H ONDECK GROUP αναζητά άμεσα άτομο για Admin Officer με προϋπηρεσία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση (Executive Administrative Assistant)
Αρμοδιότητες
-Επικοινωνία με Πελάτες – Προμηθευτές
-Διαχείριση emails & τηλεφωνικού κέντρου
-Σύνταξη, προετοιμασία και αποστολή εταιρικών εγγράφων & προσφορών
-Backoffice υποστήριξη / Συντονισμός & οργάνωση του γραφείου
-Προγραμματισμός συναντήσεων και συντονισμός αυτών
-Οργάνωση ταξιδιών στο εσωτερικό / εξωτερικό
-Σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης και των τμημάτων
Απαραίτητα Προσόντα
-Απόφοιτος ΙΕΚ ή Ανώτατου Εκπαιδευτικού ιδρύματος
-Άριστη χρήση Η/Υ και άριστη γνώση Microsoft Office (outlook, excel ,word)
-Web Oriented
-Social Media σε επίπεδο απλής χρήσης
-Πνεύμα ομαδικότητας
-Ευχέρεια επικοινωνίας
-Οργανωτικές ικανότητες
-Επιθυμητή εμπειρία σε υποστήριξη πωλήσεων (admin)
-Δίπλωμα οδήγησης και Ικανότητα οδήγησης
-Απαραίτητη η καλή χρήση γραπτού προφορικού λόγου στα αγγλικά
Παροχές
-Θέση πλήρους απασχόλησης
-Μόνιμη εργασία
-Αποδοχές βάσει προσόντων
Αποστολή βιογραφικού με συνοδευτική επιστολή και φωτογραφία στη διεύθυνση kp@skipperondeck.gr