H ONDECK Events αναζητά Assistant Project manager για την στελέχωση του τμήματος Eκδηλώσεων.
Θα εκτιμηθεί προϋπηρεσία ως Assistant Event Planner / Project Manager Εμπορικών ή Κοινωνικών εκδηλώσεων, εκθέσεων.
• Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό σε αντικείμενο που να έχει σχέση με την Επικοινωνία / Marketing / PR / Business/ Finance
• Καλή χρήση γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική / Δεύτερη γλώσσα επιθυμητή
• Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων: MS OFFICE ( word, power point, excel)
• Εξαιρετική ικανότητα στη διεξαγωγή έρευνας και ανεύρεσης υλικού ( WEB RESEARCH)
• Οικειότητα και γνώση νέων τεχνολογιών
• Διαπραγματευτικές ικανότητες
• Διαθεσιμότητα για ταξίδια
• Οργανωτικότητα, Δημιουργικότητα, Ευελιξία, Καλή Επικοινωνία
Καθήκοντα:
Οργάνωση Event, Εποπτεία και συντονισμός με προμηθευτές, εκθέτες, πελάτες, συμμετέχοντες
• Επικοινωνία με τον πελάτη, Brainstorming με την ομάδα, Δημιουργία παρουσιάσεων,
• Οικονομικές προσφορές, Υλοποίηση παραγωγών, Επικοινωνία/διαπραγμάτευση με προμηθευτές/συνεργάτες,
• Διαχείριση & οργάνωση Συντελεστών.
Βιογραφικά μαζί με μια πρόσφατη φωτογραφία στο office@skipperondeck.gr με την ένδειξη Jobs.ONDECK / EVENT