Χρειάστηκαν περισσότερες από 24 ώρες από την εκκίνηση, μέχρι να οριστικοποιηθούν τα αποτελέσματα του 52ου Ράλλυ Αιγαίου διότι πολλά σκάφη συναγωνίζονταν πλώρη με πλώρη για μία καλύτερη θέση στις δύο τελευταίες ιστιοδρομίες της διοργάνωσης ή και στην γενική κατάταξη.
Η ομάδα του «Bullet – Encode» με κυβερνήτες τους Δ. Δεληγιάννη και Σίμο Καμπουρίδη, χάρη στη μεθοδική δουλειά που έκαναν όλο το χρόνο αλλά και στην υπομονή, την οποία έδειξαν στα δύσκολα σημεία του αγώνα, έβαλλαν ακόμη ένα κύπελλο στην τροπαιοθήκη τους.
«Για να έρθει αυτό το αποτέλεσμα χρειάστηκε σκληρή δουλειά μεγάλη υπομονή. Ο φετινός αγώνας ήθελε διαφορετικό σχεδιασμό. Οι συνθήκες ήταν ιδιόμορφες. Τρέξαμε με πολύ αέρα και πολλή μπουνάτσα. Χάρη στην ψυχραιμία αλλά και στη σκληρή δουλειά, που έχει κάνει η ομάδα όλο το χειμώνα, πήραμε την νίκη. Ο αγώνας κρίθηκε στα τελευταία μίλια. Όλους τους αγώνες τους κερδίζει η πιο προπονημένη ομάδα. Στη διοργάνωση υπήρχαν και άλλες, όπως αυτή του «Optimum3 Aspida Saxo Bank» αλλά στην ιστιοπλοΐα υπάρχουν και αστάθμητοι παράγοντες», δήλωσε ο Δημήτρης Δεληγιάννης, ο οποίος έχει κατακτήσει επτά τρόπαια τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Ο Σίμος Καμπουρίδης και ο Δημήτρης Δεληγιάννης
Ο συγκυβερνήτης του σκάφους, Σίμος Καμπουρίδης πρόσθεσε: «Ήταν το Ράλλυ της υπομονής με όλα αυτά που περάσαμε, ακόμα και πριν από την έναρξη της διοργάνωσης. Ο αγώνας κερδίζεται από όλο το πλήρωμα. Οι κυβερνήτες γίνονται καλύτεροι, χάρη στο πλήρωμα».
Η ομάδα του «Bullet – Encode» αποτελείται από τους: Γιώργο Τσιγκούλη, Περικλή Σπύρου, Φλωρεντία Κουλαμπά, Κυριάκο Αγγελόπουλο, Περικλή Θ. Λιβά, Γιώργο Πρίφτη, Θωμά Χούντα, Πάνο Δούρο, Ακη Τσαρούχη, Μιχάλη Ρούσσο, Γιώργο Σιαράβα, Πέτρο Σεκούρη, Σίμο Καμπουρίδη ( κυβερνήτης ), Δημήτρη Δεληγιάννη ( κυβερνήτης) και Νίκο Σινούρη ( ιδιοκτήτης).
Tο σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Sorocos»
Στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης των ORCi R/C πλασαρίστηκε το σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Sorocos» με κυβερνήτη τον πλωτάρχη Π/Ν, Δ. Σουβαλτζή ενώ ανάμεσα στην ομάδα υπήρχε και ο πρωταθλητής των ολυμπιακών κατηγοριών, Θοδωρής Τσουλφάς: «Θέλαμε πολύ αυτή τη νίκη. Εφέτος είχε μεγάλο συναγωνισμό. Στην δική μας κατηγορία, ήρθαν αγωνιστικά σκάφη. Ο αγώνας είχε θύελλα αλλά και μπουνάτσα. Τελικά τα καταφέραμε μία χαρά», υπογράμμισε.
H ομάδα του «Black Jack»
Στις δύο τελευταίες ιστιοδρομίες του «52ου Ράλλυ Αιγαίου» αγωνίστηκε και η ομάδα του «Black Jack», η οποία στις δύο πρώτες της διοργάνωσης δεν κατάφερε να τερματίσει διότι το σκάφος έπαθε ζημιά εξαιτίας του δυνατού αέρα. Παρόλα αυτά κατάφερε να κατακτήσει τη σημαία Leg Winner καθώς συγκέντρωσε την καλύτερη βαθμολογία στις κούρσες αυτού του Σαββατοκύριακου. Κυβερνήτης του σκάφους είναι ο κορυφαίος σκίπερ και, εφέτος, δευτεραθλητής Ευρώπης στα «470», Τάκης Μάντης: «Μετά τη ζημιά δεν είχαμε ελπίδα για μετάλλιο στη γενική κατάταξη. Μας ενδιέφερε να κάνουμε μία καλή εμφάνιση, να δούμε τις επιδόσεις του σκάφους πως ανταγωνίζεται τα άλλα σκάφη αλλά και να είμαστε έτοιμοι για του χρόνου», υπογράμμισε ο πρωταθλητής.
Τα αποτελέσματα
ORC PERFORMANCE: 1ο ) Bullet – Encode (Δεληγιάννης – Καμπουρίδης), 2ο ) Optimum3 Aspida Saxo B (Νικόλας Λάζος – Περικλής Λιβάς), 3ο Alsouma – Allianz (Θοδωρής Γεωργιάδης).
Kατηγορία IRC: Γενική Κατάταξη: 1ο ) Dragon (κυβερνήτης Βιργινία Εθνοπούλου), 2ο ) Ursus Minor (Νούτσος – Μαζαράκη), 3ο ) ISAIL (Χατζηγρηγόρης – Καρύδης).
ORCi R/C: Γενική Κατάταξη: 1ο ) Sorocos (Δ. Σουβαλτζής), 2ο ) Απήδαλος Ναυς – Aigaion Ασφαλιστική (Αλίκη Κούρκουλου), 3ο) Exanimo (Σωτήρης Τσάμης).
[ Φωτογραφίες: Νίκος Αλευρομύτης / 52ο Ράλλυ Αιγαίου / ΠΟΙΑΘ]