Η Volvo θα εμφανιστεί στην Auto mobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία. Δεν θα έχει στο περίπτερό της ούτε ένα αυτοκίνητο!
Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Auto mobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”.
«Ονομάζοντας την έκθεση Automo bility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ (MårtenLevenstam), υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης.
Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου».
Παράλληλα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.
Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move –ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.