Η Volvo Cars λανσάρει το V90 Cross Country καλώντας τον κόσμο να ανακαλύψει και να προσθέσει πάθος στη ζωή του
Η Volvo Cars λανσάρει το ολοκαίνουργιο V90 Cross Country απευθύνοντας στον κόσμο μία ευθεία πρόσκληση-πρόκληση: να ανακαλύψουν ξανά αυτό που ξυπνάει το πάθος στη ζωή τους και να το κάνουν μέρος της καθημερινότητάς τους. Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Volvo για το νέο μοντέλο.
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Volvo Cars, έξι στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες – με την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία να βρίσκονται στις κορυφαίες προτιμήσεις της σχετικής λίστας. Από όσους αισθάνονται ότι δυσκολεύονται να θέσουν ως προτεραιότητα τα χόμπι τους, οι περισσότεροι (68%) ανέφεραν ότι η δουλειά καταλαμβάνει πολύ χρόνο στη ζωή τους. Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα, η καμπάνια που τρέχει η Volvo Cars για το V90 Cross Country ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν πάλι το πάθος και τις περιπέτειες που άλλοτε αγαπούσαν κι έβαζαν σε προτεραιότητα.
«Οι περισσότεροι από μας φθάνουμε σε ένα σημείο στη ζωή όπου αφοσιωνόμαστε πλήρως σε μια καριέρα και δεν βρίσκουμε το χρόνο που θα θέλαμε για κολύμβηση, σκι ή σερφ. Για ορισμένους ανθρώπους αυτό μπορεί να σημαίνει ότι χάνουν την αίσθηση της περιπέτειας καθώς βολεύονται σε μια άνετη ζωή. Αυτή η καμπάνια μάς υπενθυμίζει ότι τώρα είναι καιρός να συνδεθούμε πάλι με τους ανθρώπους και με όσα μας παθιάζουν και αγαπούμε πολύ. Να ζήσουμε τη ζωή στην ολότητά της», λέει ο Τόμας Άντερσσον (Thomas Andersson), Αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Marketing της Volvo Cars.
Αντλώντας έμπνευση από τον δημοφιλή αείμνηστο Βρετανό φιλόσοφο Άλαν Γουάτς (Alan Watts, 1915-1973), η νέα καμπάνια ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν ξανά το ξεχασμένο πάθος στη ζωή τους, να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους και να ζουν περισσότερο το «τώρα».
«Χωρίς τη χρήση κλισέ εικόνων από την ύπαιθρο και χωρίς να γίνεται επίδειξη των δυνατοτήτων του εκτός δρόμου, το V90 Cross Country παρουσιάζεται ως The Getaway Car – ιδανικό στο να υποκινήσει τους ανθρώπους να αποδράσουν από τον πολυάσχολο βίο τους και να επιτύχουν την πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και τη ζωή τους», εξηγεί ο Τόμας Άντερσσον.
Οι λήψεις για το διαφημιστικό φιλμ έγιναν μέσα και γύρω από το Βανκούβερ, στον Καναδά. Η κάμερα παρακολουθεί τέσσερις ανθρώπους από το χώρο των επιχειρήσεων να συνδέονται ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να ξαναβρίσκουν το παλιό τους πάθος, καθώς αφήνουν πίσω την πόλη μέσα σε ένα V90 Cross Country για να επιδοθούν στο σέρφινγκ, το ψάρεμα και να απολαύσουν φωτογραφικές εξορμήσεις στη φύση.
Οι εικόνες αποκτούν άλλη δυναμική καθώς συνδέονται με τον εμβληματικό λόγο «Live Fully Now», του Άλαν Γουάτς, από το 1959: ο φιλόσοφος αποθαρρύνει τους ανθρώπους από το να ζουν για μία μελλοντική κατάσταση, παρακινώντας τους να ζήσουν τη στιγμή και να ασχοληθούν περισσότερο με όσα αγαπούν. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: «Δεν Μπορείς να Ζήσεις Καθόλου, Εκτός αν Μπορείς να Ζήσεις στο 100% Τώρα».