Το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης και το Ίδρυμα Barcelona Capital Nàutica (FBCN) ανακοίνωσαν σήμερα τα αποτελέσματα της αναλυτικής μελέτης τους για τον οικονομικό αντίκτυπο του 37ου America’s Cup.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, η διοργάνωση Louis Vuitton 37th America’s Cup απέφερε στη Βαρκελώνη και την Καταλονία θετική οικονομική επίδραση άνω του 1 δισεκατομμυρίου ευρώ στο ΑΕΠ.
Οικονομικός αντίκτυπος: €1,034 δισεκατομμύρια θετική οικονομική συνεισφορά για τη Βαρκελώνη και την Καταλονία.
Επισκεψιμότητα: 1,8 εκατομμύρια επισκέπτες κατέκλυσαν τις εγκαταστάσεις της διοργάνωσης, εντός και εκτός νερού, στη διάρκεια των 59 ημερών του event. Από αυτούς, 460.819 ήταν μοναδικοί επισκέπτες που ταξίδεψαν ειδικά για τη διοργάνωση.
Θέσεις εργασίας & φορολογικά έσοδα: Το 37ο America’s Cup δημιούργησε 12.872 θέσεις εργασίας στη Βαρκελώνη και απέφερε φορολογικά έσοδα ύψους €208,5 εκατομμυρίων.
Αξία προβολής & τηλεοπτικό κοινό: Η συνολική αξία προβολής των brands που συνδέθηκαν με το event ανήλθε σε €1,367 δισεκατομμύρια, ενώ η συνολική τηλεοπτική κάλυψη έφτασε τα 954 εκατομμύρια θεατές.
Διαβάστε ακόμη: Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 14ος Ετήσιος Διεθνής Αγώνας Catamarans Cup!
Η Louis Vuitton 37th America’s Cup έγραψε ιστορία στη Βαρκελώνη
Η διοργάνωση Louis Vuitton 37th America’s Cup, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη το 2024, πρόσθεσε ένα ακόμα εμβληματικό κεφάλαιο στη 173χρονη ιστορία του παλαιότερου τροπαίου στον παγκόσμιο αθλητισμό και της κορυφαίας διοργάνωσης στην ιστιοπλοΐα.
Νέα πρότυπα: Καινοτομία, υψηλές επιδόσεις, ρεκόρ επισκεψιμότητας & τηλεθέασης
«Η 37η διοργάνωση του America’s Cup θα μείνει στην ιστορία ως μία από τις κορυφαίες, εδραιώνοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη και την εμπορική αξία του σπουδαιότερου event στην ιστιοπλοΐα.»

Παγκόσμιος αντίκτυπος στο γυναικείο yachting
Ο Grant Dalton, CEO του America’s Cup Event, τόνισε τη μεγάλη οικονομική σημασία του event:
«Είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό να βλέπουμε ότι το America’s Cup συνέβαλε τόσο θετικά στην οικονομία της Βαρκελώνης και της Καταλονίας. Η οικονομική ενίσχυση των €1,034 δισεκατομμυρίων αντανακλά τη συνεργασία και τη δέσμευση όλων των φορέων για την επιτυχία της διοργάνωσης».
Παγκόσμια κάλυψη & τηλεθέαση
11.182 ώρες παγκόσμιας τηλεοπτικής προβολής
43.186 ώρες συνολικής προβολής των brands που συνδέθηκαν με το event
€1,367 δισ. συνολική αξία brand exposure (σύμφωνα με Nielsen)
954 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο
37% αύξηση στο αφοσιωμένο κοινό & 235% αύξηση στις προβολές social media
9,6 εκατ. ώρες θέασης στο YouTube – γεγονός που το καθιστά το το πιο δημοφιλές America’s Cup στην ιστορία!
Ο Dalton υπογράμμισε:
«Η 37η διοργάνωση του America’s Cup θα μείνει στην ιστορία ως μία από τις κορυφαίες, εδραιώνοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη και την εμπορική αξία του σπουδαιότερου event στην ιστιοπλοΐα.»