Αύξηση 5,8% με 178.910 παραδόσεις οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Ανοδική πορεία σε όλες τις σημαντικές αγορές πωλήσεων. Ισχυρή άνοδος στις δύο μεγαλύτερες αγορές του Group, Κίνα και ΗΠΑ. Αύξηση 5,1% στις μηνιαίες πωλήσεις BMW με 155.328 μονάδες.
Ρεκόρ MINI τον Φεβρουάριο με αύξηση 10,8%, και 23.319 παραδόσεις. Θεαματική άνοδος +43,9% στις πωλήσεις ηλεκτρικών/υβριδικών οχημάτων του BMW Group το Φεβρουάριο με 7.906 μονάδες. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών/υβριδικών οχημάτων έφτασαν τις 15.041 από την αρχή της χρονιάς, αύξηση 40,2%. Άνοδος 4,8% στις πωλήσεις του BMW Group από την αρχή της χρονιάς με 348.459 οχήματα.
Για μία φορά ακόμα, οι πωλήσεις του BMW Group ανέβηκαν σε νέα ύψη, με άνοδο 5,8% (178.910 μονάδες) το Φεβρουάριο. Μέχρι στιγμής φέτος, συνολικά 348.459 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, που μεταφράζεται σε αύξηση 4,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Και οι δύο τιμές αντιπροσωπεύουν νέα ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία του Group. «Η μάρκα BMW πέτυχε ισχυρή αύξηση πωλήσεων 5,1% το Φεβρουάριο, με όλες τις σημαντικές αγορές να συμβάλλουν στο αποτέλεσμα», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Είναι μία μεγάλη χρονιά για τα δημοφιλή μας μοντέλα X: η νέα BMW X2 φτάνει στις εκθέσεις των εμπόρων, ενώ στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την περασμένη εβδομάδα, γιορτάσαμε την πρεμιέρα της νέας X4. Μαζί με την BMW X3, η οποία θα έχει αισθητά αυξημένη διαθεσιμότητα το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, είμαι σίγουρος ότι η οικογένεια X θα παραμείνει σημαντικός συντελεστής ανόδου τους επόμενους μήνες. Το ίδιο ισχύει και για την ηλεκτροκίνηση: με τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς να έχουν αυξηθεί πάνω από 40%, τα ηλεκτρικά/υβριδικά μοντέλα μας συνεχίζουν δυναμικά την επιτυχημένη πορεία τους», συνέχισε ο Nota. Το BMW Group στοχεύει σε πωλήσεις τουλάχιστον 140.000 ηλεκτρικών/υβριδικών μοντέλων το 2018 και φαίνεται ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτών των καινοτόμων οχημάτων ανέρχονται στις 15.041 το πρώτο δίμηνο της χρονιάς, αύξηση 40,2% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Στις ΗΠΑ, που είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας για ηλεκτρικά/υβριδικά οχήματα, το 7,3% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το Φεβρουάριο ήταν μοντέλα αυτής της κατηγορίας, με παραδόσεις 1.936 αυτοκινήτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric. Στη Σκανδιναβία, η αναλογία ηλεκτρικών/υβριδικών μοντέλων του BMW Group που πουλήθηκαν το Φεβρουάριο ήταν ένα στα τέσσερα. Το BMW Group ασχολείται πολλά χρόνια με τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Πέρσι για ακόμα μία φορά πέτυχε μείωση στις εκπομπές CO2 από τον Ευρωπαϊκό στόλο (EU28) νέων οχημάτων του.
Η επιπλέον μείωση 2g/km το 2017, σημαίνει ότι οι εκπομπές CO2 από το στόλο νέων οχημάτων του BMW Group στην Ευρώπη (EU28) είναι τώρα 122g/km. Από το 1995, οι μέσες εκπομπές CO2 για τα νέα οχήματα του BMW Group που πωλούνται στην Ευρώπη έχουν μειωθεί πάνω από 42%. Ο Φεβρουάριος ήταν ένας εξαιρετικός μήνας για τις πωλήσεις BMW, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 5,1% φτάνοντας τις 155.328 μονάδες. Τους δύο πρώτους μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 4,3% με συνολικές παραδόσεις 303.738 οχημάτων παγκοσμίως.
Τα νέα ρεκόρ οφείλονται στα καλά αποτελέσματα που σημειώθηκαν σε όλες τις σημαντικές αγορές πωλήσεων. Μεταξύ των μοντέλων που συνέβαλαν στην αύξηση από την αρχή της χρονιάς είναι η BMW Σειρά 1 (31.775 / +33,2%), η BMW X1 (48.159 / +22,5%) και η BMW Σειρά 5 (55.344 / +13,6%). Η μάρκα MINI πέτυχε διψήφια αύξηση 10,8% στις παγκόσμιες πωλήσεις της το Φεβρουάριο με 23.319 παραδόσεις. Το MINI Countryman παραμένει το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας, με τις πωλήσεις του το πρώτο δίμηνο της χρονιάς να ανέρχονται στις 12.687, υπερδιπλάσιος αριθμός σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Περίπου το 13% των αγοραστών MINI Countryman επέλεξαν plug-in υβριδική έκδοση. Οι πωλήσεις της BMW Motorrad παρέμειναν σε σταθερά ανοδική πορεία, με το ποσοστό αύξησης το Φεβρουάριο να αγγίζει το 3,1% με 10.172 μονάδες. Το πρώτο δίμηνο της χρονιάς, συνολικά 18.627 πελάτες της BMW Motorrad παρέλαβαν μία νέα μοτοσικλέτα ή ένα maxi-scooter, αύξηση 7,2% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι.
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά.
Και οι τρεις σημαντικές αγορές πωλήσεων συνέβαλαν στην αύξηση πωλήσεων του BMW Group, με την Ηπειρωτική Κίνα και τις ΗΠΑ να διεκδικούν το μερίδιο του λέοντα. Φεβρουάριος 2018
Συγκριτικά με πέρσι % 1ο δίμηνο της χρονιάς
Ευρώπη 77.728 +4,0 142.810 +3,0
– Γερμανία* 20.626 -0,4 45.253 +2,1
– Βρετανία 7.962 +3,9 17.955 +2,1
Ασία 62.312 +9,1 133.395 +7,7
– Κίνα (Ηπειρωτική) 44.317 +8,9 98.992 +7,5
– Ιαπωνία 5.266 -12,7 8.894 -10,7
Περιοχή Αμερικής
33.707 +7,6 62.252 +6,8
– ΗΠΑ 26.573 +7,5 48.526 +5,6
– Λατινική Αμερική 3.909 +9,8 7.760 +12,9
*Προκαταρκτικές τιμές ταξινομήσεων BMW Group – Πωλήσεις Φεβρουαρίου / 1ου Διμήνου. Απρίλιος Συγκριτικά με πέρσι % 1ο δίμηνο της χρονιάς