Η Yamaha παρουσιάζει τη νέα συναρπαστική εξωλέμβια μηχανή V6 350hp : Ικανοποίηση της απαίτησης για ποικιλία ιπποδυνάμεων.
Η Yamaha Motor Europe ανακοινώνει σήμερα μια σειρά καινοτομιών που θα ενθουσιάσουν τους πελάτες της. Συμπεριλαμβάνονται η ελκυστική εμφάνιση που τραβά τα φώτα της δημοσιότητας, η ολοκαίνουρια εξωλέμβια μηχανή 350 hp V6 και περαιτέρω αναβαθμίσεις στο σύστημα HelmMaster® EX.
• Η συναρπαστική, πρόσφατα σχεδιασμένη 350 hp V6 εντάσσεται στην οικογένεια εξωλέμβιων κινητήρων της Yamaha, για να καλύψει τη ζήτηση των πελατών για ποικιλία ιπποδυνάμεων, κορυφαίες επιδόσεις και αξιοπιστία.
• Το Helm Master® EX με το ενσωματωμένο bow thruster επεκτείνεται σε μονές, πενταπλές και τετραπλές εγκαταστάσεις, υποστηρίζοντας πλέον τόσο την Vetus όσο και την Sleipner.
Η Yamaha Motor Europe είναι ο παγκοσμίου φήμης ηγέτης στους εξωλέμβιους κινητήρες και στα καινοτόμα συστήματα για σκάφη αναψυχής. Με μεγάλο ενθουσιασμό, ανακοινώνει την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία της νέας της εξωλέμβιας, αλλά και τις βελτιώσεις που έχει κάνει στα συστήματα ελέγχου σκαφών.
Δύο βασικές τάσεις έχουν διαμορφώσει τις προτεραιότητες της Yamaha, για τις καινοτομίες που παρουσιάζει το 2024 σε εξωλέμβιες και συστήματα ελέγχου σκαφών. Η πρώτη είναι η αυξανόμενη συνειδητοποίηση των κατασκευαστών σκαφών, ότι οι εξωλέμβιες αντιπροσωπεύουν μια πραγματικά πελατοκεντρική και ευέλικτη επιλογή για την τροφοδοσία μεγαλύτερων σκαφών. Η δεύτερη είναι η προοδευτική αύξηση της απαίτησης των ιδιοκτητών σκαφών για περισσότερες επιλογές, καλύτερη τεχνολογία και πιο εκτεταμένη ενοποίηση συστημάτων για το σκάφος τους. Ως ένα πραγματικά πελατοκεντρικό εργοστάσιο, η Yamaha έχει ως προτεραιότητά της, τη διαρκή αναζήτηση για τρόπους κάλυψης των εξελισσόμενων αναγκών των ιδιοκτητών σκαφών.
“Τα τελευταία χρόνια, η Yamaha έχει κάνει μεγάλα βήματα για να εξελιχθεί, από έναν κορυφαίο κατασκευαστή εξωλέμβιων κινητήρων σε έναν πάροχο ολοκληρωμένων συστημάτων σκαφών. Έχουμε λανσάρει πολλές κορυφαίες για τον κλάδο καινοτομίες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αλλά δεν σταματήσαμε εκεί”, αναφέρει ο Διευθυντής Προϊόντων Θαλάσσης της Yamaha Motor Europe, Fabrice Lacoume.
“Η φετινή μας γκάμα περιλαμβάνει έναν συναρπαστικό, ισχυρό νέο κινητήρα που αντικατοπτρίζει πραγματικά την ποικιλομορφία που απαιτεί ο σημερινός ιδιοκτήτης σκάφους, καθώς και μια σειρά από λεπτές τεχνικές βελτιώσεις που ανταποκρίνονται και ελπίζουμε να υπερβαίνουν, τις προοδευτικά αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών μας”.
V6 350 hp
Ο συναρπαστικός V6 350hp είναι μια πολύτιμη προσθήκη στη σειρά V6 με κινητήρες 225hp, 250hp και V6 300hp, γεφυρώνοντας το κενό ισχύος μεταξύ των V6 και V8 (XTO 400hp V8 & XTO 450hp V8). Οι πελάτες θα λατρέψουν την υψηλότερη ισχύ του κινητήρα V6, αλλά και την αυξημένη του ροπή σε χαμηλότερες ταχύτητες, οι οποίες προσφέρουν μια πιο άμεση, συναρπαστική εμπειρία οδήγησης του σκάφους.
Η νέα 350hp V6 διαθέτει μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής από την 300hp V6 και χρησιμοποιεί ηλεκτρονική βαλβίδα γκαζιού ίδιας διαμέτρου με την XTO 450hp V8, για μεγιστοποίηση της ροής του αέρα. Η καλύτερη ροή αέρα ισοδυναμεί με περισσότερη ισχύ, καθώς η ακρίβεια στη καθοδήγηση του καυσίμου και ο χρονισμός ανάφλεξης του κινητήρα ταιριάζουν με την ανάγκη του χειριστή για περισσότερο γκάζι και αυξημένη απόδοση. Ταυτόχρονα, ο νέος στιβαρός στροφαλοφόρος άξονας προσφέρει μεγαλύτερη διαδρομή, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλότερες ταχύτητες.
Από τις κυλινδροκεφαλές μέχρι τον στροφαλοθάλαμο, η νέα 350hp V6 της Yamaha χαρακτηρίζεται από την σχολαστική τεχνική της σχεδίαση. Με εντυπωσιακή σχέση συμπίεσης 11:1, η νέα 350hp V6 διαχειρίζεται τέλεια τη χωρητικότητα του αέρα χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένες πολλαπλές εισαγωγής με μεγαλύτερες κατά 40% δεξαμενές υπερχείλισης, οι οποίες μεγιστοποιούν την ποσότητα και τον χρονισμό της ροής του αέρα προς τις θυρίδες εισαγωγής, διασφαλίζοντας παράλληλα την ομοιόμορφη κατανομή του αέρα μέσα σε κάθε κύλινδρο. Οι πανομοιότυπες αριστερές και δεξιές πολλαπλές εισαγωγής επιτρέπουν την ιδανική τοποθέτηση της ηλεκτρονικής βαλβίδας γκαζιού των 81 χιλ., η οποία είναι κατά 8% μεγαλύτερη από τη βαλβίδα γκαζιού της 300hp V6 και έχει τοποθετηθεί στο κέντρο για πιο ομαλή ροή αέρα και καλύτερη απόδοση της ισχύος.
Οι μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής και ο μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρου (VCT) προσφέρουν ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα ροής αέρα στο νέο Yamaha V6 350hp. Το βελτιωμένο προφίλ των εκκεντροφόρων παρέχει πιο μεγάλη ανύψωση των βαλβίδων, για μεγαλύτερη διάρκεια ανοίγματος τόσο για την εισαγωγή όσο και για την εξαγωγή, ενώ τα πρόσφατα σχεδιασμένα ωστήρια που έχουν κατασκευαστεί από το ίδιο ανθεκτικό υλικό των ωστηρίων της XTO 450hp, δημιουργούν ακριβές διάκενο βαλβίδων για ενίσχυση της καύσης.
Για πλήρη εκμετάλλευση της αυξημένης ροής του αέρα, ο νέος στιβαρός στροφαλοφόρος άξονας δημιουργεί μεγαλύτερη διαδρομή, για περισσότερη ροπή σε όλο το εύρος των στροφών. Η Yamaha 350hp V6 χρησιμοποιεί μπουζί ιριδίου, τα οποία διακρίνονται για την ανθεκτικότητα και τον συγκεντρωμένο, αποδοτικό σπινθήρα τους. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση που έκανε η Yamaha στον έλεγχο του ψεκασμού καυσίμου, έχει μεγαλώσει η διάρκεια του ψεκασμού σε σχέση με την 300hp V6, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ισχύ.
Αναβαθμίσεις στο Helm Master® EX
Το αποκλειστικό σύστημα ελέγχου Helm Master EX® της Yamaha κάνει τον χειρισμό του σκάφους, ευκολότερο και πιο ευχάριστο. Το Helm Master EX® χρησιμοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία για να προσφέρει αυτοπεποίθηση στους επαγγελματίες χειριστές, αλλά και σε όσους χρησιμοποιούν το σκάφος τους για αναψυχή, μεγιστοποιώντας τη διασκέδαση στο νερό, τόσο σε εγκαταστάσεις ενός ή πολλαπλών εξωλέμβιων.
Για το 2024, η Yamaha εξελίσσει το μεταβλητής ταχύτητας bow thruster που έχει ενσωματώσει στο joystick, προσθέτοντας μονές, πενταπλές και τετραπλές εφαρμογές εξωλέμβιων κινητήρων, για μεγαλύτερα σκάφη που απαιτούν πρόσθετο έλεγχο. Επιπλέον, η Sleipner ενώνεται με την Vetus για αυτά τα νέας γενιάς bow thrusters, ως υποστηριζόμενοι προμηθευτές αυτής της τεχνολογίας.
Νέο για το 2024, το 704 Mechanical Control Box της Yamaha είναι πλέον διαθέσιμο με λειτουργία κλειδώματος της νεκράς, η οποία επιτρέπει στην εξωλέμβια να διατηρεί ουδέτερη θέση ενώ λειτουργεί ο κινητήρας. Αυτό το σύστημα είναι ιδανικό για λειτουργία στο ρελαντί εντός του νερού ή για αναμονή στην αποβάθρα. Το control box έχει τοποθετηθεί στο επάνω μέρος για ευκολότερο έλεγχο του γκαζιού με το ένα χέρι και για ξεκούραστη ρύθμιση της ανύψωσης μέσω ενός διακόπτη, ο οποίος βρίσκεται στη λαβή και λειτουργεί με τον αντίχειρα. Η πλεύση δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη!