Η VolvoCars ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2021 είναι το καλύτερο στην ιστορία της, καθώς οι πωλήσεις της παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 40,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι συνολικές πωλήσεις στη διάρκεια αυτής της περιόδου έφτασαν τα 185.698 αυτοκίνητα, από 131.889 αυτοκίνητα κατά την ίδια περίοδο πέρσι. Στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της σε σχέση με το περσινό πρώτο τρίμηνο, πετυχαίνοντας συγχρόνως να διαχειριστεί τις συνεχιζόμενες δυσχέρειες που οφείλονται στην πανδημία. Η Κίνα έχει πλέον ανακάμψει από τις επιπτώσεις της πανδημίας, οι οποίες είχαν κορυφωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τον Μάρτιο, η VolvoCars διέθεσε 75.315 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, μία αύξηση 62,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Η σειρά Recharge της VolvoCars, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία αντιπροσωπεύοντας το 26% στο σύνολο των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν τον Μάρτιο σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των μοντέλων Recharge στις συνολικές πωλήσεις ήταν 39%.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2021, η VolvoCars αύξησε κατά περισσότερο από τρεις φορές τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online μέσω της υπηρεσίας CarebyVolvo, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι. Σημείωσε, επίσης, αύξηση συνδρομών κατά 22% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.
Στην Κίνα, τους πρώτους τρεις μήνες του έτους οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 117,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο πέρσι. Χάρη και στην σταθερά ισχυρή ζήτηση για το S90 που κατασκευάζεται εκεί, η VolvoCars ανέκτησε και αύξησε τις πωλήσεις της, που είχαν υποχωρήσει εξαιτίας των περιορισμών για τον Covid-19. Οι συνολικές πωλήσεις του πρώτου τριμήνου έφτασαν τα 45.242 αυτοκίνητα, από 20.780 αυτοκίνητα κατά την ίδια περίοδο του 2020.
Για την περίοδο Ιανουαρίου Μαρτίου, οι πωλήσεις της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες ανήλθαν σε 27.239 αυτοκίνητα. Πρόκειται για αύξηση 39,8% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους, στο οποίο ήταν αισθητές οι επιπτώσεις της πανδημίας καθώς αρκετές πολιτείες εφάρμοζαν καθεστώς lockdown.
Κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2021, οι πωλήσεις της VolvoCars στην Ευρώπη έφτασαν τα 87.457 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η αύξηση οφείλεται κυρίως σε αγορές που πέτυχαν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τα lockdown που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας, καθώς και στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στη Σουηδία και τη Μεγάλη Βρετανία.
Ακολουθεί ανάλυση των πωλήσεων ανά περιοχή:
Μάρτιος | Ιανουάριος- Μάρτιος | |||||
2020 | 2021 | Μεταβολή | 2020 | 2021 | Μεταβολή | |
Ευρώπη | 24.258 | 38.673 | 59,4% | 70.510 | 87.457 | 24,0% |
Κίνα | 9.560 | 15.999 | 67,4.% | 20.780 | 45.242 | 117,7% |
ΗΠΑ | 5.487 | 9.924 | 80,9% | 19.485 | 27.239 | 39,8% |
Άλλο | 7.090 | 10.719 | 51,2% | 21.114 | 25.760 | 22,0% |
Σύνολο | 46.395 | 75.315 | 62,3% | 131.889 | 185.698 | 40,8% |
Το XC40 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο τον Μάρτιο, με 23.958 μονάδες (από 12.462 μονάδες τον περσινό Μάρτιο), ακολουθούμενο από το XC60 με συνολικές πωλήσεις 21.186 μονάδων (από 12.730) και το VolvoXC90 με 9.893 αυτοκίνητα (από 5.758).