Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

15η Aegean Regatta 2015

Η σπουδαία διοργάνωση που φέτος συμπληρώνει 15 χρόνια ζωής, έχει προλάβει να πάρει τη θέση που της αξίζει σε διεθνές επίπεδο, αφού συγκεντρώνει πλήθος συμμετοχών από πολλές χώρες.

Το ραντεβού για φέτος έχει δοθεί στις 21 Αυγούστου στη Βολισσό της Χίου για τις καθιερωμένες εγγραφές, επιθεωρήσεις των σκαφών, καθώς και το skippers meeting. Το εναρκτήριο λάκτισμα θα δωθεί το πρωί της Κυριακής 23 Αυγούστου, με τα σκάφη να ξεκινούν την πορεία τους απο το λιμάνι της Βολισσού προς το Βαθύ της Σάμου, καλύπτοντας μια απόσταση 75 ναυτικών μιλίων στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου. Αφού παραμείνουν για μία μέρα εκεί, τα πληρώματα θα κληθούν την Τρίτη (25/08) να ταξιδέψουν απο το Βαθύ προς το Πυθαγόρειο (23 ναυτικά μίλια). Στο Πυθαγόρειο, θα δώσουν την επόμενη μέρα (26/8) παράκτιους αγώνες, για να αναχωρήσουν το πρωί της Πέμπτης (27/08) προς τους ακριτικούς Λειψούς (30 ναυτικά μίλια), εκεί όπου το βράδυ της Παρασκευής (28/08) θα πέσει η αυλαία της διοργάνωσης με την απονομή των επάθλων και την καθιερωμένη τελετή λήξης.

Κύριος στόχος της διοργάνωσης είναι αφενός να δώσει την ευκαιρία στους ιστιοπλόους είτε της πρωτεύουσας είτε των νησιών να γνωρίσουν προορισμούς που δύσκολα θα έπαιρναν απόφαση να επισκεφθούν και αφετέρου να τονώσει οικονομικά τις τοπικές κοινωνίες και να τους δώσει μία ευκαιρία ώστε να κερδίσουν τους επισκέπτες τους. Το εγχείρημα αυτό ξεκίνησε από την Επιτροπής Ανοικτής Θαλάσσας, της Ελληνικής ιστιοπλοϊκής ομοσπονδίας και το υπουργείο Αιγαίου. Η προσπάθεια αυτή βρήκε υποστηρικτές και τους βασικούς ναυταθλητικούς ομίλους των ακριτικών νησιών, τον Α.Σ.Ι.Α.Θ Ρόδου, τον Λ.Ο.Ι.Α.Θ. της Λέσβου, τον Ναυτικό όμιλο Καρλοβασίου, τον Ναυτικό όμιλο Σάμου και τον Ναυτικό Όμιλο Χίου. Όλοι αυτοί οι φορείς διοργάνωσαν την πρώτη Aegean Regatta και φρόντισαν να την μετατρέψουν σε θεσμό.

regaega2

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Aegean Regatta, έχει επισκεφτεί τα νησιά Λέσβο, Χίο, Οινούσσες, Σάμο, Λέρο, Ικαρία, Κώ, Σύμη, Ρόδο, Λήμνο, Σαμοθράκη, Άνδρο, Λειψούς, Πάτμο, Αστυπάλαια, Τήλο, Σκόπελο, Αμοργό, Κάλυμνο, Νίσυρο, Θάσο, Σύρο και Σκύρο και συνεχίζει να κάνει στάση σε νέους προορισμούς. Κάθε χρόνο οι συμμετοχές των σκαφών αυξάνονταν και σταθεροποιήθηκαν περίπου στις 70 – 90, πλησιάζοντας κάποιες χρονιές και τις 100. Άμεση συνέπεια αυτής της συμμετοχής ήταν μία ετήσια μεταφορά περισσότερων από 1200 ιστιοπλόων από νησί σε νησί και κυρίως από νησιά που πολλές φορές ήταν δύσκολα προσβάσιμα.

Popular Articles