Quantcast
Ferretti Group reveals the projects of the Super Yacht Yard

Ferretti Group reveals the projects of the Super Yacht Yard

The investments, which have always been the cornerstone of Ferretti Group's growth strategy, increased to 153.5 million euros in the 2015-2018 four-year period, of which about 30% allocated to the design and development of yachts over the 30 meters.

Sunseeker Moves Into Aluminium Built Yachts in Partnership with Icon Yachts

Sunseeker Moves Into Aluminium Built Yachts in Partnership with Icon Yachts

Latent demand for even larger Sunseeker yachts is driving force behind the brand’s move into metal-built vessels

Cantiere delle Marche launches Nauta Air 110 Mimì la Sardine

Cantiere delle Marche launches Nauta Air 110 Mimì la Sardine

Since unveiling its Nauta Air range to wide acclaim, Cantiere delle Marche had launched and delivered four award winning yachts in the same series. 

Project Triton: Hull and superstructure now joined together

Project Triton: Hull and superstructure now joined together

Project Triton is the second in the new 50 metre Steel Class, sporting exterior lines by Clifford Denn and an interior design by Reymond Langton.

Turquoise Debuts 77m at the Monaco Yacht Show

Turquoise Debuts 77m at the Monaco Yacht Show

The yacht, which was delivered to her owner in early June, represents a landmark achievement for Turquoise Yachts

Previous Next Play Pause
Ferretti Group reveals the projects of the Super Yacht Yard Ferretti Group reveals the projects of the Super Yacht Yard
Sunseeker Moves Into Aluminium Built Yachts in Partnership with Icon Yachts Sunseeker Moves Into Aluminium Built Yachts in Partnership with Icon Yachts
Cantiere delle Marche launches Nauta Air 110 Mimì la Sardine Cantiere delle Marche launches Nauta Air 110 Mimì la Sardine
Project Triton: Hull and superstructure now joined together Project Triton: Hull and superstructure now joined together
Turquoise Debuts 77m at the Monaco Yacht Show Turquoise Debuts 77m at the Monaco Yacht Show

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo το 2017

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων το 2017, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,0% σε σύγκριση με το 2016 στα 571.577 αυτοκίνητα, γεγονός που οφείλεται στην ανάπτυξη της μάρκας σε όλες τις αγορές.

Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της πρωτοφανούς αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα κατά 25,8%, σε σύγκριση με το 2016. Παράλληλα, οι πωλήσεις στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αυξήθηκαν κατά 3,3% το 2017, σε σύγκριση με το 2016, ενώ η περιοχή της Αμερικής κινήθηκε αυξητικά κατά 0,7%.

Το 2017 ήταν ένας σημαντικός χρόνος για την Volvo Cars για πολλούς λόγους. Το νέο XC60, το οποίο αντικατέστησε το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας και το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Η Volvo Cars ανακοίνωσε επίσης ότι θα τοποθετήσει την ηλεκτροκίνηση στον πυρήνα της μελλοντικής της στρατηγικής και δήλωσε ότι κάθε αυτοκίνητο που θα λανσάρει από το 2019 θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, σηματοδοτώντας το τέλος των αυτοκινήτων που διαθέτουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Volvorec 2

Σε μια πιο διευρυμένη δέσμευση για την ηλεκτροκίνηση, η Volvo παρουσίασε επίσης την Polestar, μια νέα ανεξάρτητη μάρκα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, πλήρως εδραιωμένη και συνυφασμένη με τις προδιαγραφές του Volvo Car Group.

Ο Σεπτέμβριος έκλεισε με την παγκόσμια πρεμιέρα του XC40, της πρώτης πρότασης της Volvo στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV. Στη Volvo σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε επίσης ένα νέο μοντέλο χρήσης αυτοκινήτου με το πρόγραμμα "Care by Volvo", το οποίο παρέχει εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από εκτενείς υπηρεσίες αυτοκίνησης. Μια πρωτοποριακή ιδέα που για πρώτη φορά εφαρμόσθηκε στο νέο XC40.

Η Volvo Cars συνέχισε τις εργασίες κατασκευής ενός νέου εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων στη Νότια Καρολίνα, το πρώτο της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στο εργοστάσιο αυτό θα παράγονται εκτός από το επερχόμενο νέο S60 και η επόμενη γενιά XC90 από το 2021. Η συνολική επένδυση της Volvo Cars στις αμερικανικές παραγωγικές εγκαταστάσεις υπερβαίνει τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και θα αυξήσει το σύνολο των νέων θέσεων εργασίας που δημιουργήθηκαν στην περιοχή του Τσάρλεστον σε περίπου 4.000.

Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς που πέρασε, η Volvo Cars έκανε την εμφάνιση της σε μια εντελώς νέα αγορά, καθώς υπέγραψε συμφωνία-πλαίσιο με την Uber. Σύμφωνα με την συμφωνία αυτή, θα διαθέσει δεκάδες χιλιάδες αυτόνομα οχήματα στην Uber μεταξύ 2019 και 2021.

Volvorec 3

Στην Ελληνική αγορά αντίστοιχα, η Volvo Car Hellas, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται στο 18,6% το 2017 από 16,4% το 2016.

Κατέγραψε επίσης πωλήσεις που την αναδεικνύουν ως τη δεύτερη μάρκα μεταξύ των premium κατασκευαστών σε λιανικές πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες, με 26,7% μερίδιο έναντι 22,2% που είχε το 2016, με συνολικό αριθμό πωλήσεων 1.308 αυτοκίνητα.

Οι επιδόσεις αυτές εξασφάλισαν την 1η θέση στις τέσσερις (4) από τις πέντε (5) κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα στην ελληνική αγορά και πιο συγκεκριμένα:

  • Την 1η θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών (S60 / V60)
  • Την 1η θέση στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών (S90 / V90)
  • Την 1η θέση στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των μεγάλων SUV (XC90)
  • Τέλος ένα ακόμη ορόσημο της χρονιάς που πέρασε είναι ότι το νέο XC60 ανήλθε στην 1η θέση της κατηγορίας του (μεσαία SUV) μέσα στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα και μετά.

Latest News

Lifestyle

NEW LAUNCHES

LUXURY & STYLE

Baselworld 2018: Breguet at the World watch and Jewellery…

Breguet has consistently displayed an ability to reinvent itself through its countless innovations that have...

Events & Regattas

Venice Hospitality Challenge Regatta

This year again, on saturday October 20, Venice will be hosting the “Grand Prix”, the...