Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Συμμετοχή της “Χρυσή Τομή Collective Architecture” στο Store Conference

Συμμετοχή της “Χρυσή Τομή Collective Architecture” στο πρώτο συνέδριο αποκλειστικά αφιερωμένο στο φυσικό κατάστημα, φέρνει στο προσκήνιο τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν επενδύσει στον εκσυγχρονισμό του.

Η ανάπτυξη των online πωλήσεων, καθώς και η χρήση νέων τεχνολογιών στο λιανεμπόριο ενδυναμώνουν τη σημασία του φυσικού καταστήματος και αναβαθμίζουν συνεχώς τον ρόλο του, ως την καρδιά της λιανικής πώλησης.

Οι ομιλητές-εκπρόσωποι καινοτόμων επιχειρήσεων λιανεμπορίου θα συμμετέχουν σε ένα best practices showcase, προβάλλοντας με 8λεπτες παρουσιάσεις τις πρωτοβουλίες που έχουν υλοποιήσει και αφορούν στο δίκτυο ή σε μεμονωμένα καταστήματά τους, ανταποκρινόμενες στις νέες αγοραστικές συνήθειες και απαιτήσεις.

Τα θέματα που θα καλυφθούν, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο του συνεδρίου, είναι τα εξής:

Τύποι καταστημάτων: Επένδυση σε συγκεκριμένο τύπο καταστημάτων, σε ό,τι αφορά το μέγεθος του σημείου πώλησης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, την ταυτότητά του (concept store, «πράσινα» καταστήματα), κ.ά.

Store Atmospherics: Δημιουργία ελκυστικού περιβάλλοντος για βέλτιστη παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών, που προσελκύει τον πελάτη, οδηγεί σε αύξηση των αποτελεσμάτων και αυξάνει την πιστότητα στο κατάστημα
Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός & διακόσμηση:Δημιουργία νέων καταστημάτων ή ανακαίνιση υπαρχόντων με σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και εσωτερική διακόσμηση, που εντυπωσιάζει και βελτιώνει τη λειτουργικότητα του σημείου πώλησης

«Πράσινη» διαχείριση ενέργειας: Εφαρμογές που έχουν ως αποτέλεσμα την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης συνολικά ή σε επί μέρους λειτουργίες της επιχείρησης, στο πνεύμα μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης

Νέες τεχνολογίες: Χρήση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της λειτουργίας του καταστήματος, της αγοραστικής εμπειρίας, της εξυπηρέτησης των πελατών και της υλοποίησης προωθητικών ενεργειών, για την καταγραφή και αξιοποίηση δεδομένων αγοραστικής συμπεριφοράς, κ.ά.

efw23

Seamless experience: Υλοποίηση πρακτικών για ενιαία αγοραστική εμπειρία και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε κάθε επαφή με τον πελάτη (φυσικό κατάστημα και online). Αξιοποίηση του φυσικού καταστήματος για την προώθηση των online πωλήσεων και αντίστροφα

Customer experience: Λύσεις και πρωτοβουλίες που έχουν ως αποτέλεσμα την αποκόμιση εμπειριών από τον πελάτη, ώστε να έχει κίνητρο επίσκεψης και παραμονής στον χώρο του καταστήματος, τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με το brand και τη μετάδοση θετικών μηνυμάτων στο ευρύτερο κοινό.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, καθώς και σε προμηθευτές προϊόντων και λύσεων για τα καταστήματα λιανικής, που ενδιαφέρονται για καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσιμες προτάσεις οι οποίες αναβαθμίζουν τον φυσικό χώρο πώλησης, βελτιώνοντας την απόδοσή του:

  • Ανώτερη διοίκηση και ιδιοκτήτες λιανεμπορικών επιχειρήσεων
  • Στελέχη επιχειρήσεων λιανικής (υπεύθυνοι ανάπτυξης και διαχείρισης δικτύου καταστημάτων, ΒΙ, shopper marketing & category managers, διευθυντές καταστημάτων, κά)
  • Στελέχη προμηθευτικών επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων, εξοπλισμού, νέων τεχνολογιών, πληροφορικής, σχεδιασμού και υλοποίησης προωθητικών ενεργειών, πάροχοι υπηρεσιών web, κλπ
  • Σύμβουλοι επιχειρήσεων και στελέχη εταιρειών έρευνας
  • Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί και διακοσμητές εσωτερικών χώρων λιανικής
  • Franchisees

efw24

Ομιλίες

«Οι αλλαγές στο φυσικό κατάστημα και η εξέλιξη της σχέσης με τον πελάτη στην omnichannel εποχή»
Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
«One Funeral and Four Weddings»
Giovanni Δημητριάδης, Ιδρυτής, GioRetail
Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group

efw25
BEST PRACTICES
Αρτοζαχαροπλαστείο «Farine»: Design: Τα πρώτα βήματα της επιτυχίας
Κώστας Γκάγκος, Ιδρυτής, Gagos Architecture & Design
Στρατηγική Ανάπτυξης του Δικτύου Καταστημάτων – Premium stores / i-bank stores
Χρυσούλα Δημητρίου, Διεύθυνση Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, Εθνική Τράπεζα
Coca-Cola Pop-up Experiential stores
Δρόσος Δρόσος, Senior Experiential Manager Κεντρικής Νότιας Ευρώπης, The Coca-Cola Company
Γιώργος Ξανθάκης, Social Media Manager, The Coca-Cola Company
PLAYMOBIL FunPark: Μια «μαγευτική» άποψη service & retailing
Ειρήνη Ευφραιμίδη, Marketing Manager, PLAYMOBIL Hellas AE
Let’s get “phygital”
Νικόλαος Κασιμάτης, Γενικός Διευθυντής, Funky Buddha Altex S.A.
IANOS Αλυσίδα Πολιτισμού
Μαρία Λιαποπούλου, Εμπορική Διεύθυνση, IANOS
Τα Mastihashop «προσηλυτίζουν» νέους πιστούς στη μαστίχα
Γιάννης Μανδάλας, Διευθύνων Σύμβουλος, Mediterra
Επετειακό Κατάστημα Μisko 90 Χρόνια
Mιχάλης Μάνθος, Μarketing Manager Misko, Barilla Hellas
6P6 correlation_ technology store στην Αθήνα
Αλέξης Μπάκας, ΜSc Μηχ. Μηχανικός ΤΕ
Μιχάλης Μπάκας, Αρχιτέκτων Μηχανικός Ε.Μ.Π. , MA Interior Architectural Design, Χρυσή Τομή Collective Architecture
elegance+: το «plus» στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Τίμη Μουφτόγλου, Επιχειρηματίας, ELEGANCE XP. ΜΟΥΦΤΟΓΛΟΥ Α.Ε
The Apivita Experience Store
Φραντζέσκα Οικονόμου, Retail Senior Manager στην APIVITA
Πριγκιπώ: Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός σύμφωνα με τις επιθυμίες πελατών και εργαζομένων
Καλομοίρα Παπαγεωργίου, founder & CEO, Πριγκιπώ
ΤΟ ΤΣΑΪ: Η αρχιτεκτονική προσέγγιση στην ιεροτελεστία του τσαγιού
Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου, Εισαγωγέας τσαγιού, Mlesna Hellas / Το Τσάι
Γιώργος Μπάτζιος, αρχιτέκτονας
Yoleni’s Flagship store – Ο μεγαλύτερος πολυχώρος Ελληνικής γαστρονομίας
Νίκος Πίπας, CEO, Yoleni’s
ΑΒ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: η ριζική ανανέωση του μεγαλύτερου καταστήματος της ΑΒ στη Θεσσαλονίκη
Μαρία Σιγούρου, Store Design & Planning Manager, AB BAΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
NOBACCO SHOPS: Customer Experience Points
Μαίρη Τζαμίχα, Area Manager στο δίκτυο καταστημάτων της NOBACCO
Pharmaqueen: The story of a community Pharmacy
Δημήτριος Τσαρούχας (ANARCHITECT), Αρχιτέκτονας Μηχανικός
chillbox-pleasure in a store!
Γιώργος Τσομπανίδης, Group Marketing Director, Chillbox
Η δημιουργία & εξέλιξη ενός επιτυχημένου υβριδικού μοντέλου retail και αναψυχής
Ελευθέριος Χανιαλίδης, Επικεφαλής οινοχόος καταστημάτων, Cava Vegera

Popular Articles