Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

To Match Race Academy αντικείμενο μελέτης του Deree – The American College

Το Match Race Academy αποτελεί ένα success story στον χώρο της εκπαίδευσης στην ιστιοπλοΐα. Αυτό δεν υποστηρίζεται μόνο από βραβεία, όπως αυτό του ΠΑΣΠΙ στον Άκη Τσαρούχη (2015), προπονητή και ιδρυτή αλλά και από την καθημερινότητά του: αυξανόμενος αριθμός μαθητών και πλούσια δραστηριότητα. 

Βασικός συντελεστής είναι το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης που παρέχεται και η καινοτομία τόσο στις μεθόδους εκπαίδευσης όσο και στα events που πλαισιώνουν τη ζωή του μαθητή. Όπως όμως οτιδήποτε στην αγορά, έτσι και η συνδρομή μιας ακαδημίας ιστιοπλοΐας χρειάζεται σωστό marketingγια να μπορέσει να πουληθεί. Το Match Race Academy είναι η μόνη ακαδημία ιστιοπλοΐας που από την πρώτη στιγμή έκανε ενεργό marketing. Αυτό ίσως να είναι και ο δεύτερος συντελεστής της μέχρι τώρα πορείας του.

Το marketing είναι μια ζωντανή διαδικασία που πρέπει συνέχεια να ανανεώνεται με φρέσκιες ιδέες ώστε να μπορεί να σχετίζεται με την αγορά. Δεν φτάνει απλά να επικοινωνείς αυτά που κάνεις σαν Ακαδημία, απαιτούνται νέες μέθοδοι ώστε το μήνυμα όχι μόνο να φτάσει στο στόχο αλλά και να διεισδύσει φέρνοντας έναν νέο μαθητή στην παρέα της Ακαδημίας. 
Οι φρέσκιες ιδέες συνήθως υπάρχουν στα φρέσκα μυαλά και φρέσκα μυαλά υπάρχουν στα πανεπιστήμια. Το Deree, έχοντας ένα πολύ δυνατό School of Business Administration, διδάσκει το Marketing με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: Εκθέτει τους φοιτητές του στην αγορά, μπροστά σε έναν πραγματικό πελάτη, με ρεαλιστικά δεδομένα.

clbinm2

Στην αίθουσα διδασκαλίας

Η υπεύθυνη καθηγήτρια του μαθήματος Integrated Marketing Communications, Dr. Έυη Σακελλαρίου, ήρθε σε επαφή με τον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος και το Match Race Academy και παρέλαβε μαζί με τους φοιτητές της ένα brief που περιέγραφε τους στόχους της ακαδημίας. Ένα ομολογουμένως αρκετά απαιτητικό brief με σημαντικούς περιορισμούς στα οικονομικά –που όμως αντικατόπτριζε την τρέχουσα συνθήκη της αγοράς στη χώρα μας. Οι φοιτητές οργανώθηκαν σε δύο «διαφημιστικές εταιρίες» και το Match Race Academy ήταν πλέον ο «πελάτης».

Οι παρουσιάσεις των δυο ομάδων-διαφημιστικών εταιριών έγιναν σε ένα από τα αμφιθέατρα του Deree στο Campus της Αγίας Παρασκευής. Ο «πελάτης» εκπροσωπήθηκε από ανθρώπους του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος που είχαν την ευθύνη μαζί με μια επιτροπή καθηγητών του Deree να βαθμολογήσουν την καλύτερη πρόταση/παρουσίαση. 
Τόσο η Μαρία Χριστίνα Κοντογιαννοπούλου, αθλήτρια του ομίλου στο Match Racing, όσο και ο εκπαιδευτής του Match Race Academy, Άκης Τσαρούχης, που είχαν τον ρόλο των αξιολογητών, βρέθηκαν να παρακολουθούν μια πολύ δομημένη ανάλυση για το ποια είναι η αγορά των μαθητών ιστιοπλοΐας, ποιο είναι το προφίλ του πελάτη που θέλουμε να προσεγγίσουμε, ποια είναι τα μέσα για να τον προσεγγίσουμε και που στέκεται στο Match Race Academy σε σχέση με άλλες δραστηριότητες/αθλήματα αλλά και ανάμεσα σε άλλες σχολές ιστιοπλοΐας. Ακούστηκαν έξυπνα προωθητικά σλόγκαν και παρουσιάστηκαν με δομημένο τρόπο τα δυνατά σημεία του MRA, οι αδυναμίες του, οι ευκαιρίες που υπάρχουν αλλά και οι απειλές, κυρίως από το γενικότερο μακροοικονομικό περιβάλλον γύρω μας.
Το βασικότερο είναι ότι ακούστηκαν νέες ιδέες για τους τρόπους προώθησης της ακαδημίας. Τρόποι που εύκολα εφαρμόζονται και που εύκολα μετρώνται για την αποτελεσματικότητά τους. Στην εκπνοή της εκδήλωσης ανανεώθηκε η «πρόκληση» για τους φοιτητές: το αμέσως επόμενο διάστημα, φοιτητές και Match Race Academy θα δουλέψουν από κοινού ώστε κάποιες ή όλες από τις ενέργειες που προτάθηκαν να γίνουν πράξη. Έτσι, σε πραγματικές συνθήκες θα φανεί το αποτέλεσμα των ενεργειών που η θεωρία αλλά και το φρέσκο μυαλό των φοιτητών έχουν βάλει στο χαρτί.

 

 

Popular Articles