Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» (OCC-9).

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), ιδρυτής & CEO ΤHEON GROUP, ιδρυτής EFA GROUP, έδωσε το παρών στο Delphi Economic Forum IX.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρευρέθηκε στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

O Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΝΕΧ, συμμετείχε στο Delfi Economic Forum IX.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»
Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας
Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων            Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Η νέα εποχή στη βιώσιμη ναυτιλία

H Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Sea Traders S.A., επισήμανε στη διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, πως η ναυτιλία έχει γνωρίσει πολλές κρίσεις και αναπτύσσεται μέσα από αυτές.

Το 90% του παγκόσμιου εμπορίου γίνεται με πλοία, από τη θάλασσα, είπε η κ. Προκοπίου και εξήγησε πως ο κορωνοϊός δημιούργησε πολλά προβλήματα και εμπόδισε τη μεταφορά του προσωπικού, καπετάνιων, μηχανικών κ.α. στα πλοία, αλλά εμπόδισε και την ασφαλή επιστροφή τους στις οικογένειες τους. “Έχουμε δυσκολίες να μεταφέρουμε τους τεχνικούς μας στα πλοία για να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές, να μεταφέρουμε τα απαραίτητα τρόφιμα στους ναυτικούς μας, ενώ και οι ελεγκτές αρνούνται να πάνε στα πλοία,” επισήμανε η Ιωάννα Προκοπίου.

Ο Γιάννης Δράγνης, Διευθύνων Σύμβουλος, Goldenport Group, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία στον τομέα του yachting εξαιτίας της πανδημίας. Το yachting αποτελεί κυρίαρχη δύναμη παγκοσμίως και καλύπτει το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ, είπε ο Γιάννης Δράγνης, τονίζοντας πως ήδη έχουν επηρεαστεί περίπου 100 εκατομμύρια εργαζόμενοι από τις συνέπειες του Covid-19 στη βιομηχανία του yachting. Η Ελλάδα είναι τρίτη δύναμη στο χώρο αυτό μετά τις ΗΠΑ και τη Ρωσία. Το 45% της παγκόσμιας αγοράς το κατέχει η Μεσόγειος, και αυτό δείχνει πως η Ελλάδα έχει ένα πολύ μεγάλο μερίδιο, επισήμανε ο κ. Δράγνης τονίζοντας πως πρόκειται για άριστης ποιότητας τουρισμό. Στο ερώτημα της συντονίστριας της συζήτησης Δανάης Μπεζαντάκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Navigator Shipping Consultants, για το πόσες ακυρώσεις είχαν εξαιτίας της πανδημίας, απάντησε πως έφτασαν στο 90% αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα, όσο είναι στις κρουαζιέρες. Ο Γιάννης Δράγνης είπε πως οι τουρίστες θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και να κάνουν με ασφάλεια τις διακοπές τους σε γιοτ, απλά δεν ξέρουν ακόμα πως να έρθουν. Πρέπει να λυθεί πρώτα το πρόβλημα με τα αεροπορικά ταξίδια και μετά ο τουρισμός των γιοτ θα επανακάμψει. Ο κ. Δράγνης εμφανίστηκε αισιόδοξος για τον Ιούλιο, λέγοντας πως είναι βέβαιος πως θα υπάρξει άνοδος των κρατήσεων το επόμενο διάστημα, ενώ εξέφρασε και την πεποίθηση πως οι εταιρείες που δεν έχουν μεγάλα ανοίγματα, που έκαναν προσεκτικά βήματα αυτά τα χρόνια, δεν θα πληγούν από μία χαμένη τουριστική σεζόν.

Από την πλευρά του ο Ιωάννης Μαρτίνος, Ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος, The Signal Group, επισήμανε πως η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ σε αυτή την κρίση γιατί επέτρεψε στους ανθρώπους να δουλεύουν κανονικά από απόσταση και έκανε τον κόσμο της ναυτιλίας να καταλάβει πως δεν χρειάζεται πάντα οι συναντήσεις να γίνονται από κοντά αλλά μπορούν και στη μετά- κορωνοϊό εποχή να γίνονται θαυμάσια μέσα από τις ειδικές διαδικτυακές πλατφόρμες.

Ο Αλέξανδρος Χατζηπατέρας, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Dorian LPG Ltd, εξήγησε πως η εταιρεία του θα εξακολουθήσει να έχει την έδρα της στην Ελλάδα, και είπε πως το 2014 σχεδόν διπλασίασαν τον στόλο τους και ήθελαν αυτό να το κάνουν σε μια χώρα “που καταλαβαίνει τι σημαίνει η ναυτιλία και έχει και το εξειδικευμένο προσωπικό.”” Νιώθουμε άνετα εδώ και θέλουμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην Ελλάδα,” είπε ο Αλέξανδρος Χατζηπατέρας. Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη μέσα στην Ε.Ε. και αντιπροσωπεύει το 7% του ελληνικού ΑΕΠ.

Ο Χρήστος Μάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Interunity Management Corporation, μίλησε για τη δραματική πτώση της ζήτησης του πετρελαίου, έφτασε το 30%, και την αδυναμία της βιομηχανίας πετρελαίου να αντιδράσει γρήγορα και αποτελεσματικά. Όπως εξήγησε, συνεχίζει να παράγεται ο ίδιος αριθμός βαρελιών παρά τη μειωμένη ζήτηση, με αποτέλεσμα το περισσευούμενο πετρέλαιο να αποθηκεύεται στα πλοία. Παρόλα αυτά ο κ. Μάγκος δεν ανησυχεί, γιατί όπως είπε “δεν έχει υπάρξει συστημική αλλαγή στην κατανάλωση του πετρελαίου, και ο κόσμος θα συνεχίσει να καταναλώνει πετρέλαιο.” Ο Χρήστος Μάγκος εκτιμά πως η ύφεση θα είναι βαθιά αλλά βραχυπρόθεσμη, γιατί έχει πληγεί κυρίως η παροχή υπηρεσιών και αυτός ο τομέας απολύει γρήγορα, αλλά το ίδιο γρήγορα προσλαμβάνει μόλις ανακάμψει.

Στη συζήτηση ετέθη και το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος, με τον Αλέξανδρο Χατζηπατέρα να λέει πως οι Έλληνες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν στα πλοία τους το καύσιμο του μέλλοντος, και οι περισσότεροι πλοιοκτήτες έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Στο ζήτημα της φορολογίας η Ιωάννα Προκοπίου τόνισε την ανάγκη ύπαρξης ενός σταθερού φορολογικού συστήματος που θα εμπνέει ασφάλεια, και χαρακτήρισε τη ναυτιλία το υπερόπλο της Ευρώπης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, στο οποίο κινείται κατεξοχήν η ναυτιλία.
Όλοι συμφώνησαν πως η τεχνολογία υπήρξε σωτήρια σε αυτή την κρίση, και έχει έρθει η ώρα να συλλέγουν με τη βοήθεια της τα σωστά στοιχεία που θα τους βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να διορθώσουν λάθη του παρελθόντος.

Ο Χρήστος Μάγκος είπε πως η πανδημία άνοιξε τον δρόμο χωρίς επιστροφή της εργασίας από το σπίτι, και εξήγησε πως ήδη ειδικές τρισδιάστατες κάμερες “ελέγχουν” τα πλοία, καταγράφοντας κάθε λεπτομέρεια και έτσι δεν χρειάζεται πια η ανθρώπινη παρουσία.


Τη συζήτηση μπορεί να την παρακολουθήσει κανείς σε replay στη διεύθυνση: https://www.youtube.com/watch?v=CaIqapveG2E&feature=youtu.be

***

Το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός με διεθνή χαρακτήρα, όπου συναντώνται κάθε χρόνο προσωπικότητες κύρους και πρωτοπόροι από την Οικονομία, την Πολιτική και την Ακαδημαϊκή κοινότητα. Στόχος του Φόρουμ είναι η σκιαγράφηση ενός ρεαλιστικού πλαισίου στόχων και δράσεων, η αναζήτηση πολιτικών για την αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων, και η εξεύρεση κατάλληλων λύσεων στα σύνθετα και αλληλεξαρτώμενα ζητήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, η Νοτιοανατολική Ευρώπη και η Ανατολική Μεσόγειος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας γ…

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι περιοχές προστασίας...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Η Omega διευρύνει τη συλλογή Speedmaster…

Μοντέλα τόσο σε χρυσό όσο και σε ατσάλι, καθένα με...

Style