Quantcast

Μοναδικό ταξίδι αισθήσεων από την IWC Schaffhaussen

Ο Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας, IWC Schaffhausen, υποστήριξε και φέτος την ξεχωριστή διοργάνωση “Taste The Fashion the 6th Sense”, μιας ολοκληρωμένης αισθητικής εμπειρίας που έλαβε χώρα, με σκοπό τη στήριξη του έργου της Νεολαίας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ», “ELPIDA YOUTH”, στο Hilton Αθηνών.

Στο φετινό “Taste The Fashion the 6th Sense”, που γιόρτασε τα 6 χρόνια προσφοράς, 3 καταξιωμένοι Έλληνες σεφ και 3 σπουδαίοι Έλληνες σχεδιαστές ένωσαν τις δυνάμεις τους και πρόσφεραν ένα θέαμα, που οι καλεσμένοι απόλαυσαν με όλες τις αισθήσεις τους αλλά κυρίως με την καρδιά τους! Η IWC έδωσε δυναμικό «παρών» και πρόσφερε με τη σειρά της μία βιωματική περιήγηση στον κόσμο της υψηλής ωρολογοποιίας!

Σε ειδικά διαμορφωμένο booth, η IWC έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει τις δημιουργίες του Οίκου Υψηλής Ωρολογοποιίας με όλες τις αισθήσεις του! Μία διαδραστική ταινία VR με πρωταγωνιστή τον Bradley Cooper, ένα Portugieser Minute Repeater – με τον μηχανισμό του να αποτελείται από 250 κομμάτια - δερμάτινα λουράκια του οίκου Santoni, αλλά και ένα σύντομο watchmaking class, που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι καλεσμένοι, ήταν τα στοιχεία που συνέθεσαν το υπέροχο αυτό ταξίδι!

Πλήθος κόσμου και Φίλοι της Μάρκας, όπως ο Χάρης Ντάβλας, η Χρυσάνθη Κουρούπη, ο Αντώνης Τσαπατάκης και η Έβελυν Καζαντζόγλου, βρέθηκαν στην εκδήλωση, στηρίζοντας κι εκείνοι με τη σειρά τους το σπουδαίο έργο της Νεολαίας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ», “ELPIDA YOUTH”.

IWCTFASHION18 4

Ο Αντώνης Τσαπατάκης με τον Θοδωρή Μουστάκα, IWC Brand Manager Greece & Cyprus.

Ο Θοδωρής Μουστάκας, Brand Manager της IWC στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανέφερε: “Είναι μεγάλη μας χαρά που στηρίζουμε και φέτος τη σημαντική αυτή προσπάθεια! Η IWC, ως κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία, υλοποιεί με συνέπεια, και σε παγκόσμιο επίπεδο, αξιόλογες ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας. Πιστοί, λοιπόν, στη δέσμευση αυτή της εταιρείας, είμαστε κοντά, για μία ακόμα χρονιά, σε αυτό τον πρωτοποριακό θεσμό.”

Τα πιο Δημοφιλη > Style

Ο Daniel Craig στη νέα καμπάνια Seamaster Diver 300M…

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της OMEGA για τη συλλογή Seamaster Diver 300M παρουσιάζει τον κομψό...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Technohull Οmega 41

Sport σιλουέτα, υψηλή ποιότητα κατασκευής, εκρηκτικές επιδόσεις, βελούδινες πλεύσεις και...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Μπορώ χωρίς πλαστικό η καμπάνια του Δικτ…

Οι βασικοί στόχοι του «Δικτύου Συνεργασίας Για το Θαλάσσιο Περιβάλλον»...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Design

Volvo: Mε 5 αστέρια τα S60 και V60

To σερί των αστεριών συνεχίζει η Volvo με τα S60...

Design