Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Οι νέοι, αγωνιστικών επιδόσεων, εξωλέμβιοι κινητήρες V-8 της Mercury

Νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες MERCURΥ προστέθηκαν στην πλούσια γκάμα κινητήρων που η ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Α.Ε. διαθέτει στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για τους πολλαπλούς κινητήρες Verado 250 και 300 ίππων, καθώς και τους κινητήρες Pro XS, 200, 225, 250 και 300 ίππων, οι οποίοι ξεχωρίζουν με τις επιδόσεις και τα πλεονεκτήματά τους.

“Oι κινητήρες FourStroke V-6 που παρουσιάσαμε πριν από δύο μήνες ήταν το πρώτο βήμα από όσα ετοιμάζουμε για το 2018 και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το δεύτερο βήμα» επισήμανε ο John Pfeifer, Πρόεδρος της Mercury Marine. «Πρόκειται για μία νέα εποχή στη ναυτική βιομηχανία.»

Οι νέοι κινητήρες V-8 συμπληρώνουν το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο της Mercury στον κλάδο των 175-300 ίππων και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα σκαφών αναψυχής. Η νέα αυτή γενιά κινητήρων καλύπτει όλες τις ανάγκες, από την εκλεπτυσμένη απόδοση των Verado μέχρι την εξοικονόμηση καυσίμων που εγγυώνται οι FourStroke και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που παρέχουν οι Pro XS στα αγωνιστικά σκάφη.

V 8Mercury 2

Οι νέοι 250 & 300 ίππων Verado
Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες V-8 VERADO των 250 και 300 ίππων συνεχίζουν την κληρονομιά των Verado, ως τους πιο εκλεπτυσμένους εξωλέμβιους κινητήρες στο νερό. O σχεδιασμός της κυλινδροκεφαλής του V-8 με διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους (quad cam) δημιουργεί αυξημένη ροπή, κυρίως στη περιοχή μέσων στροφών του κινητήρα και προσφέρει μοναδική απόδοση. Θαλάσσιες δοκιμές έχουν δείξει ότι ο κινητήρας VERADO των 300 ίππων είναι γρηγορότερος και ταχύτερος από τους αντίστοιχους κινητήρες του ανταγωνισμού, προσφέροντας παράλληλα μεγάλη οικονομία στα καύσιμα.

Οι VERADO V-8 είναι συμβατοί με τα ψηφιακά χειριστήρια Mercury και διαθέτουν ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι, για ποιοτικότερη λειτουργία, αίσθηση και απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

Επίσης, διαθέτουν το σύστημα σταθεροποίησης στροφών κινητήρα ASC (Adaptive Speed Control) χάρη στο οποίο, ανεξαρτήτως αλλαγής φορτίου (κυματισμός, έλξη σκι, κλειστές στροφές κτλ.), οι στροφές του κινητήρα παραμένουν σταθερές χωρίς να απαιτούνται συνεχείς διορθώσεις στο γκάζι από το χειριστή.

Η νέας γενιάς ανάρτηση του κινητήρα με το αποκλειστικής σχεδίασης μπρακέτο Advanced Mid-Section (AMS) που διαθέτουν οι V-8 VERADO περιορίζει τους κραδασμούς στο ελάχιστο, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αίσθηση στιβαρότητας μεταξύ σκάφους και κινητήρα, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.

V 8Mercury 3

Οι νέοι VERADO είναι επίσης εκπληκτικά αθόρυβοι χάρη στο εξαιρετικά στεγανό και ηχοαπορροφητικό κάλυμμα του κινητήρα. Όσον αφορά τον ήχο της εξαγωγής των καυσαερίων, η αποκλειστική προηγμένη τεχνολογία ελέγχου του ήχου που διαθέτει, επιτρέπει στο χειριστή να επιλέγει είτε την εντελώς αθόρυβη λειτουργία (Stealth mode) είτε την πιο έντονη, αγωνιστική «χροιά» (Sport mode) του παραγόμενου από τα καυσαέρια ήχου. 

Επιλογή χρωμάτων

Η Mercury, φροντίζει και για την αισθητική του σκάφους, διαθέτοντας τους παραπάνω κινητήρες σε ψυχρό λευκό (Cold Fusion White) και στο δημοφιλές μαύρο (Phantom Black), σε συνδυασμό με διακοσμητικά πάνελ σε πέντε εργοστασιακές αποχρώσεις, καθώς και ένα έτοιμο προς βαφή.

Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να κάνουν τους δικούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ή ακόμα και να δημιουργήσουν τη δική τους απόχρωση δίνοντας το προσωπικό τους στίγμα στον κινητήρα.

Οι νέοι κινητήρες 175-300 ίππων Pro XS

Οι εξωλέμβιες V-8 175, 200, 225, 250 και για πρώτη φορά 300 ίππων, αποτελούν την επόμενη γενιά μηχανών για αγωνιστικές επιδόσεις, στα σκάφη αναψυχής. Διαθέτοντας το νέο συμπαγές κάλυμμα της Mercury, αυτοί οι κινητήρες είναι εντυπωσιακοί στο νερό, με πρωτοφανή ροπή και ασύγκριτη επιτάχυνση λόγω της τεχνολογίας Transient Spark που επιτρέπει την μεταβολή του χρονισμού ανάφλεξης (αβάνς) για μεγιστοποίηση της ροπής.

V 8Mercury 4

Οι V-8 Pro XS των 250 ίππων κατά τις θαλάσσιες δοκιμές, ξεπέρασαν τους αντίστοιχους κινητήρες του ανταγωνισμού στις δοκιμασίες επιτάχυνσης, εξασφαλίζοντας παράλληλα έως και 16% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου κατά την πλεύση. Όπως οι V8, έτσι και όλοι οι κινητήρες V-6 και V-8 Pro XS διαθέτουν σύστημα ASC (Adaptive Speed Control), το οποίο διατηρεί σταθερές τις στροφές του κινητήρα, ανεξάρτητα από το φορτίο ή την κατάσταση που βρίσκεται το σκάφος.  Ο ήχος από την εξαγωγή των κινητήρων Pro XS είναι ηπιότερος συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, τόσο κατά την κρουαζιέρα όσο και στην τελική ταχύτητα.

 

Popular Articles