Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» (OCC-9).

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), ιδρυτής & CEO ΤHEON GROUP, ιδρυτής EFA GROUP, έδωσε το παρών στο Delphi Economic Forum IX.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρευρέθηκε στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

O Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΝΕΧ, συμμετείχε στο Delfi Economic Forum IX.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»
Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας
Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων            Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

D-Marin: Επιμένει στη Δέσμευση της για άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών

d-marin epimenei sti desmeusi gia aristi eksypiretisi pelaton

Η D-Marin, ηγέτιδα δύναμη στον τομέα των premium μαρίνων, θέτοντας ως βασική της παράμετρο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, τίμησε στα ετήσια βραβεία NPS τέσσερις από τις μαρίνες της σε Ελλάδα, Τουρκία και Κροατία με γνώμονα την υψηλή βαθμολογία τους στον δείκτη μέτρησης αφοσίωσης πελατών(NPS), ένα μέτρο για την αξιολόγηση της αφοσίωσης και της ικανοποίησης τους.

Το Net Promoter Score είναι το παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Ο δείκτης μέτρησης αφοσίωσης πελατών(NPS), βασίζεται σε μια ενιαία μέτρηση ποιότητας για το πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν μια επιχείρηση σε άλλους. Η βαθμολογία υπολογίζεται αφαιρώντας το ποσοστό των επικριτών (βαθμολογία 6 ή χαμηλότερη) από το ποσοστό των υποστηρικτών (βαθμολογία 9 ή 10).

Η μαρίνα Mandalina στο Sibenik της Κροατίας, η μαρίνα της Λευκάδας στην Ελλάδα, η μαρίνα Turgutreis κοντά στο Bodrum της Τουρκίας και η μαρίνα Ζέας στον Πειραιά στην Ελλάδα, αναγνωρίστηκαν ως κορυφαία παραδείγματα premium ικανοποίησης πελατών στον όμιλο D-Marin.

Το βραβείο για την καλύτερη βαθμολογία NPS στην Ελλάδα «Best NPS Greece» απονεμήθηκε στη μαρίνα της Λευκάδας. Η ναυαρχίδα της D-Marin, μαρίνα Turgutreis, κέρδισε το βραβείο «Best NPS Turkiye», ενώ η μαρίνα Mandalina έλαβε το βραβείο «Best NPS Croatia» και «Best Transient NPS», αναγνωρίζοντας τις υπηρεσίες της μαρίνας προς τους πελάτες βραχείας διαμονής. Η μαρίνα Ζέας, με έδρα την Αθήνα, αναδείχθηκε η συνολική νικήτρια του διαγωνισμού λαμβάνοντας το βραβείο καλύτερης βαθμολογίας NPS «Best NPS Score».

Οι τέσσερις premium μαρίνες ανήκουν σε ένα δίκτυο 20 μαρίνων που εκτείνονται σε επτά χώρες. Η D-Marin έχει επενδύσει 10 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιακή τεχνολογία και την καινοτομία, για να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία πελατών σε όλες τις μαρίνες της, με μοναδικό στόχο να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σκαφών αναψυχής στους πελάτες της. Η απόκτηση των βραβείων NPS για την καινοτόμο εμπειρία πελατών υπογραμμίζει τη φιλοδοξία για διακρίσεις στον κλάδο.

D MARIN LEFKAS

O Dean Smith, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών, δήλωσε: «Η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στη D-Marin. Είναι ευθύνη όλων να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία σκαφών αναψυχής. Έχουμε εμμονή με την ικανοποίηση των πελατών και παρακολουθούμε στενά τον τρόπο με τον οποίο οι μαρίνες μας προσπαθούν συνεχώς για περισσότερα μέσω του δείκτη Net Promoter Score. Με συναρπάζει ο ενθουσιασμός που επέδειξε η ομάδα μας και η συνεχής επιδίωξη της άριστης εξυπηρέτησης πελατών».

Ο δείκτης «Net Promoter Score», που θεωρείται το «χρυσό πρότυπο» στην εμπειρία πελατών, χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επιχειρήσεις παγκοσμίως για να παρακολουθούν την άποψη που έχουν οι πελάτες για εκείνες. Τα αποτελέσματα υπολογίζονται με βάση το πόσο πιθανό είναι ένας πελάτης να συστήσει μια υπηρεσία σε έναν φίλο ή συνάδελφο. Η D-Marin παρακολουθεί την απόδοσή της κάθε εβδομάδα και κάθε εργαζόμενος δικαιούται να επωφελείται από την καλή απόδοση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας γ…

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι περιοχές προστασίας...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Η Omega διευρύνει τη συλλογή Speedmaster…

Μοντέλα τόσο σε χρυσό όσο και σε ατσάλι, καθένα με...

Style