Η NAPAPIJRI, γιορτάζει φέτος τα 30 χρόνια της και σας καλεί να ανακαλύψετε “το δικό σας ουρανό”. Με σύνθημα #skyisthelimit, το brand διοργανώνει εκδηλώσεις που θα σας ταξιδέψουν, από τις 4 εως τις 18 Δεκεμβρίου.
Tο κοινό θα μπορεί να θαυμάσει τον ουρανό όπως δεν τον έχει ξαναδεί άλλη φορά σε συγκεκριμένα κεντρικά σημεία της πόλης μέσω ενός tailormade τηλεσκόπιου augmented reality. Το τηλεσκόπιο θα τοποθετηθεί σε επιλεγμένα σημεία αλλά και στα corner της Napapijri στα Attica σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα όσοι συμμετέχουν σε αυτή την εμπειρία θα έχουν τη δυνατότητα ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στα Social Media, να μπουν αυτόματα σε κλήρωση για να κερδίσουν μοναδικά δώρα Napapijri.
Οι εκδηλώσεις για τα 30 χρόνια του brand θα κορυφωθούν στις 18 Δεκεμβρίου με ένα ολοήμερο event στο Napapijri store στο Golden Hall. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια εμπειρία ενός virtual reality ταξιδιού σε 4 διαφορετικούς προορισμούς, τη θάλασσα, το βουνό, την εξοχή και την πόλη. Τα 4 αυτά μέρη συμβολίζουν όλους τους διαφορετικούς προορισμούς στους οποίους η Napapijri μπορεί να σας συντροφεύσει. Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο διαγωνισμό για να κερδίσουν τα δώρα της Napapijri, καθώς στο χώρο θα βρίσκεται το τηλεσκόπιο, με το οποίο θα μπορούν να δουν τον ουρανό ακόμα και μέσα στο GoldenHall.
Κάθε ταξίδι είναι μοναδικό.
Κάθε ταξίδι έχει ένα μοναδικό ουρανό.
Οπου και αν είσαι, όποιος και αν είναι ο προορισμός σου,
κοίτα ψηλά για να ανακαλύψεις το δικό σου ουρανό.
#skyisthelimit
#thereisalwaysajourney
Λίγα λόγια για τη Napapijri
Η λέξη Napapijri είναι μια παραλλαγή της Φινλανδικής λέξης για τον Αρκτικό κύκλο. Το ταξίδι της Napapijri, ξεκινά το 1987 στην σκιά της υψηλότερης κορυφής της Ευρώπης, στο Monte Bianco, όπου ένας Ιταλός κατασκευαστής ταξιδιωτικών σάκων, συνδυάζοντας καινοτόμα υλικά με ιδιαίτερη προσοχή στο στυλ, εισήγαγε μια νέα αισθητική στον outdoor ρουχισμό, αρκετά διαφορετική από τα αμιγώς λειτουργικά προϊόντα που ήταν τότε στην μόδα στις πίστες του σκι. Η ιδέα άρεσε στο κοινό και σύντομα το logo της Napapijri εμφανιζόταν όχι μόνο στους σάκους, αλλά και στα πιο τεχνικά εξωτερικά ενδύματα και λίγο αργότερα, στα casual ενδύματα της πόλης. Η μεγάλη αυτή επιτυχία εγκαθίδρυσε ένα νέο τρόπο ερμηνείας στη σχέση ανάμεσα στο λειτουργικό και το casual.
Η Napapijri αντλεί την έμπνευση της μέσα από την άποψη ότι τα σπουδαιότερα ταξίδια είναι αυτά που μας βοηθούν να ανακαλύψουμε ποιοί είμαστε. Σε αυτή την ανακάλυψη δεν υπάρχει ένα μόνο μονοπάτι, όπως η ζωή κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική, έτσι και το ταξίδι του πρέπει να είναι μοναδικό. #thereisalwaysajourney