Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

PERPETUAL PLANET ROLEX AWARDS

Τo Φιλανθρωπικό Πρόγραμμα Rolex Awards for Enterprise σε συνδυασμό με τη νέα καμπάνια Perpetual Planet εκφράζουν την αφοσίωση της Rolex στην βελτίωση της ζωής των ανθρώπων, στην προστασία του περιβάλλοντος και στην διατήρηση της παγκόσμιας κληρονομιάς.

Στις 6 Μαΐου 2019 η Rolex ανακοίνωσε τους 10 φιναλίστ του θεσμού Rolex Awards for Enterprise που θεσπίστηκε το 1976 με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την δημιουργία του θρυλικού Rolex Oyster. Σκοπό έχει να υποστηρίζει το πρωτοποριακό πνεύμα ανδρών και γυναικών που με την υλοποίηση των μελετών και ιδεών τους θα ανοίξουν νέους ορίζοντες και θα κάνουν τον κόσμο καλύτερο.

Τα Rolex Awards είναι ένας από τους πυλώνες της καμπάνιας Perpetual Planet.’Ενας φόρος τιμής στο όραμα και τις αξίες του ιδρυτή της Rolex, Hans Wilsdorf. Η Rolex συνεργάζεται με προσωπικότητες και οργανισμούς για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του περιβάλλοντος. Υποστηρίζει επίσης τον Οργανισμό Mission Blue της ωκεανογράφου και πρέσβειρας της Rolex, Sylvia Earle και το Νational Geographic για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις κλιματικές αλλαγές.

Για πρώτη φορά φέτος η Rolex ανακοίνωσε ότι το κοινό μπορεί να συμμετέχει στην επιλογή των νικητών μέσω του www.rolex.org/rolexawards

OI 10 ΦΙΝΑΛΙΣΤ TΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ROLEX ΓΙΑ ΤΟ 2019

rolexfinalist 01ΕΜΜΑ CAMP, 32 EΤΩΝ  | ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
Ωκεανολόγος που ασχολείται με την διάσωση των κοραλλιογενών υφάλων που κινδυνεύουν από εξαφάνιση

rolexfinalist 02JOAO CAMPOS- SILVA, 36 ΕΤΩΝ | ΒΡΑΖΙΛΙΑ
Οικολόγος που ασχολείται με την διάσωση του γιγάντιου αραπαίμα,του μεγαλύτερου ψαριού των γλυκών νερών στον κόσμο και των τοπικών κοινωνιών που ζουν από αυτό

rolexfinalist 03GREGOIRE COURTINE 44 ΕΤΩΝ | ΓΑΛΛΙΑ
Επιστήμονας που εργάζεται στην Ελβετία για να αναπτύξει μια επαναστατική μέθοδο που θα βοηθήσει τα άτομα με παράλυση να περπατήσουν ξανά

rolexfinalist 04PABLO GARCIA BORBOROGLOU 49 ΕΤΩΝ | ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Βιολόγος, γνωστός ως δικηγόρος των πιγκουίνων, που προτείνει μια παγκόσμια καμπάνια για την διάσωση των πιγκουίνων

rolexfinalist 05BRIAN GITTA, 26 ΕΤΩΝ | ΟΥΓΚΑΝΤΑ
Δημιούργησε μια χαμηλού κόστος κινητή συσκευή για την άμεση διάγνωση της ελονοσίας, την μάστιγα της Αφρικής

rolexfinalist 06KRITHI KARANTH, 40 ΕΤΩΝ | ΙΝΔΙΑ
Επιστήμονας οικολόγος που προσπαθεί να μειώσει τις τριβές που υπάρχουν μεταξύ της άγριας ζωής και των ανθρώπων που ζουν κοντά στα Εθνικά Πάρκα της Ινδίας, μειώνοντας τους κινδύνους

rolexfinalist 07YVES MOUSSALLAM, 31 ΕΤΩΝ | ΓΑΛΛΙΑ
Ηφαιστειολόγος που συλλέγει πληροφορίες για τις επιπτώσεις των ηφαιστειακών αερίων στο κλίμα του πλανήτη.

rolexfinalist 08SARA SAEED, 32 EΤΩΝ | ΠΑΚΙΣΤΑΝ
Ειδικός στη Δημόσια Υγεία που προτείνει ένα σύστημα υγειονομικής περίθαλψης που συνδέει ψηφιακά 1.500 γυναίκες γιατρούς με ασθενείς εξαθλιωμένων κοινοτήτων του Πακιστάν.

rolexfinalist 09MIRANDA WANG, 25 ΕΤΩΝ | ΚΑΝΑΔΑΣ
Μοριακή βιολόγος με έδρα στην Καλιφόρνια που ηγείται μιας επαναστατικής διαδικασίας για την μετατροπή μη ανακυκλώσιμων πλαστικών σε πολύτιμα χημικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη βιομηχανία κατασκευής καταναλωτικών προϊόντων

rolexfinalist 10TOPHER WHITE, 37 ΕΤΩΝ | ΗΠΑ
Τεχνολόγος που στόχο έχει να διασώσει τα τροπικά δάση του πλανήτη, δημιουργώντας ένα σύστημα από αναχρησιμοποιημένα κινητά τηλέφωνα το οποίο προειδοποιεί για παράνομη υλοτομία.

[zt_video_play src=”https://youtu.be/qyOE3qU-KD0″ width=”640″ height=”360″][/zt_video_play]

 


Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ROLEX PERPETUAL PLANET
Η λέξη “Perpetual” είναι χαραγμένη σε κάθε Rolex Oyster. Δεν είναι μόνο μια λέξη χαραγμένη στο καντράν κάθε ρολογιού Rolex. Eίναι μια φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει το όραμα και τις αξίες της μάρκας. Tο όραμα του Hans Wilsdorf, του ιδρυτή της Rolex,ήταν η συνεχής αναζήτηση της υπεροχής που στηρίζει όλες τις δραστηριότητες της μάρκας από την ωρολογοποιία έως τη συνεχή και μακρόχρονη υποστήριξη των ατόμων που αγωνίζονται να ανοίξουν νέους ορίζοντες στις επιδόσεις των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Από την δεκαετία του 30, το Rolex ήταν το πολύτιμο χρονόμετρο των πρωτοπόρων εξευρενητών στις αποστολές τους στα πιο απομακρυσμένα και επικίνδυνα μέρη, τους ωκεανούς και στις πιο υψηλές οροσειρές του πλανήτη. Καθώς διανύουμε τον 21ο αιώνα,οι εξερευνήσεις έρχονται να αντικαταστήσουν τις ανακαλύψεις, που είναι πλέον το μέσο για την διατήρηση του φυσικού μας κόσμου. Μέσω της καμπάνιας Perpetual Planet, η Rolex ενώνει τις δυνάμεις της με προσωπικότητες και οργανισμούς για να δοθούν λύσεις στις προκλήσεις που δημιουργεί το περιβάλλον.
 

Popular Articles