Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» (OCC-9).

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), ιδρυτής & CEO ΤHEON GROUP, ιδρυτής EFA GROUP, έδωσε το παρών στο Delphi Economic Forum IX.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρευρέθηκε στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

O Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΝΕΧ, συμμετείχε στο Delfi Economic Forum IX.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»
Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας
Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων            Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Το Νερό μας σέβεται: 360˚ καμπάνια από το ZΑΓΟΡΙ

zagori to nero mas sevetai kampania

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, με αφετηρία τις αξίες που το χαρακτηρίζουν, παρουσιάζει τη νέα καμπάνια «Το Νερό μας σέβεται».

Η νέα επικοινωνία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ αναδεικνύει τη μοναδική αξία του μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, και επικεντρώνεται στις αξίες της ισότητας, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Το ΖΑΓΟΡΙ δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα στους ανθρώπους, δεν κρίνει και δεν απομονώνει. Είναι εδώ για όλους.

Η νέα καμπάνια #ΤοΝeroMasSevetai αγκαλιάζει τη μοναδικότητα κάθε ανθρώπου μέσα από τη διαφάνεια του νερού. Με απόλυτο ρεαλισμό μας ταξιδεύει στη Ελλάδα του σήμερα, αναδεικνύοντας αληθινούς «ήρωες» της καθημερινότητας, ανθρώπους όλων των ηλικιών, εθνικοτήτων και φύλων. Με τη χρήση της νοηματικής γλώσσας κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας υπογραμμίζει το στόχο της καμπάνιας, προωθώντας την προσβασιμότητα και την κατανόηση για όλους. Η καμπάνια έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τον καταναλωτή, μετατρέποντας το ΖΑΓΟΡΙ σε σύντροφο-ζωής και μάρκα-εμπνευστή, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της επικοινωνίας στην κατηγορία του. Με τη δυναμική δήλωση “Σε αυτό τον τόπο το νερό το λέμε ΖΑΓΟΡΙ”, αναδεικνύεται ο σεβασμός και η αγάπη των καταναλωτών για το ΖΑΓΟΡΙ.

Τη νέα καμπάνια δημιούργησε για το ΖΑΓΟΡΙ, η The Newtons Laboratory, με τη σκηνοθετική άποψη των Danny & Loco, σε παραγωγή της Stefi Productions, συνδυάζοντας street casting με ηθοποιούς και δημιουργώντας ένα μανιφέστο για την ουσιαστική σύνδεση μεταξύ του Νερού και του ανθρώπου. Η μουσική, που απογειώνει συναισθηματικά την ταινία, είναι δημιουργία του συνθέτη και τραγουδιστή Νίκου Πορτοκάλογλου, ενώ η εκφραστική εκφώνηση πραγματοποιήθηκε από τον ηθοποιό Νίκο Ψαρρά.

Η νέα 360˚διαφημιστική καμπάνια «Το νερό μας σέβεται» από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ περιλαμβάνει τηλεόραση, digital, social media, outdoor σε πολυσύχναστα σημεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, κινηματογράφο, media synergies και CSR ενέργειες, διατηρώντας στο μέγιστο την επαφή με το καταναλωτικό κοινό και υλοποιώντας την υπόσχεση του brand για κοινωνική παρουσία με συνέπεια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας γ…

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι περιοχές προστασίας...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Η Omega διευρύνει τη συλλογή Speedmaster…

Μοντέλα τόσο σε χρυσό όσο και σε ατσάλι, καθένα με...

Style