Με στόχο τις απόλυτες εκτός δρόμου ικανότητες και παράλληλα τη μέγιστη ασφάλεια, η Jeep εξέλιξε για τα Wrangler και Gladiator ένα νέο προηγμένο σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.
Αποτελώντας το σημείο αναφοράς για τις εκτός δρόμου ικανότητες τους, τα εν λόγω μοντέλα είναι σχεδιασμένα για να ανταπεξέλθουν σε κάθε έδαφος, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και στις καθημερινές μετακινήσεις.
Ειδικά για τα δύο παραπάνω μοντέλα, η Fiat Chrysler Automobiles, εξέλιξε ένα νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, η αρχιτεκτονική του οποίου επιτρέπει την εφαρμογή του σε οχήματα με σχεδιασμό για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές (μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μικρός εμπρός πρόβολος, μεγάλη κλίση προφυλακτήρα, κτλ.).
Ενώ ένα τυπικό σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος χρησιμοποιεί για τη λειτουργία του ένα τοποθετημένο στον προφυλακτήρα ραντάρ, τα Jeep Wrangler και Gladiator χρησιμοποιούν ένα ραντάρ που είναι ενσωματωμένο στην κάμερα που βρίσκεται στο παρμπρίζ (IRCM). Με αυτό τον τρόπο το σύστημα λειτουργεί ανεξάρτητα από το σχήμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και παράλληλα είναι απόλυτα προστατευμένο από βλάβες που μπορούν να προκύψουν είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές (επαφή με βράχους, κλαδιά, κτλ.) είτε σε μικροατυχήματα στην καθημερινή χρήση.
Με το σύστημα αυτόνομης πέδησης (IRCM) της Jeep οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν την προστασία που τους παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία στην καθημερινή κίνηση χωρίς καμία παραχώρηση στις εκτός δρόμου αναζητήσεις τους, ενώ παράλληλα μειώνονται οι πιθανότητες για πολυδάπανες επισκευές που μπορούν να προκύψουν ευκολότερα στα παραδοσιακά συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος. Τέλος το σύστημα επιτρέπει στους σχεδιαστές μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό του εμπρόσθιου μέρους.
Το Jeep Wrangler είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με το σύστημα IRCM με τιμές που ξεκινούν από τις 69.900 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χιλιόμετρα, ενώ το Jeep Gladiator αναμένεται να είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2020.