Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

H Honda παρουσίασε το ‘Cooperative Mobility Ecosystem’ στη CES

Η Honda αποκάλυψε τη φιλοσοφία Cooperative Mobility Ecosystem (Συνεργατικό Οικοσύστημα Μετακίνησης) στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) 2017 στο Las Vegas.

Η Honda συνδέει τη δύναμη της τεχνικής νοημοσύνης (ΑΙ), της ρομποτικής και των μεγάλων δεδομένων που μεταμορφώνουν την εμπειρία της μετακίνησης του μέλλοντος και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών.

ahonarp2

Επιστρατεύοντας αρκετές πρωτότυπες και προηγμένες τεχνολογίες, η Honda οραματίζεται ένα μέλλον όπου τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και με την υποδομή προκειμένου να περιοριστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση, να μειωθούν τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και παράλληλα να αυξηθεί η παραγωγικότητα των χρηστών του δρόμου και να παρουσιαστούν νέες τάσεις ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο. Τα οχήματα θα δημιουργούν νέα αξία, παρέχοντας υπηρεσίες αυτόνομα όταν δεν χρησιμοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους.

Η Honda ανακοίνωσε επίσης τεχνολογικές συνεργασίες με Visa, DreamWorks Animation και καινοτόμες, νεοφυείς εταιρείες (start-ups) μέσω του Honda Developer Studio και των προγραμμάτων ανοιχτής καινοτομίας Honda Xcelerator που βασίζονται στο Honda Silicon Valley Lab.

Υποστηρίζοντας το θέμα του ‘Cooperative Mobility Ecosystem’, η Honda αποκάλυψε το Honda NeuV, ένα ηλεκτρικό, αυτοματοποιημένο πρωτότυπο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με ‘emotion engine’” τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και αυτοματοποιημένη προσωπική υποστήριξη, δημιουργώντας νέες δυνατότητες για ανθρώπινη διάδραση και νέα αξία για τους πελάτες.

Η παγκόσμια εταιρεία μετακίνησης αποκάλυψε επίσης τη Honda Moto Riding Assist, μία πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που βασίζεται σε τεχνολογία ρομποτικής της Honda για τη διατήρηση της ισορροπίας. Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Honda (LVCC, North Hall – 7312) μπορούν να βιώσουν την τεχνολογία ρομποτικής Honda από πρώτο χέρι, δοκιμάζοντας το UNI-CUB, την συσκευή προσωπικής μετακίνησης της εταιρείας.

ahonarp4

«Από τότε που ιδρύθηκε, η Honda είναι αφοσιωμένη στη δημιουργία τεχνολογιών που βοηθούν τον άνθρωπο» δήλωσε ο Yoshiyuki Matsumoto, Πρόεδρος & CEO της Honda R&D Co., Ltd. «Σκοπός μας είναι να παρουσιάσουμε ένα μελλοντικό τεχνολογικό μονοπάτι που θα οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας της μετακίνησης.»

Μοτοσυκλέτα Honda Riding Assist 

Σε παγκόσμιο ντεμπούτο στη CES, η Honda αποκάλυψε την τεχνολογία της Moto Riding Assist, που αξιοποιεί τη ρομποτική τεχνολογία της μάρκας για τη δημιουργία μιας αυτοϊσορροπούμενης μοτοσυκλέτας που μειώνει σημαντικά το ενδεχόμενο πτώσης όταν αυτή είναι σταματημένη. Αντί να βασίζεται σε γυροσκόπια, που προσθέτουν βάρος και αλλοιώνουν την εμπειρία του ταξιδιού όπως έχουν ανακοινώσει άλλες εταιρείες, η Honda Moto Riding Assist ενσωματώνει τεχνολογία που εξελίχθηκε αρχικά για τη συσκευή προσωπικής μετακίνησης της εταιρείας UNI-CUB.

Honda NeuV
Σχεδιασμένο για να προσφέρει νέες δυνατότητες στους πελάτες, το NeuV (προφέρεται ‘“new-v’”) – το Νέο Ηλεκτρικό Όχημα Πόλης – είναι ένα πρωτότυπο που προέκυψε από το γεγονός ότι τα οχήματα ιδιωτικής χρήσης παραμένουν ανενεργά το 96% του χρόνου. Το NeuV επιδιώκει να προσφέρει νέα αξία στο ιδιοκτήτη τους λειτουργώντας σαν ένα αυτοματοποιημένο όχημα κοινοχρησίας (ride sharing), παραλαμβάνοντας και αφήνοντας τους πελάτες σε τοπικούς προορισμούς όταν ο ιδιοκτήτης δεν χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Το NeuV also μπορεί επίσης να παρέχει ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο σε ώρες υψηλής ζήτησης όταν δεν χρησιμοποιείται. Οι δραστηριότητες αυτές συνθέτουν ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για πρωτοποριακούς πελάτες.

ahonarp5

«Σχεδιάσαμε το NeuV για να γίνει πιο πολύτιμο στον ιδιοκτήτη του βελτιστοποιώντας και μεταφράζοντας σε χρήμα το χρόνο που το όχημα είναι εκτός λειτουργίας,» δήλωσε ο Mike Tsay, Επικεφαλής Σχεδίασης, Honda R&D Americas.

Το NeuV λειτουργεί επίσης σαν ένας έξυπνος και πρόθυμος βοηθός που αξιοποιεί ένα ‘“emotion engine’”, μία αναδυόμενη τεχνολογία, προϊόν συνεργασίας της Honda με την SoftBank (cocoro SB Corp.). Με την ονομασία HANA (Honda Automated Network Assistant), στην εφαρμογή του στο NeuV, το ‘“emotion engine’” θα μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας τα συναισθήματα πίσω από τις επιλογές του και στη συνέχεια, βάσει προηγουμένων αποφάσεων του οδηγού, κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις. Το HANA μπορεί να ελέγχει τη συναισθηματική ισορροπία του οδηγού, να κάνει μουσικές υποδείξεις ανάλογα με τη διάθεση και να τον υποστηρίζει στην καθημερινή οδηγική ρουτίνα.

Το NeuV διαθέτει πλήρως διαδραστική επιφάνεια αφής που επιτρέπει στον οδηγό και το συνοδηγό να απολαύσουν μία απλή και φιλική προς το χρήστη εμπειρία. Το όχημα έχει δύο καθίσματα, αποθηκευτικό χώρο πίσω και ένα ηλεκτρικό skateboard για τα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής. Το NeuV προσφέρει επίσης εξαιρετική ορατότητα μέσω ενός πανοραμικού παρμπρίζ που αγκαλιάζει το όχημα και μιας έντονα κεκλιμένης μεσαίας γραμμής που διευκολύνει τους ελιγμούς.

Safe Swarm
Στη CES, η Honda παρουσίασε το ‘“Safe Swarm’” concept, που χρησιμοποιεί βιομίμηση – αντιγράφοντας τη συμπεριφορά μιας ομάδας ψαριών – για τη δημιουργία μιας ασφαλέστερης, πιο αποδοτικής και απολαυστικής οδηγικής εμπειρίας. Το Honda Safe Swarm εμπλέκει τους επισκέπτες σε ένα κόσμο όπου τα οχήματα που μοιράζονται το δρόμο επικοινωνούν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας αποκλειστική επικοινωνία μικρής εμβέλειας – Dedicated Short Range Communication (DSRC) για την υποστήριξη του οδηγού στην αντιμετώπιση περίπλοκων οδηγικών καταστάσεων. Το Safe Swarm concept επιτρέπει στα οχήματα να λειτουργούν συνεργατικά, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη οικονομία και λιγότερο στρες και κάνοντας τις συγκρούσεις παρελθόν.

«Έχει ήδη χαράξει η εποχή της αυτόνομης οδήγησης, και η Honda, όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθεί να βελτιώσει και να εξελίξει αυτή την τεχνολογία για να επιτευχθεί μία κοινωνία μηδενικών συγκρούσεων μέχρι το 2040,» δήλωσε ο Frank Paluch, Πρόεδρος της Honda R&D Americas. «Χρησιμοποιώντας επικοινωνίες οχήματος με όχημα και οχήματος με υποδομή και με τη συμβολή μεγάλων δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης, η Honda θα συνεργαστεί με άλλους εταίρους για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον στο οποίο οι οδικές συνθήκες είναι προβλέψιμες και διαχειρίσιμες και οι συγκρούσεις θα αποφεύγονται.»

Honda UNI-CUB
Το Honda UNI-CUB που εκτίθεται στη CES είναι μία αυτοϊοσορροπούμενη συσκευή προσωπικής μετακίνησης που επιτρέπει στον αναβάτη που κάθεται σε αυτή να ελέγχει την ταχύτητα, να κινείται προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και να σταματά, και όλα αυτά με απλή μετατόπιση βάρους του σώματος. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία εγκαινίασε το UNI-CUB’s API, θέλοντας να διευκολύνει τη δημιουργία λογισμικού που μπορεί να ελέγχει τη συσκευή από ένα smartphone και άλλες συσκευές, που θα προσφέρουν δυνατότητα βελτίωσης της αξίας και λειτουργικότητας για τον άνθρωπο. Έχοντας τη δυνατότητα να κινείται ελεύθερα προς τα εμπρός, πίσω, πλάι και διαγώνια, το UNI-CUB μπορεί γρήγορα και εύκολα να ελίσσεται μεταξύ των ανθρώπων.

ahonarp3

Ανοιχτή Καινοτομία και Συνεργασία
Εξακολουθώντας να επιδιώκει ανοιχτή καινοτομία και συνεργασία, η Honda ανακοίνωσε επίσης πρωτοβουλίες με επιχειρηματίες, start-ups και παγκόσμιες τεχνολογικές μάρκες μέσω του Honda Silicon Valley Lab.

Popular Articles