Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Ρεκόρ συμμετοχών για τα Ποσειδώνια 2018

Τα Ποσειδώνια 2018 οδεύουν ολοταχώς για ρεκόρ συμμετοχών, με τις κρατήσεις για εκθεσιακό χώρο να είναι αυξημένες ήδη κατά 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκθεση και ποσοστό άνω του 90% του εκθεσιακού χώρου να έχει ήδη δεσμευτεί.

Οι διοργανωτές προβλέπουν ότι περισσότερες από 1.850 εταιρείες θα εκθέσουν τα προϊόντα και τιςυπηρεσίες τους στη φετινή διοργάνωση και οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 22.000. Η αυξημένη ζήτηση για συμμετοχή στην σημαντικότερη ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο, είχε ως αποτέλεσμα την επέκταση του εκθεσιακού χώρου κατά 1.000τμ. Αυτό προέκυψε λόγω των αυξημένων ελληνικών παραγγελιών για νέες ναυπηγήσεις και της ανάγκης εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων πλοίων με νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, αλλά και προσαρμογής τους στους νέους αυστηρούςπεριβαλλοντικούς κανονισμούς.

«Η δυναμική των Ποσειδωνίων απορρέει από την ποιότητα και το κύρος των εκθετών και των επισκεπτώντης, οι οποίοι κάθε δύο χρόνια αφιερώνουν σημαντικούς πόρους, πολύτιμο χρόνο και ανθρώπινοδυναμικό προκειμένου να συμμετέχουν σε αυτή την έκθεση-ορόσημο που συγκεντρώνει το σύνολο τηςπαγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας», δήλωσε ο κ. Θεόδωρος Βώκος, Εκτελεστικός Διευθυντής των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε, διοργανωτή της διετούς έκθεσης.«Κύριος πόλος έλξης σε κάθε έκθεση των Ποσειδωνίων παραμένει η ισχυρή παρουσία της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, η οποία ηγείται της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας, με 61 ελληνικέςεταιρείες να έχουν παραγγείλει πλοία συνολικής αξίας περίπου 16 δισ. δολαρίων», συμπλήρωσε ο κ.Βώκος.

Skipper ONDECK

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο ξεκίνημα του 2018 υπάρχουν περισσότερες από 260 παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων ελληνικών συμφερόντων με υψηλότατες προδιαγραφές, με τις 105 παραγγελίες να έχουν δοθεί εντός του 2017. Τα πλοία αυτά θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς Tier ΙΙ καιTier ΙΙΙ, που εξασφαλίζουν ότι ο ελληνικός στόλος θα είναι ο πλέον σύγχρονος παγκοσμίως και θασυμμορφώνεται με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, που αποτελεί προτεραιότητα για τουςΈλληνες πλοιοκτήτες.

Αυτή η κινητικότητα αποδίδεται στην ανάγκη συμμόρφωσης με νέους κανονισμούς,όπως την πρόσφατη κύρωση της σύμβασης για τη διαχείριση έρματος και τις νέες προδιαγραφές πουθέτει η Αμερικανική Ακτοφυλακή, όσο και στους νέους κανονισμούς σχετικά με τις εκπομπές SOx και NOxκαι τις απαιτήσεις MRV (Monitoring, Reporting and Verification), που επιτάχυναν τις επενδύσεις σε πλοίαπου θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG), καθώς και στηνψηφιοποίηση των λειτουργιών των πλοίων.

Χαρακτηριστικά, ναυτιλιακές εταιρείες, όπως η Capital Maritime & Trading, προβλέπουν ότι οι νέοιπεριβαλλοντικοί κανονισμοί θα θέσουν σε αχρηστία το ένα τρίτο του σημερινού παγκόσμιου στόλου,εξέλιξη που ωθεί την επένδυση εκ μέρους τους 1,1 δισ. δολαρίων στην αναβάθμιση 71 πλοίων και την εξέλιξη που ωθεί την επένδυση εκ μέρους τους 1,1 δισ. δολαρίων στην αναβάθμιση 71 πλοίων και την παραγγελία νέων.

Αυτό το κύμα παραγγελιών για ναυπηγήσεις πλοίων και αναβάθμιση του στόλου προσελκύει τηνπαγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία στα Ποσειδώνια 2018, με την συμμετοχή παλαιών και νέων εκθετών να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο.

Για άλλη μια φορά, τον εκθεσιακό χώρο των Ποσειδωνίων θα καταλάβουν περίπου 20 εθνικά περίπτερακαι ιδίως αυτά των κορυφαίων ναυπηγικών κρατών, με κυρίαρχους τους παραδοσιακούς οίκους της Άπω Ανατολής Ιαπωνία, Νότια Κορέα και Κίνα. Ναυτιλιακά κέντρα όπως το Χονγκ Κονγκ, η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι και πολλά άλλα θα παρουσιάσουν για άλλη μια φορά την ευρεία γκάμα υπηρεσιών τους στηνπαγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, ενώ παραδοσιακοί εκθέτες όπως οι Η.Π.Α., το Ηνωμένο Βασίλειο, ηΔανία και η Ολλανδία θα έχουν εντονότερη παρουσία από προηγούμενες χρονιές. Ωστόσο, οι εθνικέςσυμμετοχές δεν περιορίζονται μόνο στα παραδοσιακά ναυτιλιακά κράτη, καθώς τα Ποσειδώνια καλωσορίζουν και νέους παίκτες, όπως το Λουξεμβούργο και τη Γεωργία, ενώ και η Πολωνία θασυμμετάσχει στην έκθεση για πρώτη φορά με εθνικό περίπτερο.

Επίσης, τα περισσότερα κράτη σημαίας θα δώσουν το παρόν στα Ποσειδώνια, με τον Παναμά, τη Λιβερία, τις Νήσους Μάρσαλ, τη Μάλτα, την Κύπρο, τις Μπαχάμες, τις Νήσους Κέιμαν και το Παλάου, μεταξύ άλλων, να επιστρέφουν για άλλη μια φορά στη μεγάλη συνάντηση της παγκόσμιας ναυτιλίας. Μεταξύ των συμμετοχών που θα ξεχωρίσουν στα φετινά Ποσειδώνια είναι το περίπτερο των Ελλήνων Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Εξοπλισμού (HEMEXPO), το οποίο θα καταλάβει περισσότερα από 400 τ.μ.εκθεσιακού χώρου με στόχο την προώθηση της ελληνικής τεχνογνωσίας και εξειδικευμένων λύσεων γιατην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και την προσθήκη περισσότερων ελληνικών προϊόντων στις λίστες κατασκευαστών (makers list) των μεγαλύτερων ναυπηγείων παγκοσμίως.

Η ελληνική παρουσία συμπληρώνεται από ένα δεύτερο περίπτερο, της Διεθνούς Ναυτικής & Βιομηχανικής Ένωσης (WIMA), η οποία εκπροσωπεί τις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς ναυπήγησης πλοίων, ανταλλακτικών και εφοδίων, στις τεχνικές και γενικές ναυτιλιακές υπηρεσίες και στην παραγωγή ναυτιλιακού υλικού. Μία ακόμη αξιόλογη συμμετοχή είναι αυτή της ελληνικής εταιρείας υπηρεσιών κοινής ωφελείας Gastrade, με την υποστήριξη της Gaslog Ltd, η οποία θα αναλάβει το έργο του Ανεξάρτητου Συστήματος Φυσικού Αερίου Αλεξανδρούπολης, ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό και υψηλής τεχνολογίας έργο που αποτελείταιαπό μία υπεράκτια πλωτή μονάδα παραλαβής, αποθήκευσης και αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και από ένα σύστημα υποθαλάσσιου και χερσαίου αγωγού μέσω του οποίου το φυσικό αέριο προωθείται στο Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου της Ελλάδας (ΕΣΦΑ) και από εκεί προς τους τελικούς καταναλωτές.

Επίσης, η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας, Saudi Aramco, σε συνεργασία με τιςεταιρείες Lamprell, National Shipping Company of Saudi Arabia (Bahri) και Hyundai Heavy Industries, επέλεξε τα Ποσειδώνια 2018 για να παρουσιάσει στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα την κοινοπραξίατης, International Maritime Industries (IMI), που δημιουργήθηκε για να αναπτύξει μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εγκαταστάσεις ολοκληρωμένων υπηρεσιών που περιλαμβάνουν ένα νέο ναυπηγείο που απευθύνεται στον υπεράκτιο τομέα.

Η νέα κοινοπραξία έχει ήδη δεχτεί παραγγελίες για περισσότερες από 20 υπεράκτιες εξέδρες και 52 πλοία με ορίζοντα αποπεράτωσης την επόμενη δεκαετία. Και ενώ το πετρέλαιο συνεχίζει να αποτελεί το κύριο καύσιμο για τις παγκόσμιες μετακινήσεις της ανθρωπότητας, τα ψηφιακά δεδομένα γίνονται το «νέο πετρέλαιο», καθώς αναφύεται ένας θαυμαστός καινούργιος κόσμος όπου θα κυριαρχούν η τεχνητή νοημοσύνη και η «έξυπνη» ναυτιλία. Η ροπή προς τηνψηφιοποίηση, οι ανάγκες για λύσεις «έξυπνης» ναυτιλίας και η αυξημένη ζήτηση για διαρκή ψηφιοποίηση, οι ανάγκες για λύσεις «έξυπνης» ναυτιλίας και η αυξημένη ζήτηση για διαρκή συνδεσιμότητα του στόλου έχουν οδηγήσει σε ένα εντυπωσιακό άνοιγμα των Ποσειδωνίων προς τον τομέα της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας, με περισσότερες από 30 εταιρείες να έχουνδηλώσει συμμετοχή, διεκδικώντας ένα μεγαλύτερο κομμάτι από την «πίτα» των ολοένα αυξανόμενων τεχνολογικών αναγκών του πιο σύγχρονου στόλου στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Σε ό,τι αφορά στο συνεδριακό πρόγραμμα, ήδη έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό και καλύπτει όλα ταθέματα που απασχολούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Για άλλη μια φορά, θα λάβουν χώρα περισσότερααπό 30 συνέδρια, παρουσιάσεις προϊόντων, τεχνικά σεμινάρια και συνεντεύξεις Τύπου – όλα στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το συνεδριακό πρόγραμμα θα εγκαινιάσει το καταξιωμένο Tradewinds Shipowners Forum, στο πλαίσιο του οποίου θα συζητηθούν όλα τα επίκαιρα θέματα της παγκόσμιας ναυτιλίας.

Μία νέα σημαντική εκδήλωση θα είναι το «SUPPORT THE LOCAL MARITIME INDUSTRY SUMMIT» με τηνυποστήριξη της HEMEXPO και την οργάνωση της Newsfront/Ναυτιλιακή, που θα λάβει χώρα υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Τεχνικών Διευθυντών Ελληνικών Ναυτιλιακών Εταιρειών (MARTECMA) και θα δώσει την ευκαιρία στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες να γνωρίσουν καλύτερα τα υψηλής ποιότητας προϊόντα και τις υπηρεσίες της HEMEXPO. Με αφορμή αυτό το συνέδριο, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα αποφασίσουν για μελλοντικές επενδύσεις και θα προωθήσουν περαιτέρω το ελληνικό ναυτιλιακό cluster,το οποίο αναμένεται να συμβάλει όλο και περισσότερο στο εγχώριο ΑΕΠ.

pos18 2

Τέλος, μία νέα προσθήκη στο πρόγραμμα συνεδρίων και σεμιναρίων των Ποσειδωνίων είναι το 4ο Σεμινάριο Ενέργειας και Ναυτιλίας, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Ενέργειας Ν.Α. Ευρώπης (IENE), στο πλαίσιο του οποίου θα αναλυθούν σε βάθος οι παγκόσμιες αγορές πετρελαίου και φυσικού αερίου,καθώς και οι παράγοντες που καθορίζουν το συσχετισμό φορτίων ενέργειας και ναυτιλίας. Η Έκθεση Ποσειδώνια τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά και της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου.


Posidonia

To Skipper ONDECK συμμετέχει στη μεγάλη γιορτή της Ναυτιλίας και σας περιμενει στο περίπτερο 1338 – HALL 1 

Popular Articles