Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Έκθεση βιωσιμότητας από την IWC Schaffhausen

Η ΙWC Schaffhausen είναι ο πρώτος Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας που δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI).

Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η IWC θέτει ξεκάθαρους στόχους στον τομέα της βιωσιμότητας για το 2020. 

Η ΙWC Schaffhausen είναι ο πρώτος Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας που δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI). Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η IWC θέτει ξεκάθαρους στόχους στον τομέα της βιωσιμότητας για το 2020. 

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΙΕΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝΗ οικονομική ανάπτυξη με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η διατήρηση της δέσμευσης στην κοινωνική υπευθυνότητα αποτελούν τη βάση της αποστολής της IWC, ενώ οι βιώσιμες εταιρικές πρακτικές είναι βαθιά ριζωμένες στη φιλοσοφία της εταιρείας. Τα πρότυπα που καθορίζονται από το GRI αποτελούν τα πρώτα και πιο ευρέως υιοθετημένα standards παγκοσμίως για τις εκθέσεις βιωσιμότητας, καθώς παρέχουν μια αξιόπιστη αναφορά για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις κανονιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες και μέτρα σε διεθνές επίπεδο, υποστηρίζοντας τους οργανισμούς στη δημοσίευση εκθέσεων βιωσιμότητας και γνωστοποιήσεων που μπορούν να αξιοποιηθούν από τους μετόχους τους. 

«Αγωνιζόμαστε για τη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας τόσο για την εταιρεία μας, όσο και για την κοινωνία, διατηρώντας παράλληλα τη μακρά μας παράδοση στην ποιότητα, τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία. Με την έκδοση της πρώτης μας έκθεσης βιωσιμότητας, βασισμένης στα πρότυπα του GRI, κάνουμε ένα βήμα πρωτοπορίας στην ελβετική βιομηχανία ρολογιών πολυτελείας παρακολουθώντας προσεκτικά και συντονίζοντας ενεργά την πρόοδό μας. Δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σχετικά με την επίδραση των δραστηριοτήτων μας στην οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. Σε συνεργασία με τους μετόχους μας, εργαζόμαστε σταθερά για την επίτευξη των στόχων μας και για την υποστήριξη των  Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών», ανέφερε ο Christoph Grainger-Herr, CEO της IWC Schaffhausen.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ IWCH Έκθεση Βιωσιμότητας που δημοσίευσε η IWC το 2018 επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη δημιουργία θετικών αλλαγών και το όραμά της να ηγείται του τομέα των ρολογιών πολυτελείας με την κατασκευή ρολογιών υψηλής ποιότητας, βιωσιμότητας και κερδοφορίας. Στον στόχο αυτό συμπεριλαμβάνεται η συνεργασία με τους πελάτες, τους συναδέλφους, τους εταιρικούς   συνεργάτες και την κοινότητα για τη δημιουργία μακροχρόνιας κοινωνικής και περιβαλλοντολογικής αξίας διατηρώντας παράλληλα αναπτυξιακή πορεία. 

Κοιτώντας πίσω στις θεμελιώδεις αξίες και μπροστά σε ένα ανθεκτικό μέλλον, η IWC καθόρισε μια σειρά στόχων για το 2020, στους οποίους περιλαμβάνονται:Η μείωση του όγκου και του βάρους των συσκευασιών κατά 30%.Ο διπλασιασμός του ποσοστού των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις.Η μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 10%.Η επαναπιστοποίηση με βάση τα Responsible Jewellery Council (RJC) Code of Practices.

«Πιστεύουμε ότι η εφαρμογή των πρακτικών εταιρικής βιωσιμότητας μας βοηθά να προσφέρουμε υψηλή ανάπτυξη και ικανοποιητικά αποτελέσματα, μετριάζοντας το ρίσκο. Με την δημοσίευση της προόδου ανά διετία στη βάση μετρήσιμων στόχων που είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις προτεραιότητες των μετόχων μας και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, αξιοποιούμε το δυναμικό μας για βελτίωση, με ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη εστίαση στα θέματα με τη μεγαλύτερη σημασία».

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΑΣ

Χάλκινο βραβείο βιωσιμότητας στα International CSR Excellence Awards 2017.Κάτοχος της Positive Luxury Butterfly Mark από το 2013.Πιστοποίηση με βάση τα RJC Code of Practices από το 2014.Κατάκτηση του CFI.co Award for Best CSR στην Ελβετία το 2014.Κατάκτηση του Walpole Award for Excellence in Corporate Social Responsibility το 2012.

Popular Articles