Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Admin Officer

H ONDECK GROUP αναζητά άμεσα άτομο για Admin Officer με προϋπηρεσία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση (Executive Administrative Assistant)

Αρμοδιότητες

-Επικοινωνία με Πελάτες – Προμηθευτές
-Διαχείριση emails & τηλεφωνικού κέντρου
-Σύνταξη, προετοιμασία και αποστολή εταιρικών εγγράφων & προσφορών
-Backoffice υποστήριξη / Συντονισμός & οργάνωση του γραφείου
-Προγραμματισμός συναντήσεων και συντονισμός αυτών
-Οργάνωση ταξιδιών στο εσωτερικό / εξωτερικό
-Σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης και των τμημάτων

Απαραίτητα Προσόντα

-Απόφοιτος ΙΕΚ ή Ανώτατου Εκπαιδευτικού ιδρύματος
-Άριστη χρήση Η/Υ και άριστη γνώση Microsoft Office (outlook, excel ,word)
-Web Oriented 
-Social Media σε επίπεδο απλής χρήσης
-Πνεύμα ομαδικότητας
-Ευχέρεια επικοινωνίας
-Οργανωτικές ικανότητες 
-Επιθυμητή εμπειρία σε υποστήριξη πωλήσεων (admin)
-Δίπλωμα οδήγησης και Ικανότητα οδήγησης
-Απαραίτητη η καλή χρήση γραπτού  προφορικού λόγου στα αγγλικά

Παροχές

-Θέση πλήρους απασχόλησης
-Μόνιμη εργασία
-Αποδοχές βάσει προσόντων

Αποστολή βιογραφικού με συνοδευτική επιστολή και φωτογραφία στη διεύθυνση kp@skipperondeck.gr

Προηγούμενο άρθρο

Popular Articles