Η FIAT στη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στον κόσμο, την CES στο Las Vegas (5-8 Ιανουαρίου), παρουσίασε στο κοινό των Η.Π.Α. το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, το FIAT Metaverse Store -το πρώτο διαδραστικό ψηφιακό κατάστημα πώλησης αυτοκινήτων σε περιβάλλον Metavrse- αλλά και μια σειρά υπηρεσιών που θα υποστηρίξουν το λανσάρισμα του νέου 500e στην αγορά των Η.Π.Α. το 2024.
Η επιστροφή της FIAT στην πλέον σημαντική έκθεση υψηλής τεχνολογίας στον κόσμο, την Consumer Electronics Show (CES) στο Las Vegas, σηματοδοτήθηκε από μια σειρά ανακοινώσεων που δίνουν το στίγμα για την παρουσία της Ιταλικής μάρκας στην αγορά των Η.Π.Α.
Με έμφαση στην εξηλεκτρισμένη κίνηση και την «πρακτική τεχνολογία», η FIAT βρήκε το ιδανικό πεδίο στη CES για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο Αμερικανικό κοινό το FIAT Metaverse Store, μια καινοτόμα ιδέα που πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ιταλία και σύντομα θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές. Πρόκειται για το πρώτο διαδραστικό κατάστημα στον κόσμο σε περιβάλλον Metaverse, το οποίο θα υποστηρίξει σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες της Free2move με ιδανικό τρόπο την άφιξη του αμιγώς ηλεκτρικού 500 στην αγορά των Η.Π.Α. Ένα νέο οικοσύστημα με επίκεντρο το ηλεκτρικό 500 θα είναι διαθέσιμο και για το Αμερικανικό κοινό, το οποίο θα προωθεί την πρακτική και εύκολη πρόσβαση στα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.
Στην έκθεση του Los Angeles το 2022, ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT CEO και CMO Global της Stellantis, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου FIAT 500e στις Η.Π.Α. στις αρχές του 2024, με το FIAT Metaverse Store να αποτελεί έναν από τους πυλώνες που θα υποστηρίξουν την εμπορική πορεία του θρυλικού μοντέλου της μάρκας στις Η.Π.Α. Συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη επαφή μέσω του FIAT Product Genius, το κοινό στις Η.Π.Α. θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τα πάντα γύρω από το 500e από την άνεση του σπιτιού του. Μία πρώτη ιδέα από αυτή την υπηρεσία που θα είναι διαθέσιμη με το λανσάρισμα του μοντέλο, το κοινό θα μπορέσει να βιώσει στην CES.
Η διάθεση του αμιγώς ηλεκτρικού 500 στις Η.Π.Α. αποτελεί ένα τεράστιο βήμα στη διεύρυνση της FΙΑΤ στην παγκόσμια αγορά, τόσο σε εμπορικό επίπεδο, όσο και επικοινωνίας της φιλοσοφίας της μάρκας που ορίζει ότι οι προηγμένες τεχνολογίες και τα οφέλη της εξηλεκτρισμένης κίνησης θα πρέπει να είναι προσβάσιμα από το ευρύ κοινό. Μετά την Ευρώπη, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, το αμιγώς ηλεκτρικό 500 θα μεταφέρει το μήνυμα του και στην αγορά της Β. Αμερικής.