Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» (OCC-9).

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), ιδρυτής & CEO ΤHEON GROUP, ιδρυτής EFA GROUP, έδωσε το παρών στο Delphi Economic Forum IX.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρευρέθηκε στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων

O Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΝΕΧ, συμμετείχε στο Delfi Economic Forum IX.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference» Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη «Our Ocean Conference»
Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα Κρ. Χατζημηνάς: Η τεχνολογία είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας
Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων            Π. Ξενοκώστας: Τα ελληνικά ναυπηγεία δεν είναι μηχανουργεία άλλων
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

27o CEO Clubs Forum: Το Cloud ως ακρογωνιαίος λίθος επιχειρησιακού μετασχηματισμού

27o CEO Clubs Forum Cloud

Με επισημότητα, δυναμισμό και ενθουσιώδη συμμετοχή ολοκληρώθηκε στις 12 Απριλίου 2022 το 27ο Forum του CEO Clubs Greece υπό τη θεματική «Digital Made Possible».

Στο πλαίσιο των ομιλιών ο κ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, CEO της Accenture Hellas, και ο κ. Mauro Capo, Accenture Sovereign Cloud Lead Europe & Cloud First H&PS Lead ICEG, παρουσίασαν τη σημασία του Cloud ως ακρογωνιαίος λίθος του σύγχρονου επιχειρησιακού μετασχηματισμού καθώς και τη θέση της Ευρώπης, γενικά, αλλά και της Ελλάδας, ειδικότερα, στον χάρτη του παγκόσμιου τεχνολογικού ανταγωνισμού.

Η πρόσφατη πανδημία επιτάχυνε την μετάβαση της λειτουργίας των εταιριών από παραδοσιακά αναλογικά μοντέλα σε ψηφιακά τα οποία, σε κάποιον βαθμό, καλύπτουν τις άμεσες ανάγκες και, επιφανειακά, φαίνεται ότι εξυπηρετούν τον απαραίτητο επιχειρησιακό εκσυγχρονισμό. Βάσει των αποτελεσμάτων πολλαπλών ερευνών της Acccenture, η Ευρώπη οριακά προηγείται των Ηνωμένων Πολιτειών στην υιοθέτηση του Cloud ως εργαλείο βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών και προστασίας εναντίων κυβερνο-επιθέσεων. Υστερεί όμως σημαντικά στην χρήση του Cloud στον ευρύτερο επιχειρησιακό μετασχηματισμό, και, κατά συνέπεια βιώνει αυτήν τη στιγμή ένα «Cloud Adoption Paradox» (το παράδοξο της υιοθέτησης του Cloud) καθώς η απλή μετάβαση δεν επιφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα και οι περισσότερες Ευρωπαϊκές εταιρίες κινδυνεύουν να μείνουν στα μετόπισθεν του παγκόσμιου ανταγωνισμού.

Αν και το Cloud έχει μπει στο καθημερινό λεξιλόγιο τόσο των εταιριών όσο και των καταναλωτών, το εύρος και η δυναμική της χρήσης του δεν έχουν γίνει ευρέως κατανοητά. Στην πράξη, το Cloud δεν είναι απλώς ένα τεχνολογικό εργαλείο για τη λειτουργική ψηφιοποίηση μίας εταιρίας, αλλά, αντίθετα, αποτελεί ένα βαθύτατα στρατηγικό σύνεργο καθώς βοηθά στον ευρύτερο εταιρικό μετασχηματισμό. Είναι η πλατφόρμα στην οποία πλέον αναπτύσσονται τα περισσότερα επιχειρηματικά μοντέλα και υπηρεσίες, από καθημερινές εφαρμογές (όπως η Siri και το Tik Tok) σε υπηρεσίες αιχμής (όπως το 5G gaming και τηλε-ρομποτική χειρουργική), επιτρέπει τη λήψη ταχύτερων και καλύτερων αποφάσεων βάσει real-time data αναλύσεων, και, γενικά, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες συνιστώσες που εξασφαλίζουν εταιρική καινοτομία, ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα και στηρίζουν την ψηφιακή οικονομία.

Για να επιταχυνθεί η Ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα, οι ομιλητές παρουσίασαν την έννοια του Cloud Continuum, της υιοθέτησης δηλαδή της νοοτροπίας ενός συνεχούς, καθώς η ψηφιακή μετάβαση δεν είναι ένα project με αρχή, μέση, και τέλος, αλλά μία διαδικασία που έχει μακροπρόθεσμο χαρακτήρα και εξελίσσεται διαρκώς. Οι τέσσερις άξονες πάνω στους οποίους μπορεί να στηριχθεί αυτή η αλλαγή είναι: (1) η δημιουργία πειστικών επιχειρηματικών μοντέλων που θα επιταχύνουν τις ανάλογες επενδύσεις, (2) η ανάπτυξη μοναδικών προτιμήσεων που βρίσκουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη ζητούμενη ισορροπία, εμπιστοσύνη και έλεγχο, (3) η περαιτέρω ανάπτυξη των τεχνολογικών καινοτομιών με τη βοήθεια του κατάλληλου ανθρωπίνου δυναμικού, και (4) η επιτάχυνση της καινοτομίας για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών και εμπειριών στον τελικό καταναλωτή.

Η υιοθέτηση του Cloud στην Ελλάδα μελετάται αυτήν τη στιγμή από την Accenture με έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να παρουσιαστεί τον Ιούλιο του 2022. Βάσει όμως κάποιων πρώτων αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τις απαντήσεις των μελών του CEO Clubs Greece, οι Έλληνες CEOs θεωρούν ότι το Cloud στοχεύει πρωτίστως στη βελτιστοποίηση του κόστους και στην επεκτασιμότητα των εργασιών μίας εταιρίας, ανησυχούν για την έλλειψη ρυθμιστικού πλαισίου, την ασφάλεια των δεδομένων τους, το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό και το κόστος, ενώ θεωρούν ότι έχουν τοποθετήσει το Cloud στο ευρύτερο όραμα ανάπτυξης των εταιριών τους με έναν χρονικό ορίζοντα 12-24 μηνών.

Στα παραπάνω αποτελέσματα τοποθετήθηκε ο κ. Αλέξανδρος Πατεράκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ, ο οποίος στηρίχθηκε στο παράδειγμα του ψηφιακού εκσυγχρονισμού της ΔΕΗ για να καταπραΰνει ή και να καταρρίψει κάποιους από τους προβληματισμούς των Ελλήνων CEOs σχετικά με τη λειτουργία του Cloud και τη μετάβαση σε αυτό. Όπως τόνισε, το Cloud εξασφαλίζει κυρίως την ευελιξία και τη βιωσιμότητα μίας εταιρίας, και δεν έχει πρωταρχικό στόχο τη μείωση του κόστος των εργασιών. Η ασφάλεια των δεδομένων μίας εταιρίας καλύπτεται πλέον καλύτερα με την προηγμένη τεχνολογία του Cloud. Η έλλειψη κατάλληλου ανθρωπίνου δυναμικού στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, και παγκοσμίως είναι γεγονός, που σημαίνει ότι οι εταιρίες που θα κινηθούν ταχύτερα θα έχουν ανταγωνιστικό προτέρημα σε αυτό το σημείο. Το κυριότερο όμως είναι ότι η μετάβαση στο Cloud είναι ένας μονόδρομος που απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας από τους ηγέτες κάθε εταιρίας, οι οποίοι καλούνται να σταματήσουν να χάνουν χρόνο με ερωτήσεις όπως «εάν», «πότε», και «πώς», και, αντίθετα, να προχωρήσουν άμεσα σε κινήσεις που θα βοηθήσουν την ανταγωνιστικότητα των εταιριών τους. Οι εκάστοτε προβληματισμοί είναι υπαρκτοί, όμως πλέον λειτουργούν ως δικαιολογίες που καθυστερούν την εξέλιξη και την καινοτομία, κάτι που ίσως αποβεί μοιραίο στο άμεσο μέλλον.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μία ανάγκη που δεν έχουμε την πολυτέλεια να καθυστερούμε», σημειώνει η κ. Γεωργία Καρτσάνη ιδρυτής και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece. «Όπως τόνισαν και οι ομιλητές μας, τόσο η Ελλάδα όσο και η Ευρώπη γενικότερα κινδυνεύουν να χάσουν τα όποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα διαθέτουν, κυρίως λόγω μίας συντηρητικής αντιμετώπισης της ψηφιακής εξέλιξης που βιώνουμε. Το CEO Clubs παρακολουθεί πάντα τον παλμό των εξελίξεων και, αφουγκραζόμενοι τόσο τις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς όσο και τους εγχώριους προβληματισμούς, στηρίζουμε, κινητοποιούμε, και εμψυχώνουμε τα μέλη μας στις στρατηγικές αποφάσεις που καλούνται να λάβουν και τους καλούμε να ηγηθούν της ψηφιακής οικονομίας στη χώρα μας».

 


Main Partner: Public Power Corporation S.A.-Hellas
Diamond Partners: Goldair Tourism, Leaseplan, VOLVO Car Hellas
Platinum Partners: BSS, Chivas, Coffee Island, COSMOTE E-Value, FEDEX, Generation Y, IWG, 
MullenLowe Athens, Papastratos, Weber Shandwick,
Golden Partners: AIG, Bausch Health, Cisco, Daikin, EY, Goldair Handling, Iron Mountain, SARGIA

Partners, Signify Hellas,
Silver Partners: Diastasis, iSquare, Pressious Arvanitidis, STIRIXIS Group, Think Plus, UNISON
Media Partners: FORBES, OnDeck,
H&S Partner: GEP S.A.
Event Partner: Nissos Brewery, SD THEOFYLAKTOS S.A.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας γ…

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι περιοχές προστασίας...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Η Omega διευρύνει τη συλλογή Speedmaster…

Μοντέλα τόσο σε χρυσό όσο και σε ατσάλι, καθένα με...

Style