Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Ο συνδυασμός «Ισχύς εν τη Ενώσει» για τις αρχαιρεσίες της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων

 Ανακοίνωση εξέδωσε ο συνδυασμός «Ισχύς εν τη Ενώσει» εν όψει των Αρχαιρεσιών Ψηφοφορίας 2019 της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων που θα πραγματοποιηθούν 4-7 Μαρτίου

“Ανακηρύσσουμε τον συνδυασμό μας με την ονομασία «Η ισχύς εν τη Ενώσει» , γιατί είναι αυτό που πιστεύουμε κι αντιπροσωπεύει όλους μας, αυτό που θέλουμε να καταφέρουμε με την θητεία μας, ένα σωματείο ενωμένο και δυνατό που έχει ανταποκριθεί έως τώρα στις προκλήσεις των καιρών μας.

Εξαιτίας των περιορισμών του καταστατικού, μια μεγάλη μερίδα καταξιωμένων συνάδελφων μελών μας που εξέφρασαν την συμπαράσταση τους δεν μπόρεσαν να μπουν στο ψηφοδέλτιο λόγω μέγιστου αριθμού , και για να δείξουν την συμπαράσταση τους υπέβαλλαν υποψηφιότητα για την εκλογή τους ως εξελεγκτική επιτροπή με τον συνδυασμό «Ισχύς εν τη ενώσει» . Η εξελεγκτική επιτροπή ελέγχει και εγκρίνει τα οικονομικά αποτελέσματα κάθε ετήσιας χρήσης μαζί με τον λογιστή και τον ταμία της Ένωσης και μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν τα συμβούλια του ΔΣ και να συνεισφέρουν με τις ιδέες τους σε αυτά.

Skipper ONDECK

 

1. ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ

Περιληπτικά αναφέρουμε:

Το ΔΣ με καίριες παρεμβάσεις και άμεσα αντανακλαστικά κατάφερε να διαφυλάξει και να ενισχύσει τα συμφέροντα των μελών της Ένωση αλλά και όλων των εργαζομένων στο κλάδο μας ανεξαρτήτως ειδικότητας.

Αντιμετωπίσαμε με απόλυτη επιτυχία το ζήτημα των ναυλοσυμφώνων το οποίο θα καθιστούσε υπόλογο τον πλοίαρχο με σοβαρές ποινικές ευθύνες για όποιο πιθανό λάθος γινόταν στο ναυλοσύμφωνο , άλλαξε και μετατράπηκε η υπογραφή του έως απλό συμβαλλόμενο μέλος για την εκτέλεση του ναύλου χωρίς ποινική ευθύνη .

Καταφέραμε και πήραμε το δικαίωμα της αποβίβασης των επιβατών ή ακόμα και του ναυλωτή , κατά την διάρκεια του ναύλου. Τα ασφυκτικά στενά χρονικά περιθώρια για την παραλαβή πετρελαίου transit, από 24 ωρες για κατάθεση δικαιολογητικών επεκτάθηκαν σε 48 και 72 σε περιπτώσεις αργιών. Στα διπλώματα MANILA το καλοκαίρι του 2017 , πήραμε παράταση από το υπουργείο προκειμένου να δημιουργηθούν ειδικά σχολεία στο ΚΕΣΕΝ από τον Οκτώβρη του 2017 ώστε να μη χάσουν τις δουλειές τους οι συνάδελφοι μας.

Καίρια παρέμβαση μας στο τμήμα εκπαίδευσης του υπουργείου για την απώλεια διακυβέρνησης για όσους πλοιάρχους είχαν προαχθεί από Γ σε Β.

Διατήρηση της απαλλαγής του ΦΠΑ και αποφυγή της αύξησης του σε 24% , που θα έπληττε άμεσα την ανταγωνιστικότητα των Ελληνικών επαγγελματικών σκαφών με καταστροφικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους σε αυτά αλλά και σε όλη την βιομηχανία του Yachting.

Την υποχρεωτική ασφάλιση ΝΑΤ για τα σκάφη κάτω των 24 μέτρων, δράση η οποία ξεκίνησε το 2014 από τον τότε πρόεδρο Παναγιώτη Καμμένο και Γενικό γραμματέα Νικόλαο Δεμερτζή , έπειτα από συναντήσεις κατατέθηκε πρόταση εισήγηση και η οποία υιοθετήθηκε σχεδόν στο σύνολο της μετά από 5 χρόνια.

Σε συνεργασία με τον , εξιδεικευμένο στο ναυτικό δίκαιο , νομικό σύμβουλο της ένωσης , παρείχαμε βοήθεια και προστασία σε δεκάδες συναδέλφους μας για επίλυση ναυτεργατικών διαφορών με επιτυχή κατάληξη καθώς επίσης πληροφόρηση και ενημέρωση για ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά και νομικά θέματα που άπτονται της εργασίας μας σε όλες τις περιπτώσεις.

Επίσης, επιθυμώντας τον εκσυγχρονισμό και την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών μας,, η Ένωση απέκτησε τραπεζικό λογαριασμό με IBAN, σύστημα Ρ.Ο.S., αναβάθμισε την ιστοσελίδα www.hyca.gr και δημιούργησε πλατφόρμα επικοινωνίας στο Facebook, με νέο όνομα HYCA – Hellenic Yacht Crew Association, για την άμεση πληροφόρηση για θέματα ασφάλισης, συνταξιοδότησης, απασχόλησης και εφαρμογής εργατικής Νομοθεσίας.

Την τελευταία τετραετία δημοσιοποιήσαμε σχεδόν 2000 αγγελίες για εύρεση εργασίας για ολες τις ειδικότητες θέλοντας να βοηθήσουμε τα μέλη μας ανιδιοτελώς . Διευκρινιστικά επισημαίνουμε πως η διαδικασία είναι απόλυτα αμερόληπτη και σε περιπτώσεις συναδέλφων που ενδιαφέρθηκαν , οι ίδιοι επιθεώρησαν και πιστοποίησαν την αποστολή των βιογραφικών τους από το γραφείο της Ένωσης ανεξαιρέτως και σε όλες τις περιπτώσεις.

Καταφέραμε μετά από πολλά χρόνια άρνησης των συμβαλλομένων μερών να υπογράψουμε ΣΣΕ για 2 έτη και κατοχυρώσαμε τα προηγούμενα κεκτημένα όπως είναι οι σημαντικότατες για όλους μας ημέρες αδείας σχετιζόμενες απολυτα με την συνταξιοδότηση μας , και μπορούμε ξανά να διεκδικούμε νόμιμα τα δεδουλευμένα μας .

Επίσης , συμμετείχαμε με Περίπτερο στην Έκθεση Yachting στο Ναύπλιο το 2018 αναβαθμίζοντας της παρουσία και αναγνωσιμότητα μας στη μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης , δωρεάν , με χορηγίες χωρίς να επιβαρυνθούν το ταμείο και τα μέλη μας .

Πραγματοποιήθηκε ομιλία και παρουσίαση από μέλη του ΔΣ σε Έλληνες και ξένους broker κατά τη διάρκεια του Yacht Show στο Ναύπλιο αναλύοντας προγράμματα , πλεονεκτήματα και τρόπο λειτουργίας των Ελληνικών επαγγελματικών σκαφών στην Ελλάδα.

Πραγματοποιήθηκαν ομιλίες σε φόρουμ θαλαμηγών East Mediterranean Superyacht Forum από μέλη του ΔΣ για την λειτουργία της Ένωσης προάγοντας τους Έλληνες ναυτικούς και την πατρίδα μας.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Πιστεύουμε πως οπλοστάσιο κάθε σωματείου αποτελούν οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται και πιστεύουν σε αυτό. Έτσι, είμαστε περήφανοι να έχουμε ένα πολυσυλλεκτικό όπως και ενωτικό ψηφοδέλτιο με συναδέλφους ανεξαιρέτως από όλες τις ειδικότητες που απαρτίζουν το σκάφος, νέους, μορφωμένους, αναγνωρισμενους από διεθνείς οργανισμούς στο χώρο του Yachting , με πανεπιστημιακή πιστοποίηση για super yachts , ταλαντούχους, αυτοδημιούργητους και οργανωμένους, με όρεξη για πρόσφορα στα κοινά μας οράματα και τους στόχους. Σε συνεργασία με έμπειρους συνάδελφους, αναγνωρισμένους από τον χώρο, καταξιωμένους για πολλά χρόνια , με σταθερότητα στις απόψεις και στις θέσεις τους, δημιουργείται ένα δυναμικό σύνολο ανθρώπων με την δύναμη και την ορμή της νεότητας και την σοφία και τη σταθερότητα της εμπειρίας.

Άμεσοι στόχοι μετά την εκλογή μας είναι η συνέχιση και ενίσχυση των πρωτοβουλιών που έχουμε εισάγει τα προηγούμενα χρόνια, για την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την συμβουλευτική των εργαζομένων στον κλάδο μας, την κοινωνική ασφάλιση, τις εργασιακές σχέσεις και την ναυτική Νομοθεσία.

Θεωρούμε απαραίτητη τη διόρθωση του καταστατικού ώστε το ΔΣ να είναι τουλάχιστον 11 μελες και να αποτελείται από όλες οι ειδικότητες υποχρεωτικά.

Επιθυμούμε την συνέχιση του έως τώρα επιτυχημένου πλάνου επικοινωνίας με τα υπουργεία και τους θεσμούς για την καλυτέρευση των νομοσχεδίων και την διαφύλαξη των συμφερόντων των μελών μας.

Στοχεύουμε στην συμμετοχή μας σε επιτροπή εθνικού φορέα yachting , όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τον υπουργό ναυτιλίας , όπου θα συμμετάσχουμε ισότιμα με τους άλλους επαγγελματίες του χώρου σε συνεργασία με τα υπουργεία ναυτιλίας και οικονομικών και θα επεξεργαζόμαστε τα θέματα των ενδιαφερόντων μας .

Σκοπεύουμε να συμμετέχουμε έκτος από το boat show στο Ναύπλιο και σε διεθνείς διοργανώσεις Yachting όπου μπορέσουμε ώστε να προάγουμε την χώρα και τους Έλληνες ναυτικούς.

Αλλαγή τρόπου εξαγοράς υπηρεσίας . Κατόπιν διαλόγου του ΔΣ με πληρώματα σε ιδιωτικά σκάφη και γενικότερα σκάφη με ξένη σημαία χωρίς ΝΑΤ , να κατατεθεί πρόταση προς το υπουργείο τη διοίκηση του ΝΑΤ και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς ώστε να μειωθεί το κόστος εξαγοράς υπηρεσίας από τον ναυτικό ώστε να είναι χαμηλότερο όπως στα σκάφη με ΝΑΤ .

Στόχος μας είναι το νέο ΔΣ να εξελίξει με ένα καλύτερο , πιο ολοκληρωμένο και σύγχρονο τρόπο λειτουργίας του αυτό το σύστημα αγγελιών εργασίας για τα μέλη με νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία να δίνει τη δυνατότητα αποστολής των βιογραφικών δωρεάν χωρίς τη παρέμβαση ούτε της διοικητικής υπαλλήλου . Εγγραφή στη πλατφόρμα με κωδικό και προφίλ για κάθε μέλος , όπως έξαλλου έχει προαναγγέλλει ο πρόεδρος της ένωσης στην γενική συνέλευση . Υποχρεωτική ανάρτηση δημοσίως των βιογραφικών του ΔΣ και των υποψήφιων σε αρχαιρεσίες . Επιλογή από το μέλος για κλείδωμα ή κοινοποίηση του προφίλ και βιογραφικού του σε εργοδότες και εταιρίες . Ενημερώσεις και ανακοινώσεις μέσω της πλατφόρμας και application για κινητά . Livechat για άμεση, γρήγορη και αμφίδρομη επικοινωνία μέσω μελών και ΔΣ. Εγγραφές προ-μελών από εργαζομένους χωρίς προϋπηρεσία σε θαλαμηγούς με μερικά δικαιώματα στη πλατφόρμα και αναβάθμιση σε κανονικά μέλη μόλις αποκτήσουν την ανάλογη υπηρεσία.

Από τους σημαντικότερους στόχους μας αποτελεί η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των θαλαμηπόλων και των μαγείρων μέσω του ΚΕΣΕΝ, σε ειδικό τμήμα yachting. Θέλουμε να προτείνουμε αναβάθμιση της διδακτέας ύλης και προσαρμογή των μαθημάτων στην ειδικότητα του θαλαμηπόλου και θα δουλέψουμε σκληρά για αυτό. Επιπλέον, θα πιέσουμε την διαμόρφωση τμημάτων σύμφωνα με τις γνώσεις των υποψήφιων θαλαμηπόλων και την μείωση του χρόνου παρακολούθησης, καθώς επίσης και την πρακτική άσκηση και παροχή βασικού εξοπλισμού στους σπουδαστές. Θεωρούμε καθήκον της πολιτείας να στηρίζει και να ενισχύσει τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, ώστε να μην αναγκάζονται οι νέοι επαγγελματίες που θέλουν να μπουν στον χώρο να καταφεύγουν σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με μεγάλο κόστος , ειδικά εφόσον το Yachting είναι ένας γρήγορα αναπτυσσόμενος και σημαντικός , για την οικονομία της χώρας, κλάδος.

Δωρεάν επιδοτούμενα σεμινάρια . Έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις με το Ίδρυμα Νιάρχος για χορηγία τους ώστε να εκτελέσουμε επιδοτούμενα δωρεάν σεμινάρια για ολες τις ειδικότητες . Έχοντας ήδη τη θετική εισήγηση του ιδρύματος έχουμε καταθέσει ολοκληρωμένο φάκελο/πλάνο και επεξεργάζεται προς έγκριση.

Έχει ανοιχτεί διάλογος με το υπουργείο για την τροποποίηση των κόρων /ιπποδύναμης που απαιτούνται για την προαγωγή των διπλωματών ναυτών, πλοιάρχων και μηχανικών, ώστε να είναι πιο φιλικές με τους υπηρετούντες σε θαλαμηγούς , όπου αυτό είναι δυνατόν διότι το υπουργείο δεσμεύεται από τη διεθνή νομοθεσία και κανονισμούς STCW

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ»

ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ
ΒΙΚΑΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΒΙΛΛΙΩΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ
ΔΑΓΙΑΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΝΑΥΤΗΣ
ΚΑΝΑΤΣΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΣ (ΔΟΚ. ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ)
ΚΑΤΣΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΚΟΖΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΟΡΑΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΟΥΡΟΥΜΑΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΤΑΤΙΑΝΑ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΣ
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΡΕΜΠΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΑΥΤΟΠΑΙΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ»

ΔΑΓΚΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΑΡΑΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΟΛΥΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΟΨΑΧΕΙΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΛΥΡΙΝΤΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΜΑΡΑΘΙΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΞΕΝΑΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΝΑΥΤΗΣ
ΣΑΛΤΑΛΑΜΑΚΙΑΣ ΕΡΝΕΣΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΤΣΙΚΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
Καλούμε τους συναδέλφους να επιλέξουν με βάση τα προσόντα των υποψηφίων , τις θέσεις τους και τα αποτελέσματα που εγγυώνται. Πρέπει οι ψηφοφόροι να προσέλθουν και να συμμετέχουν μαζικά στις εκλογές με νηφαλιότητα και κριτική σκέψη, δίνοντας με την ψήφο τους το χρίσμα σε οποίους θεωρούν ότι έχουν τα εχέγγυα και την ικανότητα να διασφαλίσουν με ανιδιοτέλεια την ενότητα και την περαιτέρω πρόοδο της ένωσης στο μέλλον.

Ένωση πληρωμάτων θαλαμηγών

Ενωτικός συνδυασμός «Ισχύς εν τη ενώσει»

Ψηφοφορία Αρχαιρεσιών 2019 Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Θαλαμηγών Π.Ε.Α.Κ.Π.Ε.Ι.Θ.Σ.
Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών και Κατώτερων Πληρωμάτων Επαγγελματικών και Ιδιωτικών Θαλαμηγών Σκαφών

Το Τελικό Πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019, ώρες 11:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. στη Μαρίνα του Αγ. Κοσμά, σε χώρο γραφείων της.

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019, ώρες 11:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. στο Πέραμα, σε γραφεία του Ναυπηγείου του Σπανόπουλου.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019, ώρες 11:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. στη Μαρίνα του Φλοίσβου, στα γραφεία του Τελωνείου.

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019, ώρες 10:00 π.μ. – 15:00 μ.μ. στη Μαρίνα Αλίμου, σε γραφεία του Συνδέσμου Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π.

Την τελευταία ημέρα κατόπιν λήξης της ψηφοφορίας, θα ακολουθήσει η καταμέτρηση των ψήφων.

 

 


Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών & Κατώτερων Πληρωμάτων Επαγγελματικών & Ιδιωτικών Θαλαμηγών Σκαφών

 

Ομηρίδου Σκυλίτση 19, Πειραιάς
(+30) 210.41.71.593
(+30) 6946046009
info@hyca.gr

 

Popular Articles