Η YAMAHA παρουσιάζει το νέο ‘Helm Master EX’ σύστημα χειριστηρίων των εξωλέμβιων κινητήρων.
Ένα μεγάλο βήμα στον χειρισμό του σκάφους, με εξαρτήματα πλήρως ηλεκτρονικά, φιλοσοφίας Drive-by-Wire (DBW). Παράλληλα με όλες τις βελτιώσεις για πιο ευχάριστο χειρισμό, άνεση και λειτουργικότητα, προσφέρουν πολλά νέα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρικός κύλινδρος τιμονιού DES και τον πρώτο πλήρως λειτουργικό αυτόματο πιλότο της Yamaha. Ο σχεδιασμός των νέων εξαρτημάτων του νέου Helm Master EX της YAMAHA, είναι μοντέρνος και αναβαθμισμένος αισθητικά, ώστε να συμβαδίζει με τα νέα, μοντέρνου σχεδιασμού σκάφη.
Το Helm Master EX δεν έχει μόνο πλεονεκτήματα για τον πελάτη, αλλά και για εσάς, τους συνεργάτες μας, όπως και για τους κατασκευαστές σκαφών οι οποίοι προ – τοποθετούν τα χειριστήρια και τα όργανα, πριν την πώληση του σκάφους.
Το νέο Helm Master EX της YAMAHA, είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διεύθυνσης – ελέγχου σκάφους, νέας γενιάς. Ταιριάζει με μονή έως και τετραπλή εγκατάσταση και είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Τα νέας σχεδίασης χειριστήρια, μαζί με το ηλεκτρονικό τιμόνι, δίνουν στους πελάτες σας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση και αίσθηση ασφαλείας όταν χειρίζονται το σκάφος τους. Επίσης προσφέρουν όλα τα χαρακτηριστικά του προηγούμενου συστήματος Helm Master, αλλά και νέα, που μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στις εξωλέμβιες.
Για τους κατασκευαστές σκαφών, το σύστημα Helm Master EX έχει πολλά επιπλέον πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα. Τα νέα χειριστήρια έχουν ξεχωριστά την ηλεκτρονική, πράγμα το οποίο διευκολύνει στην τοποθέτηση, απαιτώντας ελάχιστο χώρο πίσω από την κονσόλα. Επιπλέον, το πλήρως ηλεκτρονικό τιμόνι, είναι ευκολότερο στην εγκατάσταση, χωρίς την ύπαρξη σωληνώσεων υδραυλικού λαδιού. Και πολύ πιο αξιόπιστο από ένα υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Το νέο σύστημα Helm Master EX θα είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με το καθένα να έχει τα δικά του πλεονέκτημα για το χειριστή, τον συνεργάτη ακόμα και το κατασκευαστή σκαφών που προ-εγκαθιστά τα χειριστήρια στο σκάφος του.
1ο Επίπεδο: Νέα χειριστήρια και σύστημα ηλεκτρονικού κλειδιού-EKS και έπονται δυο επίπεδα αναβάθμισης
2ο Επίπεδο: Σύστημα ηλεκτρονικού τιμονιού (δεν υπάρχει υδραυλικό κομμάτι) και τέλος
3ο Επίπεδο: Joystick με αυτόματο πιλότο
1ο Επίπεδο: Νέα χειριστήρια, διακόπτες και ηλεκτρονικό κλειδί EKS Αποτελείται από νέο (μονό η πολλαπλών τοποθετήσεων) ηλεκτρονικό χειριστήριο, νέα ψηφιακή touch πολυοθόνη, πίνακα διακοπτών και ηλεκτρονικού κλειδιού EKS. Το προαιρετικό, ηλεκτρονικό κλειδί που επιπλέει, δίνει την δυνατότητα εκκίνησης του κινητήρα χωρίς την χρήση συμβατικού κλειδιού.
Το βασικό αυτό επίπεδο εξοπλισμού, παρέχει πολλά πλεονεκτήματα στον χρήστη. Εκτός του νέου μοντέρνου και εργονομικού σχεδιασμού, προσφέρει έλεγχο στροφών μέσω διακόπτη, προεπιλογή σύμπλεξης και αποσύμπλεξης ταχύτητας για επίτευξη χαμηλής ταχύτητας ψαρέματος , ρυθμιζόμενη φωτεινότητα, ρύθμιση τριβής μοχλού και πολλά άλλα. Επίσης το σύστημα ”υποβοήθησης ρύθμισης trim” είναι μία νέα λειτουργία που θα ενθουσιάσει!
Για εσάς, ο ενσωματωμένος ακροδέκτης του διαγνωστικού YDIS στο χειριστήριο, κάνει ακόμα πιο εύκολη την διάγνωση και το “διάβασμα” της ηλεκτρονικής και του συστήματος των χειριστηρίων. Οι κατασκευαστές σκαφών, θα ενθουσιαστούν με το μικρότερο αποτύπωμα αυτών στις κονσόλες, το ελάχιστο απαιτούμενο χώρο εσωτερικά στις κονσόλες, όπως επίσης και την πολύ εύκολη εγκατάσταση. Επίσης μπορεί να εγκατασταθεί δεύτερος σταθμός διακυβέρνησης, χωρίς δεύτερη ηλεκτρονική ECU.
2ο Επίπεδο: Σύστημα Ηλεκτρονικού Τιμονιού (DES) Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα τιμονιού DES (διαθέσιμο μέχρι σήμερα στην ναυαρχίδα των εξωλέμβιων μας XTO) εκτοξεύει τα επίπεδα άνεσης και ευκολίας για τον χειριστή, ξεκινώντας από την F150G .
Το σύστημα του ηλεκτρονικού τιμονιού – DES, προσφέρει στους πελάτες καλύτερο χειρισμό του σκάφους, μηδενική καθυστέρηση σχετικά με συμβατικά συστήματα και ρυθμίσεις σκληρότητας ανάλογα τις στροφές του. Η ελάχιστη κατανάλωση ρεύματος σε σχέση με τα παραδοσιακά ηλεκτρουδραυλικά συστήματα, έχει σαν αποτέλεσμα την αυξημένη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών. Εσείς, όπως και οι κατασκευαστές σκαφών, θα εκτιμήσετέ την ευκολότερη και καθαρότερη (απουσία υδραυλικού λαδιού) διαδικασία εγκατάστασης, όπως και την απαίτηση για μικρότερους στεγανούς χώρους στην κονσόλα αλλά και στα πίσω ταμπούκια.
Επίπεδο 3: Αυτόματος πιλότος και Joystick (Πλήρης αναβάθμιση)
Για τους πελάτες που τα θέλουν όλα, η YAMAHA με το Helm Master EX σύστημα, προσφέρει την δυνατότητα για αυτόματο πιλότο μαζί με χρήση Joystick, συνδυάζοντας μία πλήρη σειρά λειτουργιών για ευκολότερη πρόσδεση και όχι μόνο. Το joystick είναι πλέον διαθέσιμο και σε μονή εγκατάσταση, προσδίδοντάς νέα επίπεδα λειτουργικότητας και χειρισμού στα σκάφη εντός μαρίνας. Φυσικά και η πλάγια κίνηση δεν μπορεί να επιτευχθεί, μιας και απαιτείται πολλαπλή εγκατάσταση κινητήρων για αυτήν την κίνηση. Αυτό το 3ο επίπεδο εξοπλισμού του Helm Master EX, προσφέρει όλες τις δυνατότητες του αυτόματου πιλότου, όπως πορεία μέσω προκαθορισμένων στιγμάτων από τον πελάτη μέσω της πολυοθόνης ή του GPS, και μείωση ταχύτητας και σταμάτημα του σκάφους όταν φτάσουμε στον προορισμό μας. Επιπρόσθετα υπάρχουν πολλές ακόμα δυνατότητες, όπως την διατήρηση της πορείας ανεξάρτητος κυματισμού και ρευμάτων, κάνοντας αυτόματα τις απαραίτητες διορθώσεις. Διατήρηση κατεύθυνσης μόνο, και βέβαια λειτουργία ηλεκτρονικής αγκύρας (όχι σε μονές εγκαταστάσεις).
Νέες μονάδες επικοινωνίας με οθόνες MFD (Multi Function Display)
Η νέα ψηφιακή οθόνη αφής, είναι μικρή σε διαστάσεις, αλλά με πολλές δυνατότητες. Εύκολη στην τοποθέτηση, ενώ ο μοντέρνος σχεδιασμός, εξασφαλίζει την αισθητική αρμονία με τις κονσόλες των νέων σκαφών. Το μικρό μέγεθος της, επιτρέπει την εγκατάσταση και άλλων περιφερειακών στην κονσόλα. Η οθόνη CL5 είναι πλήρως συμβατή με όλα τα προηγούμενα χειριστήρια, ηλεκτρονικά και μηχανικά από την F20 και πάνω.