
ONDECK TV: Γιώργος Ρηγινός, Managing Director της Onda Tenders
Ο Γιώργος Ρηγινός, Managing Director της Onda Tenders, μας ξεναγεί στην ιστορία του ναυπηγείου και μας μιλάει για το παρόν και το μέλλον.
Ο Γιώργος Ρηγινός, Managing Director της Onda Tenders, μας ξεναγεί στην ιστορία του ναυπηγείου και μας μιλάει για το παρόν και το μέλλον.
O Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, Γ.Γ. Ναυτιλίας και Λιμενικών Υποδομών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής συνομιλεί με τον Εκδότη του Skipper ONDECK με θέα τη μαρίνα Ζέας και θέμα τον θαλάσσιο τουρισμό και το σκάφος αναψυχής.
Θεωρώ ότι η πολιτική που ακολουθήθηκε έδωσε ένα νέο κύρος στην Ελλάδα, το οποίο θα πρέπει γενικά ως χώρα να το χρησιμοποιήσουμε για κάθε τομέα σαν αφετηρία επανεκκίνησης, ύστερα από όλα αυτά που βιώσαμε την τελευταία δεκαετία.
«Χρειάζεται αισιοδοξία για να σχεδιάζουμε το μέλλον, αλλά και ρεαλισμός για να καταγράφουμε τη συνθήκη και να κάνουμε τα οράματά μας βήματα», δηλώνει στο ONDECK η Eκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη», που πρωταγωνιστεί στη μάχη για καθαρές θάλασσες και μια Ελλάδα χωρίς πλαστικά.
Θεωρώ λάθος τα ακραία μετρά του τύπου «απολύσεις και παροπλισμοί», καθώς έχουν πολύ άσχημες συνέπειες όχι μόνο άμεσα στους ναυτικούς αλλά και έμμεσα στις ίδιες τις εταιρείες.
Σημεία «κλειδιά» που πρέπει να προσέξετε όταν ασφαλίζετε το σκάφος σας για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων όταν θα είναι αργά.
Κάθε οικονομική δραστηριότητα έχει τις αποδόσεις της, οι οποίες συνοδεύονται και από συγκεκριμένους κινδύνους.
Προτάσεις αντιμετώπισης της ύφεσης που πλήττει τον κλάδο του Σκάφους Αναψυχής & Σκέψεις για μια δυναμική επανεκκίνηση της οικονομίας του Yachting.
Δυστυχώς, κανείς από εμάς δεν ήταν προετοιμασμένος για μια τόσο αρνητική εξέλιξη, έχοντας μια 2-ετια συνεχούς ανόδου της αγοράς μετά από 10 χρόνια σκληρής οικονομικής κρίσης στη χώρα μας.
Μετά από δέκα χρόνια σκληρής οικονομικής πραγματικότητας κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος για την απειλή μίας πανδημίας ενώ τα περιθώρια αντίδρασης είναι μηδαμινά. Ενδεχομένως, το ότι έχουμε ζήσει μέχρι σήμερα να αποτελεί ένα μικρό κεφάλαιο των όσων θα επακολουθήσουν.
Η πρωτοφανής πανδημία έχει πλήξει τον κλάδο μας σε βάθος. Παραθέτω τις προτάσεις για την αντιμετώπιση της ύφεσης
Το συναίσθημα που έχουμε όλοι είναι μόνο σεβασμός και ευγνωμοσύνη σε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό που θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους σώζουν τους συνανθρώπους μας.
Η Κυβέρνηση, η οποία θεωρούμε ότι για τα δεδομένα της Ελληνικής πραγματικότητας και του Συστήματος Υγείας της χώρας μας, ενήργησε πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά, θα πρέπει τώρα να αναλογιστεί τις οικονομικές επιπτώσεις του lock-down, το οποίο αναμφισβήτητα έθεσε την Ελληνική οικονομία αλλά και τον τουρισμό σε απόλυτη παύση.
«Η συγκυρία είναι ιδανική ώστε να επιδιώξουμε αλλαγή του συντελεστή ΦΠΑ στα σκάφη αναψυχής, τουλάχιστον μέχρι τα 12-15 μέτρα».
Η κρίση αφορά συμμετρικά όλους ανεξαιρέτως τους δραστηριοποιούμενους στον κλάδο (πλοιοκτήτες, ναυλομεσίτες, μαρίνες, πληρώματα, τεχνικούς κλπ.), κάθε λοιπόν πιθανή δράση προϋποθέτει τη συνεργασία όλων για να είναι επιτυχής.
Δυστυχώς, κανείς από εμάς δεν ήταν προετοιμασμένος για μια τόσο αρνητική εξέλιξη, έχοντας μια 2-ετια...
Κάθε οικονομική δραστηριότητα έχει τις αποδόσεις της, οι οποίες συνοδεύονται και από συγκεκριμένους…
Θεωρώ ότι η πολιτική που ακολουθήθηκε έδωσε ένα νέο κύρος στην Ελλάδα, το…
Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επανεκκίνησης του τουρισμού παρουσίασε ο Υπουργός Τουρισμού...
Σειρά μέτρων για την προστασία των απειλούμενων φυσητήρων από συγκρούσεις...
Get expert, first hand news in your inbox. Opt-in for our weekly newsletter .
you can continue reading our latest news.