Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Η νέα σειρά V6 της Yamaha

Η Yamaha σχεδιάσει και κατασκευάζει εξωλέμβιους κινητήρες ταξιδιού και υψηλής ισχύος. Ανοίγει νέους ορίζοντες όσον αφορά την απόδοση, την οικονομία καυσίμου και την καινοτομία, συνεχίζοντας να είναι συνώνυμη της αξιοπιστίας.

Ωστόσο, ο βασικός στόχος του brand είναι να αγγίζει τις καρδιές των ανθρώπων, να χαρίζει συγκινήσεις και συναίσθημα. Οι μηχανικοί της Yamaha δίνουν ζωή στο πάθος των ανθρώπων. Οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Yamaha δίνουν κίνηση σε κάθε είδους σκάφη, από μικρά τέντερ έως ταχύπλοα ανοιχτής θαλάσσης. Κατά τον σχεδιασμό και την κατασκευή νέων κινητήρων, η προσέγγιση της Yamaha εστιάζει πάντα στη δημιουργία θετικής εμπειρίας για τον πελάτη, από την πρώτη φορά που ο νέος χρήστης θα βγει στο νερό μέχρι τους έμπειρους χρήστες που επιθυμούν την ενίσχυση του σκάφους τους.

Συνδυάζοντας υψηλή ισχύ και δυναμικές επιδόσεις, η Yamaha προσφέρει εξωλέμβιους κινητήρες για όλους.

yamahav6 4

Κατηγορίες εξωλέμβιων κινητήρων Yamaha Marine

Premium (425 – 225 ίππων) – Κορυφαίοι στο μηχανολογικό σχεδιασμό, παρέχουν ασύγκριτη ισχύ και επιδόσεις.
Υψηλής ισχύος (200 – 90 ίππων) – Απίστευτα συναρπαστικοί, με εκπληκτική επιτάχυνση και εξεζητημένες επιδόσεις.

Μέσης ισχύος (80 – 30 ίππων) – Απόδοση και ευκολία χειρισμού, με μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Ευέλικτοι (25 – 8 ίππων) – Μοναδική αναλογία ισχύος/βάρους και εξαιρετικός έλεγχος, με χαρακτηριστικά μεγάλων κινητήρων.

Φορητοί (6 – 2,5 ίππων) – Απίστευτα ευέλικτοι, ελαφριοί και εύχρηστοι, τους παίρνετε μαζί και φύγατε.

Ηλεκτρικοί – Άνετοι, φιλικοί προς το περιβάλλον και ιδανικοί για μικρά σκάφη.

Η νέα σειρά V6 της Yamaha μοιράζεται το DNA με τον κορυφαίο κινητήρα XTO, το οποίο αντικατοπτρίζεται στην τεχνολογική και μηχανική υπεροχή της Yamaha. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτική ισχύς και συναρπαστικές επιδόσεις. Συνδυάζοντας δύναμη, απόδοση και πάθος, ο πρωτοποριακός σχεδιασμός της Yamaha δημιουργεί το νέο σημείο αναφοράς στην απόδοση των εξωλέμβιων κινητήρων V6. Η Premium κατηγορία V6 προσφέρει μια πληθώρα συναισθημάτων, από την καθημερινή χρήση έως τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και από στιγμές έντασης μέχρι χαλαρά ταξίδια. Σχεδιασμένη για χρήση από όλους, από επαγγελματίες και ερασιτέχνες έως νεοφερμένους χρήστες, η σειρά V6 έχει κατασκευαστεί για να ενισχύει το πάθος των ανθρώπων και να προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ισχύος.

Νέοι κινητήρες V6 300 – 250 ίππων
Ο κομψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασμός των κινητήρων V6 300 – 250 ίππων εμπεριέχει πολλές σχεδιαστικές επιρροές από τον μεγάλο τους αδελφό, τον XTO και είναι ο πλουσιότερος σε δυνατότητες Premium V6, που έχει δημιουργήσει ποτέ η Yamaha. Οι λάτρεις της θάλασσας ομοίως θα εκτιμήσουν τα νέα αποκλειστικά χαρακτηριστικά και τη συναρπαστική απόδοση της Yamaha.
Για τους κινητήρες V6 300 – 250 ίππων, χαρακτηριστικά όπως Digital Electric Steering (DES), η αποκλειστική λειτουργία TotalTilt της Yamaha και το σύστημα Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE), συμπληρώνονται από την εντυπωσιακή νέα εμφάνιση που είναι εμπνευσμένη από τον Yamaha XTO.

Digital Electric Steering (DES)
Το σύστημα DES είναι πλέον ενσωματωμένο στους κινητήρες V6 300 – 250 ίππων που διαθέτουν ηλεκτρονικό τιμόνι . Το ψηφιακό ηλεκτρικό τιμόνι παρέχει ομαλότερη και πιο φυσική εμπειρία οδήγησης, χωρίς υδραυλικά συστήματα που απαιτούν εξαέρωση ή ντίζες που καταστρέφονται με την πάροδο του χρόνου. Αυτή η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης διαρκεί περισσότερο από ποτέ. Τα πλεονεκτήματα συνεχίζονται στη πρύμνη με πιο “καθαρή” εγκατάσταση, χωρίς αντλίες ή εύκαμπτους σωλήνες. Οι κινητήρες με σύστημα DBW μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με το νέο προαιρετικό σύστημα Helm Master EX.

Οι κινητήρες V6 300 – 250 ίππων χωρίς SBW είναι πλήρως συμβατοί με το προαιρετικό Digital Electric Steering (DES) ή με τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήματα τιμόνευσης.

yamahav63

TotalTilt
Η αποκλειστική λειτουργία TotalTilt™ της Yamaha επιτρέπει την πλήρη ανύψωση ή κατέβασμα της εξωλέμβιας από οποιαδήποτε θέση, απλώς με το διπλό πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού κλίσης. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο βομβητής ενεργοποιείται για να προειδοποιήσει άλλους να μην πλησιάσουν τον εξωλέμβιο κινητήρα. Επίσης, ο ενσωματωμένος ρυθμιζόμενος περιοριστής κλίσης βοηθά ώστε να αποφευχθούν φθορές.

Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE)
Ισχυρότερη κίνηση ανάποδα και ελιγμοί σε χαμηλές ταχύτητες – το TERE φροντίζει τα καυσαέρια να βγαίνουν επάνω από την πλάκα αντισπηλαίωσης και μακριά από τη προπέλα κατά την κίνηση ανάποδα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ. Η προπέλα περιστρέφεται σε νερό χωρίς φυσαλίδες, με αποτέλεσμα εξαιρετική ώση και έλεγχο κατά την κίνηση με ανάποδα. Συνδυάζεται προαιρετικά με τα DES και Helm Master EX joystick για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την πρόσδεση και σε περιορισμένους χώρους – λιμάνια, μαρίνες.

Κομψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασμός
Επωφελούμενη από το στυλ του μεγάλου αδελφού του και με εμφάνιση που θυμίζει XTO, τώρα διαθέτει πόδι σε ασορτί χρώμα, νέο μονοκόμματο επάνω καπάκι με υδατοαπωθητική διαμόρφωση αεραγωγών, νέα καπάκια κορμού και γραφικά υψηλής ποιότητας. Η εντυπωσιακή νέα εμφάνιση συναντά τις δοκιμασμένες επιδόσεις για να συμπληρώσει και να βελτιώσει μια ευρύτερη σειρά σκαφών υψηλής ποιότητας.

Ανώτερες βάσεις κινητήρα
Δανεικές από τον XTO, οι κάτω βάσεις του κινητήρα είναι μεγαλύτερες και πιο μαλακές, με αποτέλεσμα λιγότερους κραδασμούς και πιο μαλακή πορεία.

Νέo και βελτιωμένο πόδι
Οι νέοι κινητήρες V6 4,2 λίτρων 300 – 250 ίππων διαθέτουν νέο και βελτιωμένο πόδι με νέα εξαρτήματα και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Η νέα σχεδίαση της οδόντωσης παρέχει βελτιωμένη επαφή και μειώνει τη πίεση στην επιφάνεια της. Επιπλέον, η ανθεκτικότητα βελτιώθηκε με την αλλαγή της ροής του λαδιού στο εσωτερικό του περιβλήματος του ποδιού και στα ρουλεμάν στα οποία στηρίζονται τα γρανάζια.

Νέοι κινητήρες V6 225 ίππων
Το DNA του κορυφαίου κινητήρα XTO είναι εμφανές στον νέο Yamaha V6 των 225 ίππων και η κληρονομιά συνεχίζεται με ένα συνδυασμό πρωτοποριακών νέων χαρακτηριστικών, βελτιωμένης αξιοπιστίας και συναρπαστικής απόδοσης.

Το νέο μπλοκ μεγάλου κυβισμού στον V6 225 ίππων, όπως και στους μεγαλύτερους V6, διαθέτει μοναδική, μεγάλου μήκους πολλαπλή εισαγωγή, εξάτμιση εσωτερικά των κυλίνδρων, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου (ECM) και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου (VCT), με αποτέλεσμα εξαιρετική αξιοπιστία και άριστη οικονομία καυσίμου.

Πλήρως συμβατό με το ψηφιακό ηλεκτρικό τιμόνι για μεγαλύτερη ευχρηστία
Ο V6 των 225 ίππων είναι πλήρως συμβατός με το προαιρετικό DES. Το Yamaha DES μας επιτρέπει πιο “καθαρές” τοποθετήσεις. Δεν υπάρχουν αντλίες, εύκαμπτοι σωλήνες, μονάδες ελέγχου, ανάγκη για αναπλήρωση και καθαρισμό υγρών ενώ δεν υπάρχουν ειδικές θύρες ή εύκαμπτοι σωλήνες εξαέρωσης. Το σύστημα DES προσφέρει μια ομαλότερη και πιο διαισθητική εμπειρία στον χειριστή του σκάφους. Και η αίσθηση αυτή συνδυάζεται με διάρκεια καθώς δεν υπάρχουν υδραυλικά συστήματα ή συρματόσχοινα που παρουσιάζουν βλάβες με την πάροδο του χρόνου.

TotalTilt για εύκολη ανάβαση σε τρέιλερ και ευκολία κατά την ανύψωση της μηχανής.
Η αποκλειστική λειτουργία TotalTilt™ της Yamaha επιτρέπει την πλήρη ανύψωση ή κατέβασμα της μηχανής από οποιαδήποτε θέση, απλώς με το διπλό πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού κλίσης. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο βομβητής ενεργοποιείται για να προειδοποιήσει τους άλλους να μην πλησιάσουν τον εξωλέμβιο κινητήρα. Επίσης, ο ενσωματωμένος ρυθμιζόμενος περιοριστής κλίσης βοηθά ώστε να αποφευχθούν φθορές.

Σύστημα εξάτμισης Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE) για εξαιρετική ώση κατά την κίνηση ανάποδα και έλεγχο κατά τη διάρκεια των ελιγμών
Ισχυρότερη κίνηση ανάποδα και ελιγμοί σε χαμηλές ταχύτητες – το TERE φροντίζει τα καυσαέρια εξάτμισης να βγαίνουν επάνω από την πλάκα αντισπηλαίωσης και μακριά από τη προπέλα κατά την κίνηση ανάποδα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ. Η προπέλα λειτουργεί σε νερό χωρίς φυσαλίδες, με αποτέλεσμα εξαιρετική ώση και έλεγχο κατά την κίνηση με ανάποδα. Συνδυάζεται προαιρετικά με τα DES και Helm Master EX joystick για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την πρόσδεση και σε περιορισμένους χώρους – λιμάνια, μαρίνες.

Κομψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασμός
Επωφελούμενη από το στυλ του μεγάλου αδελφού του και με εμφάνιση που θυμίζει XTO, τώρα διαθέτει πόδι σε ασορτί χρώμα, νέο μονοκόμματο επάνω καπάκι με υδατοαπωθητική διαμόρφωση αεραγωγών, νέα καπάκια κορμού και γραφικά υψηλής ποιότητας. Η εντυπωσιακή νέα εμφάνιση συναντά τις δοκιμασμένες επιδόσεις για να συμπληρώσει και να βελτιώσει μια ευρύτερη σειρά σκαφών υψηλής ποιότητας.

Ενισχυμένες βάσεις κινητήρα για μειωμένους κραδασμούς και βελτιωμένη πλεύση
Δανεικές από τον XTO, οι κάτω βάσεις του κινητήρα είναι μεγαλύτερες και πιο μαλακές, με αποτέλεσμα λιγότερους κραδασμούς και πιο μαλακή πορεία.

Νέο και βελτιωμένο πόδι: νέα εξαρτήματα, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και βελτιωμένη αντοχή
Οι νέοι κινητήρες V6 4,2 λίτρων και 225 ίππων διαθέτουν νέο και βελτιωμένο πόδι με νέα εξαρτήματα και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Η νέα σχεδίαση της οδόντωσης έχει βελτιώσει την επαφή, και έχει μειώσει την πίεση στην επιφάνεια αυτής. Επιπλέον, η ανθεκτικότητα βελτιώθηκε με την αλλαγή της ροής του λαδιού στο εσωτερικό του περιβλήματος του ποδιού και στα ρουλεμάν στα οποία στηρίζονται τα γρανάζια.

Νέο πλαϊνό ηλεκτρονικό χωνευτό χειριστήριο (Drive by Wire, DBW)
Το νέο πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο Drive by Wire 6X9 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τα πλεονεκτήματα του Helm Master EX σε μια ευρύτερη σειρά ταχύπλοων σκαφών.

Το πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW χρησιμοποιεί το τελευταίο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της Yamaha, με αποτέλεσμα πολύ ομαλότερη και ακριβή λειτουργία σε όλο το εύρος ισχύος. Οι πελάτες θα απολαύσουν την εργονομική σχεδίαση και την κορυφαία αίσθηση με τα κουμπιά μίας λειτουργίας. Η εγκατάσταση είναι εύκολη και το χειριστήριο παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στους κατασκευαστές σκαφών και στους αντιπροσώπους κατά την εγκατάσταση σε σκάφη dual console αλλά και άλλα σκάφη με μονούς κινητήρες όπου το Helm Master EX είναι απαραίτητο.

Το πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW είναι κατάλληλο για μονούς εξωλέμβιες κινητήρες Yamaha 150 ίππων και άνω.

Η νέα σειρά V6 της Yamaha και το νέο πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW θα διατίθενται από τη σεζόν 2022.

Popular Articles