Τις πρώτες δράσεις για τη στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στις αγορές του εξωτερικού μετά την κακοκαιρία που την έπληξε,
υλοποιεί ήδη ο ΕΟΤ σε συνέχεια των αποφάσεων που λήφθηκαν στην ευρεία σύσκεψη του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη και του υφυπουργού κ. Μάνου Κόνσολα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνο Τσέγα, τον πρόεδρο Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιο και υπηρεσιακούς παράγοντες, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Στο πλαίσιο αυτό, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από τις 17 Ιουλίου ειδική καμπάνια στην Ρώμη και το Μιλάνο, διάρκειας δύο μηνών, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία, την οποία συντονίζει η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας.
Παράλληλα, τις προσεχείς εβδομάδες οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού, σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, διοργανώνουν ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) για την περαιτέρω παρουσία της Χαλκιδικής στα διεθνή ΜΜΕ και την αποκατάσταση της εικόνας της.
Από την ειδική καμπάνια που υλοποιεί ο ΕΟΤ στην Ρώμη και στο Μιλάνο, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία.
Ειδικότερα:
• Η Υπηρεσία ΕΟΤ Ρωσίας οργανώνει από τις 26 έως τις 29 Ιουλίου fam trip για την Oksana Kalnina, συντάκτρια της Komsomolskaya Pravda (kp.ru) με περισσότερους από 10 εκατ. αναγνώστες και την Elena Miagkova, συντάκτρια του Συνδέσμου T.O και Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας ATOR (atorus.ru).
• Από τις 2 έως τις 7 Αυγούστου την περιοχή θα επισκεφθούν, επίσης, δύο πολύ σημαντικές influencers, ένας φωτογράφος και ένας videographer από την Πολωνία, σε ταξίδι εξοικείωσης που οργανώνει η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας. Πρόκειται για την Aga Stachurska, υποψήφια το 2018 στην κατηγορία «Lifestyle» σε ψηφοφορία για τους «Influncers of the Year 2018» του περιοδικού «Joy», την travel blogger Jessica Jersey, με υψηλή αποδοχή και εμπιστοσύνη από το κοινό, τον φωτογράφο Paweł Adamko και τον videographer και παραγωγό Marek Kozicki. Σκοπός του ταξιδιού είναι η παραγωγή φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού που θα παρουσιάζει την ελκυστικότητα της Χαλκιδικής, σύντομων video spots (διάρκειας 60”) και drone footage από σημεία της περιοχής, καθώς και υλικού για το κανάλι της J. Jersey στο Youtube με τη συμμετοχή της A. Stachurska.
Από την ειδική καμπάνια που υλοποιεί ο ΕΟΤ στην Ρώμη και στο Μιλάνο, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία.
Εξάλλου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, με αρμοδιότητα και στην Ουγγαρία, υλοποιεί από τις 2 έως τις 5 Αυγούστου press trip στην Χαλκιδική με τη συμμετοχή των Ούγγρων δημοσιογράφων Zsolt Sandor από το εξαιρετικά δημοφιλές site ποικίλης ύλης «Origo» (origo.hu) με 524.000 αναγνώστες ημερησίως και 2,3 εκατ. μηνιαίως και Tamas Fencsik από το περιοδικό «Nlcafe» (nlcafe.hu) με 434.000 αναγνώστες καθημερινώς και περίπου 2 εκατ. μηνιαίως.
Επίσης, από τον Αύγουστο η ενισχυμένη τουριστική προβολή της Χαλκιδικής θα περιληφθεί στο μηνιαίο ενημερωτικό newsletter του ΕΟΤ με 20.000 αποδέκτες, στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προώθηση της Ελλάδας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ μέσω του δικτύου OATH-VerizonMedia και στο ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού σε ΜΜΕ των αγορών της αρμοδιότητάς τους, που θα διαρκέσει έως το τέλος του έτους.