Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Ζώης Ευσταθίου ΑΕ: Αποκαλυπτήρια για το νέο Mercury Verado V10

Η Mercury Marine παρουσίασε τον πρώτο εξωλέμβιο κινητήρα V10 της αγοράς με την επίσημη κυκλοφορία των καινοτόμων 350 και 400hp, 5.7L εξωλέμβιων κινητήρων Verado®. H Ζώης Ευσταθίου ΑΕ θα κάνει τα αποκαλύπτηρια του νέου κινητήρα στο Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών. 

Το Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών 2022 επέλεξε η Ζώης Ευσταθίου ΑΕ για τα αποκαλυπτήρια του νέου Verado V10. H εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο stand της εταιρείας σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και ώρα 19,00. 

 Οι κινητήρες 

Οι νέοι V10 κινητήρες είναι οι πιο αθόρυβοι και ομαλότεροι στην κατηγορία τους, λειτουργώντας 45% πιο αθόρυβα από τον καλύτερο σε θόρυβο ανταγωνιστή. Εκτός από τα εξαιρετικά επίπεδα NVH (Noise Vibration Harshness) , οι νέοι Verado V10 είναι συμβατoί με τις τεχνολογίες Mercury SmartCraft®, και επίσης προσφέρονται με έναν προαιρετικό εναλλάκτη διπλής λειτουργίας 48V/12V για απρόσκοπτη σύζευξη με το σύστημα Fathom® e-Power System του Navico Group, ένα ενσωματωμένο επικουρικό σύστημα διαχείρισης μπαταριών ιόντων λιθίου, που παρέχει στους λάτρεις του σκάφους την δυνατότητα να μην εγκαταστήσουν γεννήτρια στο σκάφος.

«Οι ολοκαίνουριοι εξωλέμβιοι κινητήρες Mercury V10 Verado είναι ακριβώς αυτό που ζητούσαν οι λάτρεις του σκάφους από μια πλατφόρμα 350 και 400 ίππων», δήλωσε ο Chris Drees, πρόεδρος της Mercury Marine. «Είναι ισχυροί, ομαλοί και αθόρυβοι. Έχουν πολλά από τα χαρακτηριστικά βελτίωσης της απόδοσης καυσίμου που είναι συνώνυμα με την αξεπέραστη σειρά εξωλεμβίων υψηλής ιπποδύναμης που διαθέτουμε. Επίσης, προσφέρουν την απαράμιλλη premium εμπειρία ταξιδιού που έχει καθιερώσει τους εξωλέμβιους κινητήρες Verado ως τους κορυφαίους στο είδος τους. Οι εξωλέμβιοι κινητήρες V10 Verado εδραιώνουν την ηγετική θέση της Mercury στην αγορά εξωλεμβίων υψηλής ιπποδύναμης».

Mercury gr zois 2

Οι εξωλέμβιοι κινητήρες V10 Verado αξιοποιούν πολλές από τις ίδιες προηγμένες τεχνολογίες και τα ίδια κορυφαία χαρακτηριστικά που οι λάτρεις του σκάφους έχουν λατρέψει στους κινητήρες V12, V8 και V6. Ο V10 περιλαμβάνει premium βελτιώσεις και ευελιξία για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών.

Mercury gr zois ondeck 1

Με βάρος μόνο 316 κιλά και με την ίδια κορυφαία στην αγορά απόσταση μεταξύ των κέντρων 26 ιντσών με τους V8, οι κινητήρες V10 μεγιστοποιούν τη συμβατότητα με τους υφιστάμενους σχεδιασμούς σκαφών. Αυτός ο ελαφρύς, συμπαγής σχεδιασμός παρέχει την επιθυμητή επίδοση και τους καθιστά ιδανικούς για εφαρμογές πολλαπλών κινητήρων ή για αντικατάσταση των προηγούμενων.

 Mercury gr zois 5

Κινητήρας 5,7L V10 με Φυσική Αναπνοή
Η νέα πλατφόρμα διαθέτει τον πρώτο ατμοσφαιρικό εξωλέμβιο κινητήρα V10 της αγοράς (βιομηχανίας). Αξιοποιεί τον κορυφαίο στην κατηγορία του κυβισμό 5,7L και τον σχεδιασμό τεσσάρων εκκεντροφόρων επικεφαλής (quad-cam) με στόχο την επίτευξη εξαιρετικής ταχύτητας και επιτάχυνσης.

Ένας κορυφαίος στην κατηγορία εναλλάκτης 150 amp φορτίζει γρήγορα τις μπαταρίες και υποστηρίζει έξυπνα το ηλεκτρικό σύστημα του σκάφους.

Mercury gr zois 2

Ολοκαίνουργιο Κιβώτιο Ταχυτήτων
Το ολοκαίνουργιο υδροδυναμικό κιβώτιο ταχυτήτων της νέας πλατφόρμας, έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την επίδοση και την αντοχή σε πολλαπλές εφαρμογές, ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί την απόδοση καυσίμου. Οι μηχανικοί της Mercury επέστρεψαν στις πρώτες αρχές της μηχανικής και σχεδίασαν την ολοκαίνουργια προπέλα Revolution X για να ταιριάζει απόλυτα με τον V10 Verado σε κάθε σημείο.

Η μεγαλύτερη διάμετρος και τα φαρδύτερα πτερύγια, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης της ρεβέρσας, παρέχουν εξαιρετικό χειρισμό, συναρπαστική επιτάχυνση και υψηλή απόδοση από τις χαμηλές μέχρι και τις τελικές ταχύτητες.

 Mercury gr zois ondeck 2

Mercury gr zois 3

Αποτελεσματικές Συνολικές Επιδόσεις
Ρυθμισμένοι για να παρέχουν πλήρη απόδοση με τυπικό καύσιμο (95 RON), αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν επίσης τεχνολογίες βελτίωσης της απόδοσης, σύστημα ελέγχου καυσίμου κλειστού βρόχου και προηγμένη βελτιστοποίηση εύρους (Advanced Range Optimization ARO).

Skipper ONDECK

Διαισθητικά Χαρακτηριστικά και Προηγμένες Τεχνολογίες

Το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας (Adaptive Speed Control) διατηρεί σταθερές τις στροφές. του κινητήρα παρά τις αλλαγές στο φορτίο ή τις συνθήκες, κάνοντας ευκολότερη την πλοήγηση σε μεγάλα κύματα και σε χαμηλές ταχύτητες πιο ομαλή. Η τεχνολογία Transient Spark ρυθμίζει ηλεκτρονικά τον χρονισμό του σπινθήρα για βελτιστοποίηση της ισχύος στον άξονα της προπέλας.

Οι κινητήρες V10 Verado θα είναι επίσης συμβατοί με ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης της Mercury για σκάφη με πολλαπλούς εξωλέμβιους κινητήρες που πρόκειται να λανσαριστεί τον Φεβρουάριο του 2023. Το νέο ηλεκτρικό τιμόνι θα προσφέρει βελτιωμένη απόκριση στο σύστημα διεύθυνσης, απίστευτα απλοποιημένη τοποθέτηση και περισσότερο από 50% μείωση στην κατανάλωση ενέργειας.

«Θέσαμε στους μηχανικούς μας την πρόκληση να βελτιώσουν την επιτάχυνση και τις συνολικές επιδόσεις με τους νέους εξωλέμβιους V10 Verado, καθιστώντας τους επίσης πιο αθόρυβους και ελαφρύτερους από τον ανταγωνισμό σε αυτή την κατηγορία ιπποδύναμης», δήλωσε ο Tim Reid, αντιπρόεδρος ανάπτυξης προϊόντων και μηχανικής της Mercury Marine (Mercury Marine Vice President of Product Development and Engineering). «Για άλλη μια φορά ξεπέρασαν τις προσδοκίες, ενώ ενσωμάτωσαν επίσης τεχνολογίες που κάνουν τη λειτουργία του σκάφους και τη συντήρηση εξαιρετικά απλή».

Mercury gr zois ondeck 3

Η ανάπτυξη των εξωλέμβιων V10 Verado είναι προϊόν της συνεχούς δέσμευσης της Mercury να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην Έρευνα & Ανάπτυξη και στην παραγωγική ικανότητα για να ανταποκρίνεται στην ισχυρή ζήτηση των πελατών. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει επενδύσει 2 δις δολάρια από το 2008 και το κατασκευαστικό της αποτύπωμα έχει επεκταθεί σε περισσότερα από 275 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα.

Αποστολή – Photos  Dionisis Panourgias  

Popular Articles