Υψηλή Απόδοση και Προηγμένη Τεχνολογία για τους λάτρεις της πολυτέλειας και των αγωνιστικών επιδόσεων.
H Mercury Racing προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις με το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου κινητήρα Mercury Racing V10 400R. Σχεδιασμένος κυρίως για σκάφη επιδόσεων σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 75 mph, ο εξωλέμβιος κινητήρας V10 400R προσφέρει υψηλότερη ισχύ και μεγαλύτερο εύρος στροφών (RPM) από οποιονδήποτε άλλο εξωλέμβιο κινητήρα της κατηγορίας. Ένα σύνολο από αποκλειστικά προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της Mercury Racing ενισχύουν περαιτέρω την εμπειρία πλοήγησης στα όρια ενός αγωνιστικού σκάφους υψηλών επιδόσεων.
«Η ομάδα της Mercury Racing δημιούργησε έναν άξιο διάδοχο του θρυλικού εξωλέμβιου L6 400R», δήλωσε ο Stuart Halley, Γενικός Διευθυντής της Mercury Racing. «Ο V10 400R προσφέρει περισσότερη ροπή στον άξονα, μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου από τον L6. Ο νέος V10 400R προσφέρει επίσης τις ισχυρές επιδόσεις και την ικανότητα πλοήγησης που μόνο η Mercury Racing μπορεί να επιτύχει».
Ο Mercury Racing 400R είναι ο νέος ατμοσφαιρικός εξωλέμβιος κινητήρας V10 5,7 λίτρων που βασίζεται στον δοκιμασμένο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του κινητήρα V8 Mercury Racing 300R 4,6 λίτρων. Ο κινητήρας 64 μοιρών αξιοποιεί τον κυβισμό των 5,7 λίτρων ενώ διατηρεί το σταθερό πλάτος που απαιτείται μεταξύ των κέντρων 26 ιντσών σε καθρέπτες πολλαπλών κινητήρων για απρόσκοπτες εγκαταστάσεις σε νέα σκάφη και εφαρμογές αναβάθμισης. Ο Mercury Racing V10 400R θα είναι διαθέσιμος σε τέσσερα μήκη ποδιών – 20”, 25”, 30” και 35” – για να καλύπτει κάθε εφαρμογή μονής ή πολλαπλής τοποθέτησης κινητήρων.
Κινητήρας «Βαθιάς Αναπνοής» QC4
O χαρακτηριστικός σχεδιασμός της κεφαλής της Mercury Racing, με τετραπλούς εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες, γνωστός ως Quad Cam Four Valve (QC4) διαθέτει διπλούς εκκεντροφόρους επί κεφαλής σε κάθε σειρά κυλίνδρων και τετραβάλβιδες κυλινδροκεφαλές αλουμινίου. Ένα σώμα γκαζιού 92 mm και η ρυθμιζόμενη εισαγωγή λειτουργούν με την κεφαλή QC4 για μεγιστοποίηση της ροής αέρα και της ισχύος. Ο αποκλειστικός σερβοκινητήρας γκαζιού βαρέως τύπου έχει σχεδιαστεί για να παράγει άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ ο αισθητήρας πίεσης καυσίμου Mercury Racing παρέχει ακριβή τροφοδοσία καυσίμου υπό επιτάχυνση για περαιτέρω βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού. Το εύρος στροφών 6000-6600 WOT ενισχύει τη μέγιστη ιπποδύναμη και παρέχει ένα μεγάλο εύρος επιλογών προπέλας για κάθε τύπο γάστρας επιδόσεων Ο κινητήρας deep breath, βαθιάς αναπνοής, χρησιμοποιεί την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού Transient Spark για να προσαρμόζει ψηφιακά τον χρονισμό του σπινθήρα και να βελτιστοποιεί τη χαμηλή ροπή, χωρίς να μειώνει την τελική κορυφαία ιπποδύναμη. Το σύστημα Προηγμένης Βελτιστοποίησης Εύρους Αυτονομίας (Advanced Range Optimization) χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς αισθητήρες για την ακριβή ρύθμιση του μείγματος καυσίμου για την καλύτερη δυνατή απόδοση και παροχή καυσίμου σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Όλη αυτή η παροιμιώδης ισχύς και απόδοση παράγονται με τυπικό καύσιμο 95 RON.
Racing AMS
To αποκλειστικό σύστημα ανάρτησης Mercury Racing Advanced MidSection (AMS) υποστηρίζει τον V10 400R με μεταλλικά στηρίγματα ακριβείας (επιφάνειες οδήγησης) βαρέως τύπου και στιβαρές βάσεις κινητήρα που έχουν ρυθμιστεί για να σταθεροποιούν τον κινητήρα για εξαιρετικό χειρισμό στις υψηλές ταχύτητες, ελαχιστοποιώντας τους αισθητούς κραδασμούς στο μπρακέτο. Μια προαιρετική οπίσθια μπάρα στήριξης ενσωματωμένη στο σύστημα Racing AMS παρέχει ένα ισχυρό, ελαφρύ σημείο στήριξης για σταθερό σύστημα διεύθυνσης ακριβείας σε πλεύσεις εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας. Το σύστημα ανάρτησης Racing AMS απομονώνει επίσης τον κινητήρα από τον καθρέφτη για να διασφαλίσει ότι η ποιότητα πλεύσης είναι ομαλή και αθόρυβη σε όλες τις ταχύτητες.
Επιλογές Κιβωτίου Ταχυτήτων
Για τον Mercury Racing V10 400R προσφέρονται δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων.
Το δοκιμασμένο αγωνιστικό πόδι Sport Master είναι σχεδιασμένο για λειτουργία επιφανείας, και προορίζεται για σκάφη ικανά να ξεπερνούν τα 85 mph ενώ διαθέτει τις εισαγωγές του νερού χαμηλά και προφίλ αιχμηρής καμπύλης για μεγιστοποίηση της ταχύτητας και των επιδόσεων.
Η επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων Mercury Racing 5.44 HD είναι ιδανική για βαριά σκάφη και σκάφη πολλαπλών κινητήρων που απαιτούν πιο βυθισμένο κιβώτιο ταχυτήτων και επωφελούνται από την πρόσθετη ανύψωση της πρύμνης.
Και οι δύο επιλογές του κιβωτίου ταχυτήτων διαθέτουν σχέση μετάδοσης 1.60:1. Μια γκάμα από προπέλες Mercury Racing αποδεδειγμένης απόδοσης είναι διαθέσιμη για κάθε κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε οι λάτρεις του σκάφους να μπορούν να αντιληφθούν πλήρως τις δυνατότητες συγκεκριμένων συνδυασμών σκάφους – κινητήρα. Η Mercury Racing θα προσθέσει στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο των εξατομικευμένων προπελών της μια νέα σειρά από τετράφτερες προπέλες Ventera™ διαμέτρου 15 ιντσών που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις επιδόσεις του εξωλέμβιου κινητήρα V10 400R.
Τεχνολογικές Λύσεις
Η Mercury Racing χρησιμοποιεί τεχνολογικές λύσεις για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης του σκάφους. Ο εξωλέμβιος κινητήρας V10 400R διαθέτει την ακρίβεια του συστήματος Digital Throttle & Shift (DTS) και μπορεί να τοποθετηθεί με χειριστήρια Mercury Racing Digital Zero Effort. Το προσαρμοσμένο σύστημα ελέγχου ταχύτητας Adaptive Speed Control διατηρεί σταθερές τις στροφές του κινητήρα καθώς αλλάζει το φορτίο ανάλογα με τις συνθήκες της θάλασσας ή των ελιγμών του χειριστή για τη διατήρηση της διακυβέρνησης του σκάφους με λιγότερη προσπάθεια ελέγχου. Ένας ισχυρός εναλλάκτης 150 amp –για υπερδιπλάσια ισχύ φόρτισης από το σύστημα L6 400R – βοηθά στη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα για σκάφη εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά και ήχο που απαιτούν ενέργεια. Το διαθέσιμο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα τιμονιού βελτιώνει τον έλεγχο του σκάφους και την άνεση του χειριστή σε όλες τις ταχύτητες. Μια νέα επιλογή ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης θα διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό για τα σκάφη που είναι εξοπλισμένα με JPO (Joystick Piloting for Outboards). Το ηλεκτρικό χειριστήριο παρέχει βελτιωμένη απόκριση και ακρίβεια σε ελιγμούς JPO χαμηλής ταχύτητας. O εξωλέμβιος κινητήρας 400R υποστηρίζει όλες τις τεχνολογίες Mercury SmartCraft, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος οθόνης Engine Guardian και των οθονών πολλαπλών λειτουργιών VesselView. Η αποκλειστική για τον κλάδο Top Cowl Service Door iδιευκολύνει την τακτική περιοδική συντήρηση, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση στον έλεγχο της στάθμης λαδιού και στην πλήρωσή του, χωρίς να αφαιρέσετε το κάλυμμα του κινητήρα.
Επιλογές Χρωμάτων
Για τον κινητήρα Mercury Racing V10 400R προσφέρονται δύο χρωματικές επιλογές: Phantom Black ή Cold Fusion White με γραφικά Mercury Racing και επένδυση Devil Eye Red.
Εγγύηση
O εξωλέμβιος κινητήρας Mercury Racing V10 400R καλύπτεται από τριετή εργοστασιακή εγγύηση με δυνατότητα επέκτασης έως και πέντε επιπλέον ετών μέσω της διαθέσιμης εργοστασιακής εγγύησης Mercury Product Protection. Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία Mercury Racing Wide Open και όλα τα προϊόντα υψηλών επιδόσεων Mercury Racing στο MercuryRacing.com.