Με αέρα αισιοδοξίας για την πορεία της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, πλέει η Celestyal Cruises. Κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 9 Ιουνίου στο μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής CLIA, αναφέρθηκε στα θετικά μηνύματα που στέλνει η κρουαζιέρα για το 2015 αλλά και στις συντονισμένες πρωτοβουλίες της Celestyal Cruises για περαιτέρω ενίσχυση του κλάδου στη χώρα μας, καθώς αποτελεί τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης, αναφέρθηκε στη σταθερή αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας home porting στην Ελλάδα, καθώς προσβλέπει άνοδο 22% των επιβατών, συγκριτικά με το 2014, η οποία μεταφράζεται σε 143.000 επιβάτες για το 2015.
Η Celestyal Cruises, ήδη μέσα σε ένα χρόνο, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό προσεγγίσεων της σε ελληνικά λιμάνια, φτάνοντας πλέον τις 841 από 627 το 2014, ενώ εκτιμάται ότι κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου θα πραγματοποιήσει περίπου 841.000 επισκέψεις σε ελληνικά νησιά. Ο κος Αναστασιάδης επίσης τόνισε για άλλη μία φορά τη σημασία για τη συνεργασία και συστράτευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων (λιμάνια, δημοτικές αρχές) για την εξασφάλιση θετικής εμπειρίας των τουριστών στους προορισμούς που επισκέπτονται.
Στη συνέχεια έλαβε το λόγο ο Διευθυντής Πωλήσεων της Celestyal Cruises, κ. Πυθαγόρας Νάγος, ο οποίος σημείωσε τη σταθερή επένδυση της εταιρείας στο άνοιγμα νέων προορισμών, συνεχίζοντας δυναμικά με τις τριήμερες, τετραήμερες και επταήμερες κρουαζιέρες στο «Ειδυλλιακό Αιγαίο» οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν την απόλυτη ελληνική εμπειρία διακοπών σε κάθε επιβάτη, λαμβάνοντας πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό για αυτό το καλοκαίρι. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κος Νάγος: «Βασικός στόχος της Celestyal Cruises είναι να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες και να ανοίγει την αγορά κρουαζιέρας για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών στην Ελλάδα. Που αυτό συνεπάγεται και περισσότερα έσοδα για την εθνική οικονομία.
Από Αριστερά:
κ. Αλέξανδρος Τζιρκώτης – Υπεύθυνος Τμήματος Αγορών, κα Φρόσω Ζαρουλέα – Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων , κ. Κυριάκος Αναστασιάδης- Διευθύνων Σύμβουλος , Καπ. Γιώργος Κουμπενάς – Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων , κα Σαλώμη Πνευματικού – Διευθύντρια Marketing , κ. Κρις Θεοφιλίδης- Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
Σε αυτό το πλαίσιο, η Celestyal Cruises χαράσσει ρότα φέτος για την Αδριατική και το Ιόνιο με τρία νέα δρομολόγια ενώ προσφέρει τη δυνατότητα επιβίβασης από την Τουρκία με απλουστευμένη διαδικασία διαβατηριακού ελέγχου για επιβάτες εκτός Σένγκεν, διευκολύνοντας έτσι αυτούς που μέχρι πρότινος δεν θα επέλεγαν τόσο εύκολα την Ελλάδα σαν προορισμό διακοπών».
Παράλληλα, ο κος Νάγος αναφέρθηκε στην τρίτη χρονιά δραστηριοποίησης στην Κούβα με την Cuba Cruises που απολαμβάνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των επιβατών αλλά και τη ενθουσιώδη υποδοχή από την αγορά της Αμερικής και του Καναδά. Τέλος, αναφέρθηκε στην κατοχύρωση δικαιωμάτων για τις θρησκευτικές κρουαζιέρες με τον τίτλο ‘Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου’ και τη στόχευση για ανάπτυξη αυτών των προγραμμάτων.
Στη συνέχεια μίλησαν, ο Διευθυντής επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς, όπου είπε χαρακτηριστικά: «Για την Celestyal Cruises, μια επιτυχημένη τουριστική περίοδος δεν μεταφράζεται μόνο σε αύξηση του επιβατικού κοινού αλλά και στην πολυδιάστατη ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, καθώς μέσα από την κρουαζιέρα στηρίζεται σημαντικά τόσο η ναυτιλία όσο και η ελληνική επιχειρηματικότητα.» Η εταιρεία, όπως ανέφερε, αυτή τη στιγμή απασχολεί 260 Έλληνες ναυτικούς που ουσιαστικά αντιστοιχούν σε εργατικό δυναμικό 52 φορτηγών πλοίων.
Παράλληλα, αποφέρει περί τα 5 εκατομμύρια ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις μέσω των συνεργασιών που συνάπτει για την παροχή ελληνικών προϊόντων στα πλοία της. Πολύ σημαντικό κεφάλαιο, το οποίο τόνισε ο καπ. Κουμπενάς, είναι ότι ουσιαστικά το 98% των επιβατών της εταιρείας επισκέπτονται τους προορισμούς, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2014, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε 290.000 εκδρομές, αποφέροντας έσοδα τόσο στις τοπικές οικονομίες όσο και στους αρχαιολογικούς χώρους.
Για την υψηλή διαφημιστική επένδυση και προώθηση του προορισμού της Ελλάδας σε όλες τις κύριες αγορές αλλά και του πολιτισμού της μέσω των 80 θεματικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται εν πλω αλλά και τη συνεργασία με τη Marketing Greece, μίλησε και η κα Σαλώμη Πνευματικού Marketing Manager της εταιρείας. Τέλος, η Celestyal Cruises προχώρησε σε ένα σύντομο απολογισμό για τις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών και το «ταξίδι» γνώσης που προσέφερε αρχικά σε μαθητές της Μήλου, καθώς και την υποτροφία για τις σπουδές φοιτητή της ΑΕΝ Σύρου, της σχολής Εμποροπλοιάρχων.
Με σταθερά βήματα ανάπτυξης και στοχευμένες πρακτικές, τόσο η Celestyal Cruises, όσο και η κρουαζιέρα εν γένει, ατενίζει με αισιοδοξία και το φετινό καλοκαίρι.