Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» (OCC-9).

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), ιδρυτής & CEO ΤHEON GROUP, ιδρυτής EFA GROUP, έδωσε το παρών στο Delphi Economic Forum IX.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρευρέθηκε στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

O Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΝΕΧ, συμμετείχε στο Delfi Economic Forum IX.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»
Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας
Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων            Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ζαγόρι: Προϊόν Της Χρονιάς & #1 στη Λίστα Top Brands 2022 στην κατηγορία του

Zagori Product of the year awards

Οι Έλληνες καταναλωτές επιβράβευσαν το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, αναδεικνύοντάς το ως «Προϊόν της Χρονιάς 2022» στη κατηγορία Φυσικού Μεταλλικού Νερού σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ καθώς είναι αποτέλεσμα της ανεξάρτητης έρευνας της IRI Hellas, σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, είναι το πρώτο ελληνικό εμφιαλωμένο νερό σε φιάλες από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET) και 100% ανακυκλώσιμες. Η σειρά εμφιαλωμένου νερού ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN προσφέρει στους καταναλωτές το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, καθαρό και ανέγγιχτο, όπως ταξιδεύει κάτω από την επιφάνεια της γης, στους φυσικούς υδροφόρους ορίζοντες της Πίνδου, ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η δεύτερη διάκριση, φέρνει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, στην 1η θέση στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού στη λίστα με τα Top 100 Brands 2022 (42η θέση στο γενικό σύνολο των 100 brands) της ελληνικής αγοράς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που πωλούνται μέσω των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Η λίστα με τα Top 100 Brands 2022, προέρχεται από ανάλυση των στοιχείων πωλήσεων που καταγράφει ετησίως η ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών IRI Hellas, σε 2.500 καταστήματα super market (εκτός των καταστημάτων LIDL), ενώ περιέχει τις μάρκες που επιλέγουν να αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ.

Η προτίμηση των καταναλωτών στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι ιδιαίτερα τιμητική για την ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ καθώς επιβραβεύει την προσπάθεια της εταιρείας, να καινοτομεί συνεχώς, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας γ…

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι περιοχές προστασίας...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Η Omega διευρύνει τη συλλογή Speedmaster…

Μοντέλα τόσο σε χρυσό όσο και σε ατσάλι, καθένα με...

Style