Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Η IWC Schaffhausen φέρνει τους Nico Rosberg και Bernd Maylander στο Ράλι Passione Caracclola

Η συμμετοχή της IWC Schaffhausen, ως επίσημος συνεργάτης του ράλι Passione Caracciola, αποτελεί μια ακόμα έκφραση του πάθους της εταιρείας για τους αγώνες αυτοκινήτων.

Για την εκκίνηση του αγώνα, ο πρεσβευτής της IWC και οδηγός της FORMULA 1, Nico Rosberg, και ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας Bernd Mayländer έκαναν μια αποκλειστική εμφάνιση, οδηγώντας ιστορικά μοντέλα της Mercedes-Benz από τη Στουτγκάρδη στο Schaffhausen.

Το Passione Caracciola rally, που κάνει την πρεμιέρα του φέτος, θα διασφαλίσει ότι ο θρύλος Rudolf Caracciola, ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς αυτοκινήτων, είναι ακόμα ζωντανός.

Η IWC Schaffhausen για άλλη μια φορά αποδεικνύει τη δέσμευσή της στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων. Ως συνεργάτης του Passione Caracciola, ο Ελβετικός Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας στηρίζει τον αγώνα τακτικής (regularity rally), ο οποίος διοργανώνεται για πρώτη φορά φέτος.

Η διοργάνωση, η οποία οδηγεί τους συμμετέχοντες από τη Στουτγκάρδη στο Λουγκάνο μέσω του Schaffhausen, είναι αφιερωμένη στη μνήμη του θρυλικού οδηγού αγώνων, Passione Caracciola, ο οποίος ηγείτο της ομάδας της Mercedes-Benz τη δεκαετία του 1930, και το όνομα του οποίου πήρε το ράλι. Φέτος την άνοιξη, η IWC ήταν ο Timing Partner του Goodwood Members’ Meeting στο Goodwood της Αγγλίας. Τώρα, μέσω του Passione Caracciola, η IWC ενισχύει την παρουσία της στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων. «Η IWC είναι στενά συνδεδεμένη με τους αγώνες αυτοκινήτων» αναφέρει ο Georges Kern, CEO της IWC.

«Πέραν της συμμετοχής μας στην ομάδα MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™ σαν επίσημος Engineering Partner, έχουμε επίσης δημιουργήσει έναν επιπλέον σύνδεσμο με τα ιστορικά αυτοκίνητα μέσω της συνεργασίας μας με τη Mercedes-Benz Classic.

Στους πιο πρόσφατους διεθνείς αγώνες στο Klausen το 2013, στηρίξαμε τη συμμετοχή του Silver Arrow W25, με το οποίο ο Rudolf Caracciola κέρδισε τους πασίγνωστους αγώνες των ελβετικών βουνών το 1934. Το ρεκόρ του δεν έχει καταρριφτεί μέχρι σήμερα, και γι’ αυτό με τη διοργάνωση του ράλι Passione Caracciola θέλουμε να τιμήσουμε τη μνήμη ενός εξαιρετικού οδηγού».

ΟΙ ROSBERG ΚΑΙ MAYLÄNDER ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
Στην εκκίνηση του πρώτου ράλι Passione Caracciola, οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν με τα συλλεκτικά τους αμάξια στο μουσείο της Mercedes-Benz στη Στουτγκάρδη. Περίπου 30 αυτοκίνητα κατασκευασμένα από το 1930 έως το 1960, ήταν έτοιμα για να τρέξουν σε ένα πολύ ξεχωριστό ράλι.

Η IWC Schaffhausen, με το ρόλο του επίσημου συνεργάτη, συμμετείχε με έναν αριθμό επιλεγμένων ιστορικών αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Το προεξέχον ανάμεσα σε αυτά ήταν το διάσημο grand tourer, 300 SLR (W196 S), με αριθμό 417, ένα όχημα που το 1955 κέρδισε το Mille Miglia στην Brescia στην κατηγορία series-built sports car. Ένα ασημένιο-γκρι 300 SL Roadster (W198 II) και ένα κόκκινο 300 SL (R107) συμπλήρωναν τον στόλο της IWC που τερμάτισε στο Schaffhausen.

Ο Nico Rosberg, οδηγός της MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™ Team και πρεσβευτής της IWC, μαζί με τον Bernd Mayländer, επίσημο οδηγό της FORMULA ONE, έκαναν μια αποκλειστική εμφάνιση.

«Λατρεύω τα ιστορικά αυτοκίνητα. Τίποτα δε συγκρίνεται με τον ήχο της μηχανής τους. Σε αντίθεση με τα μοντέρνα αυτοκίνητα, μπορείς πραγματικά να νιώθεις το αυτοκίνητο, ακόμα και σε μικρές ταχύτητες», σημείωσε ο Nico Rosberg, μιλώντας για το πάθος του με τα ιστορικά αυτοκίνητα.

PIT STOP ΣΤΟ SCHAFFHAUSEN
Τα ιστορικά αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στον αγώνα, όπως η Maserati 26M του 1928, η Aston Martin DB4,η Ferrari 330 GTC και φυσικά η Mercedes-Benz 300 SL με τις πόρτες που ανοίγουν από πάνω, προκάλεσαν μεγάλη εντύπωση κατά τη διαδρομή προς το Schaffhausen.

Στο τέλος του πρώτου μέρους του ράλι, οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν το μουσείο της IWC, όπου έγινε γρήγορα αντιληπτό το γεγονός ότι τόσο οι λάτρεις των ιστορικών αυτοκινήτων όσο και οι ωρολογοποιοί, μοιράζονται τον ίδιο ενθουσιασμό για την τεχνολογία. Η ισχύς, οι πολύπλοκοι μηχανισμοί και η σχεδίαση παίζουν μεγάλο ρόλο και στους δύο αυτούς τομείς.

Η ιστορία και των δύο είναι μακρά και συναρπαστική, ενώ έχουν αναπτύξει μια πολύ εξειδικευμένη μορφή μηχανολογίας. Το βράδυ, ο οικοδεσπότης και CEO της IWC, Georges Kern, διοργάνωσε δείπνο για τους καλεσμένους στον Ρήνο, κατά τη διάρκεια του οποίου έκαναν πρόποση για την επιτυχία του αγώνα, ενώ ένας ωρολογοποιός της IWC, έκανε επίδειξη των δεξιοτήτων του.

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ PASSIONE CARACCIOLA
Το Passione Caracciola, που φέτος έκανε την πρεμιέρα του, ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε στις 21 Ιουνίου. Μετά την εναρκτήρια διαδρομή από τη Στουτγκάρδη στο Schaffhausen, οι οδηγοί κατευθύνθηκαν στο Bad Ragaz μέσω του Romanshorn.

Την τρίτη μέρα, το ράλι συνεχίστηκε γύρω από τη λίμνη Klöntal και στη συνέχεια στο ιστορικό Klausen Pass, εκεί όπου ο Rudolf Caracciola πραγματοποίησε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του. Στο μέρος αυτό, οι οδηγοί τοποθέτησαν το θεμέλιο λίθο για την κατασκευή ενός μνημείου προς τιμήν του θρυλικού οδηγού που κέρδισε 144 από τους 204 αγώνες στους οποίους έλαβε μέρος κατά τη διάρκεια της καριέρας του. Οι οδηγοί διανυκτέρευσαν στο Weggis, διέσχισαν το St. Gotthard Pass και στο τέλος πέρασαν από τις απότομες στροφές του Tremola.

Μια ειδική αποστολή περίμενε τους οδηγούς στον αερολιμένα του Ambrì, πριν καταλήξουν στην τελική διαδρομή του Lugano, όπου ο νικητής έλαβε ένα Ingenieur Chronograph Silberpfeil, προσφορά της IWC.

Η διακόσμηση του καντράν του ρολογιού με στρογγυλούς κόκκους, αποτελεί φόρο τιμής στο θρυλικό Silver Arrow W25, το ταμπλό του οποίου είχε ένα μεταλλικό περίβλημα με παρόμοια διακόσμηση.

Στο τέλος του αγώνα, οι οδηγοί συγκεντρώθηκαν στον τάφο του Rudolf Caracciola για να τιμήσουν τον μεγάλο οδηγό που έδωσε το όνομα του στο ράλι. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν τη βίλα του, Casa Scania.

Popular Articles