Όλοι γνωρίζουμε ότι οι εξωλέμβιες κατά την ρυμούλκηση του σκάφους, θα πρέπει να βρίσκονται σε θέση λειτουργίας (κάθετα) και όχι σε ανυψωμένη θέση. Δυστυχώς όμως, πολλές φορές υπάρχουν περιορισμοί από την κατασκευή του τρέιλερ και του σκάφους, οπότε η ρυμούλκηση με τον κινητήρα στην σωστή θέση δεν είναι δυνατή.
Ένας τυπικός καθρέπτης σκάφους, είναι σχεδιασμένος να περνά την δύναμη «ώσης» του κινητήρα, από τον καθρέπτη στο υπόλοιπο σκάφος, ώστε το σκάφος να κινηθεί. Όλοι οι εξωλέμβιοι κινητήρες, τοποθετούνται με βίδες στον καθρέπτη, οι όποιες είναι αρκετές στο να «περνά» απροβλημάτιστα η δύναμη ακόμα και των 350 ίππων στο σκάφος.
Όταν όμως ο κινητήρας είναι σε ανυψωμένη θέση, το βάρος του, επιδρά ως μοχλός στον καθρέπτη του σκάφους. Η φόρτιση στον καθρέπτη είναι εναλλασσόμενη καθ όλη την διάρκεια της ρυμούλκησης, οπότε τελικά, κάποια στιγμή ο καθρέπτης ή το ηλεκτρουδραυλικό σύστημα του τριμ θα εμφανίσει προβλήματα λόγω κόπωσης των υλικών. Αυτό σημαίνει ένα μεγάλο έξοδο για την επισκευή των ζημιών που μπορεί να προξενηθούν.
Η Μπάρα – βάση στήριξης
Στην περίπτωση που το σκάφος θα ρυμουλκηθεί με την εξωλέμβια σε ανυψωμένη θέση , η λύση είναι να χρησιμοποιηθεί μία μπάρα – βάση, η οποία θα κρατά τον κινητήρα στην χαμηλότερη δυνατή θέση.
Η βάση στήριξης αυτή έχει σαν σκοπό να μειώνει το εναλλασσόμενο κρουστικό φορτίο που δημιουργείται λόγω της ταλάντωσης του κινητήρα. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές βάσεις στήριξης στην αγορά, διαφόρων σχεδιασμών.
Η βάση της Yamaha, κατασκευάζεται από σύνθετα υλικά. Τοποθετείτε στο έμβολο του ηλεκτρουδραυλικού συστήματος ανύψωσης. Κατεβάζοντας την εξωλέμβια, συμπιέζουμε την βάση που έχει τοποθετηθεί στο έμβολο. Σαν αποτέλεσμα, η εξωλέμβια σταθεροποιείται σε χαμηλή θέση και απορροφούνται οι τυχόν κραδασμοί της ταλάντωσης της.
Κωδικός Ανταλλακτικού MARMTSPTYM10
Προτεινόμενη τιμή Λιανικής 68€ χωρίς ΦΠΑ
Διαθεσιμότητα Αρχές Αυγούστου
Πληροφορίες:
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.
210 62.93500