Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Mercury Racing: Ενισχύει τη Δύναμη των Εξωλέμβιων Κινητήρων με το νέο Υπερτροφοδοτούμενο Μοντέλο V8 500R

Απεριόριστη Ιπποδύναμη και Ροπή σε Συνδυασμό με Σύγχρονη Τεχνολογία και Ανθεκτικό Σχεδιασμό.

Η Mercury Racing αναβαθμίζει τη δύναμη και την τεχνολογία των εξωλεμβίων κινητήρων με την εισαγωγή του μοντέλου Mercury Racing V8 500R. Αυτός ο υπερτροφοδοτούμενος V8 εξωλέμβιος κινητήρας ιπποδύναμης 500 ίππων σχεδιάστηκε για τους ιδιοκτήτες πολυτελών σκαφών υψηλών επιδόσεων που δεν δέχονται συμβιβασμούς. Με τον 500R παρουσιάζεται μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, που έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν την απόλυτη ισχύ που παράγεται από αυτόν τον κινητήρα και τις υψηλές απαιτήσεις πλοήγησης με εξαιρετικές επιδόσεις.

“Ανεξαρτήτως συνθηκών, ο 500R μπορεί να παράγει περισσότερους από 500 ίππους και ζυγίζει μόλις 326 κιλά, καθιερώνοντας έτσι ένα νέο πρότυπο για την πυκνότητα ισχύος των εξωλεμβίων κινητήρων”, δήλωσε ο Stuart Halley, Γενικός Διευθυντής της Mercury Racing. “Αυτός ο κινητήρας προσφέρει απίστευτη ισχύ στις μεσαίες στροφές και επιταχύνει απρόσκοπτα μέχρι τις μεγιστες στροφές. Αυτός είναι ο πιο συναρπαστικός εξωλέμβιος κινητήρας που έχει ποτέ παραχθεί από το εργοστάσιο της Mercury Racing.”

Ο 500R έχει απόδοση πάνω από 500 ίππους, 50 περισσότερους από το μοντέλο 450R της σειράς Mercury Racing και 10% υψηλότερη ροπή. Ο 4,6 λίτρων V8 FourStroke κινητήρας χρησιμοπιεί ένα νέο υπερπληρωτή της Mercury Racing. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί με απλό καύσιμο.

Με ένα νέου σχεδιασμού κιβώτιο ταχυτήτων διαμέτρου 5,9 ιντσών, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις R-Drive και R-Drive Sport, ο 500R μεταφέρει αποτελεσματικά την ισχύ στο νερό και παρέχει εξαιρετική αντοχή, ευκολία και ακριβεια χειρισμών και ψύξη. Ο 500R διατίθεται σε τέσσερα μήκη – 20″, 25″, 30″ και 35″ – για να καλύψει κάθε εφαρμογή υψηλών επιδόσεων (μονή η πολλαπλή τοποθέτηση). Η απόσταση τοποθέτησης 26 ιντσών από κέντρο σε κέντρο στις πολλαπλές τοποθετήσεις επιτρέπει εύκολη εγκαταστάση σε νέα σκάφη και αναβαθμίσεις παλαιών.

Ισχυρός και αξιόπιστος Κινητήρας
Οι ενισχυμένοι διωστήρες, τα ρουλεμάν και τα έμβολα είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν την αυξημένη πίεση και το υψηλότερο ανώτατο όριο στις 6.600 σ.α.λ. Ένα νέο βολάν χαμηλής αδράνειας επιτρέπει στις στροφές του κινητήρα να ανεβαίνουν ταχύτερα για βέλτιστη επιτάχυνση.

Η πίεση υπερτροφοδότησης είναι αυξημένη κατά 26%. Για να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση ροής αέρα, ο 500R διαθέτει ένα νέο συστημα εισαγωγής αέρα. Η διάμετρος της πεταλούδας γκαζιού έχει αυξηθεί κατά 15%, και ο σχεδιασμός της εισαγωγής του υπερπληρωτή έχει βελτιωθεί για αυξημένη απόδοση. Το σύστημα ψύξης του αέρα έχει επίσης βετλιωθεί ώστε νε επιτευχθει η ισχύς και η ροπή του 500R.

500R banner image EMEA 2

Τεχνολογία Αντιστάθμισης Υγρασίας
Για την εξασφάλιση σταθερής απόδοσης σε ευρύ φάσμα ατμοσφαιρικών συνθηκών, ο 500R εξωλέμβιος κινητήρας είναι εξοπλισμένος με έναν νέο αισθητήρα που βρίσκεται στον αποσβεστήρα εισαγωγής ώστε να μετρά το επίπεδο υγρασίας του εισερχόμενου αέρα. Αυτό επιτρέπει στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα να συνδυάσει την αναφερόμενη υγρασία με τα δεδομένα πίεσης και θερμοκρασίας του αέρα για να προσδιορίσει την ιδανική χρονική στιγμή ανάφλεξης για τις επικρατούσες συνθήκες. Είναι η πρώτη φορά που η τεχνολογία αντιστάθμισης υγρασίας εφαρμόζεται σε έναν θαλάσσιο κινητήρα, καθιστώντας δυνατή τη διατήρηση της πιο επιθετικής χαρτογράφησης για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης σε όλες σχεδόν τις συνθήκες. Οι χειριστές θα παρατηρήσουν σημαντική αύξηση της ισχύος σε απαιτητικές, δύσκολες συνθήκες υγρασίας με έως και 30 επιπλέον ίππους σε σχέση με την ισχύ που θα ήταν διαθέσιμη χωρίς το σύστημα αντιστάθμισης υγρασίας.

Νέο Μεσαίο Τμήμα: Advanced Racing Core
Ο 500R είναι το πρώτο προϊόν της Mercury Racing που διαθέτει το σύστημα Advanced Racing Core, ένα νέο μεσαίο τμήμα που αναβαθμίζει την ανθεκτικότητα και τις επιδόσεις. Ένα πιο ανθεκτικό, ανασχεδιασμένο μπρακέτο στήριξης με επτά οπές στήριξης. Ένα βελτιωμένο σύστημα ρύθμισης κλίσης περιλαμβάνει δύο κύρια υδραυλικά και δύο νέα βοηθητικά έμβολα που επιτρέπουν τη ρύθμιση κλισης σε υψηλό φορτίο, καθώς και την ταχύτητα ρύθμισης της κλίσης. Αυτό επιτρέπει εξαιρετικά ακριβή ρύθμιση σε υψηλές ταχύτητες. Ο σχεδιασμός των βαρέων τύπου βάσεων του κινητηρα σε συνδυασμό με το νέο μεσαίο τμήμα, σταθεροποιούν τον κινητήρα για βελτιωμένο χειρισμό σε υψηλές ταχύτητες.

Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα τιμόνευσης της Mercury έχει αναβαθμιστεί για να παρέχει βελτιωμένο έλεγχο χειρισμού. Για την υποστήριξη αυτής την αυξημένης ροπής διεύθυνσης, περιλαμβάνονται ένα νέου σχεδιασμού μπράτσο διεύθυνσης, ανοξείδωτος σωλήνας διεύθυνσης και κύλινδρος τιμόνευσης. Ένας προαιρετικός οπίσθιος βραχίονας πρόσδεσης μπάρας ζεύξης, που είναι ενσωματωμένος στο ARC, παρέχει ένα σταθερό σημείο στήριξης υψηλής ακρίβειας για τη διεύθυνση σε καταμαράν και άλλες εφαρμογές εξαιρετικά υψηλών ταχυτήτων.

Παρουσίαση R-Drive
Η Mercury Racing έχει σχεδιάσει έναν εντελώς νέο κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά για τον εξωλέμβιο κινητήρα 500R. Το R-Drive διατίθεται σε δύο εκδόσεις για να εξυπηρετούνται ποικίλες εφαρμογές, και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν αγωνιστικής σχεδίασης μπροστινό άκρο και τορπίλη μεγάλης διάστασης, υδροδυναμικά σχεδιασμένη για υψηλές ταχύτητες. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων 5,9 ιντσών μπορεί να φιλοξενήσει προπέλες διαμέτρου έως 17 ίντσες.

Τα κιβώτια ταχυτήτων R-Drive, τόσο στις βασικές όσο και στις σπορ εκδόσεις, έχουν σχεδιαστεί με χαμηλές εισαγωγές νερού, σχήμα τορπίλης σχεδιασμένο να αντέχει σε εφαρμογές για βαθιά έως και επιφανειακή λειτουργία και σχέση μετάδοσης 1,60:1. Μια νέα ενδιάμεση πλάκα αποφυγής του σπρέι μειώνει την αντίσταση σε βαθιές εγκαταστάσεις. Ένα ρυθμιζόμενο σύστημα λήψης ρύγχους με βάση την εφαρμογή επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της ροής του

νερού ψύξης για συγκεκριμένες εφαρμογές σκαφών. Οι κώνοι της τορπίλης διατίθενται σε δύο βασικά σχήματα – ένα για εφαρμογές σε βαθιές τοποθετησεις που έχουν διαφορετικές οπές εισόδου νερού και ένα άλλο που έχει σχήμα για να λειτουργεί πλήρως σε υψηλές τοποθετησεις (επιφανείας) σε σκάφη υπερυψηλής ταχύτητας.

Το πόδι R-Drive έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει καλά σε βαθιές τοποθετήσεις σε σκάφη με ταχύτητες μεταξύ 85 και 100 μιλίων/ώρα. Πολλά σκάφη με κεντρική κονσόλα υψηλής ταχύτητας εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία και θα επωφεληθούν από αυτή τη σχεδίαση. Το κιβώτιο ταχυτήτων R-Drive διαθέτει ένα τυπικό πτερύγιο τιμόνευσης με ένα πολύ αποδοτικό σχήμα παραβολικής διατομής, με κλίση αριστερά ή δεξιά (camber) για να ισορροπήσει τη ροπή τιμονιού με δεξιόστροφές ή αριστερόστροφές προπέλες.

Η έκδοση R-Drive Sport είναι βελτιστοποιημένη για υψηλές εφαρμογές επιφανείας, υπερ- υψηλών ταχυτήτων, κυρίως για καταμαράν υψηλών επιδόσεων και σκάφη center console που μπορούν να φτάνουν ταχύτητες άνω των 100 μιλίων/ώρα. Διαθέτει μακρύτερο πτερύγιο τιμόνευσης από τη βασική έκδοση R-Drive, που επιτρέπει την διατήρηση ελέγχου του τιμονιού στις υψηλές θέσεις τοποθέτησης που είναι επιθυμητές για πολλά από τα ταχύτερα σκάφη. Το πτερύγιο τιμόνευσης του R-Drive Sport έχει σχήμα σφήνας από την μπροστινή έως την πίσω άκρη και διατίθεται χωρίς κλίση ή με δεξιά κλίση (cambered) για μονοκινητήρια σκάφη.

Η παραλλαγή R-Drive Sport είναι εξοπλισμένη με άξονα προπέλας κατασκευασμένο από ένα κράμα αεροδιαστημικού ανοξείδωτου χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής, παρόμοιο με το υλικό που χρησιμοποιείται για τους άξονες προπέλας της Mercury Racing M6 και M8. Αυτό το κράμα επιλέχθηκε ειδικά για να αντέχει περισσότερο τις καταπονήσεις λόγω κραδασμών που προκαλούνται από προπέλες επιφανείας.

500R Rear 3 4 Port PB RDS 1

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το μοντέλο 500R διαθέτει τεχνολογικές λύσεις της Mercury Racing που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την εμπειρία χρησης του σκάφους, συμπεριλαμβανομένης της ακρίβειας του ψηφιακού συστήματος χειρισμού γκαζιού και της αλλαγής ταχυτήτων (DTS) με διαθέσιμα χειριστήρια Mercury Racing Digital Zero Effort. Ο Προσαρμοστικός Έλεγχος Ταχύτητας ASC διατηρεί τις στροφές του κινητήρα καθώς το φορτίο αλλάζει λόγω των συνθηκών θάλασσας ή των ελιγμών, ώστε να διατηρείται ο έλεγχος του σκάφους με λιγότερες ενέργειες ελέγχου του χειριστή. Το 500R υποστηρίζει όλες τις τεχνολογίες Mercury SmartCraft, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος παρακολούθησης Engine Guardian και των οθονών πολλαπλών λειτουργιών VesselView.

Επιλογές Χρωμάτων
Τρεις επιλογές χρωμάτων προσφέρονται για το μοντέλο Mercury Racing 500R: Phantom Black ή Cold Fusion White με γραφικά Mercury Racing και κόκκινες λεπτομέρειες Devil Eye Red. Για όσους σχεδιάζουν μια εξατομικευμένη εφαρμογή βαφής, το 500R είναι επίσης διαθέσιμο σε “ready for paint” σε Phantom Black χωρίς γραφικά ή διακοσμητικό πάνελ. Τα γραφικά και μία μάσκα εφαρμογής περιλαμβάνονται ώστε να εγκατασταθούν μετά την εξατομικευμένη βαφή.

Ο 500R καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση τριών ετών (περιορισμένη). Παρέχεται δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης Mercury Product Protection έως και πέντε επιπλέον έτη στις χώρες: Ελλάδα, Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Ελβετία, Φινλανδία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα υψηλών επιδόσεων της Mercury Racing στο mercuryracing.com.

Popular Articles