Quantcast
The launch of the Baglietto 48m

The launch of the Baglietto 48m

The construction of the Baglietto 48m hull #10228 in steel and aluminum, weighing in under 500grt, proceeds according to the scheduled plans, and she will be launched in July 2018. 

The new Arcadia A105 at Cannes Yachting Festival 2018

The new Arcadia A105 at Cannes Yachting Festival 2018

Just a little over a year since its presentation, ARCADIA YACHTS is proud to announce that the new A105 will make its official debut at the Cannes Yachting Festival 2018

Launch of the Fifth Custom Line Navetta 37,  Destination Brazil

Launch of the Fifth Custom Line Navetta 37, Destination Brazil

The new semi-displacement flagship built for a Brazilian yacht owner took to the sea in Ancona 

The new Swan 98

The new Swan 98

Nautor’s Swan yachts will soon launch a new superyacht: the Swan 98. 

Launch of the RIVA 110’ Dolcevita

Launch of the RIVA 110’ Dolcevita

The first unit of the new Riva masterpiece was launched in La Spezia, at the shipyard that manufactures its 76 and 110 foot models.

Previous Next Play Pause
The launch of the Baglietto 48m The launch of the Baglietto 48m
The new Arcadia A105 at Cannes Yachting Festival 2018 The new Arcadia A105 at Cannes Yachting Festival 2018
Launch of the Fifth Custom Line Navetta 37,  Destination Brazil Launch of the Fifth Custom Line Navetta 37, Destination Brazil
The new Swan 98 The new Swan 98
Launch of the RIVA 110’ Dolcevita Launch of the RIVA 110’ Dolcevita

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo το 2017

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων το 2017, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,0% σε σύγκριση με το 2016 στα 571.577 αυτοκίνητα, γεγονός που οφείλεται στην ανάπτυξη της μάρκας σε όλες τις αγορές.

Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της πρωτοφανούς αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα κατά 25,8%, σε σύγκριση με το 2016. Παράλληλα, οι πωλήσεις στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αυξήθηκαν κατά 3,3% το 2017, σε σύγκριση με το 2016, ενώ η περιοχή της Αμερικής κινήθηκε αυξητικά κατά 0,7%.

Το 2017 ήταν ένας σημαντικός χρόνος για την Volvo Cars για πολλούς λόγους. Το νέο XC60, το οποίο αντικατέστησε το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας και το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Η Volvo Cars ανακοίνωσε επίσης ότι θα τοποθετήσει την ηλεκτροκίνηση στον πυρήνα της μελλοντικής της στρατηγικής και δήλωσε ότι κάθε αυτοκίνητο που θα λανσάρει από το 2019 θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, σηματοδοτώντας το τέλος των αυτοκινήτων που διαθέτουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Volvorec 2

Σε μια πιο διευρυμένη δέσμευση για την ηλεκτροκίνηση, η Volvo παρουσίασε επίσης την Polestar, μια νέα ανεξάρτητη μάρκα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, πλήρως εδραιωμένη και συνυφασμένη με τις προδιαγραφές του Volvo Car Group.

Ο Σεπτέμβριος έκλεισε με την παγκόσμια πρεμιέρα του XC40, της πρώτης πρότασης της Volvo στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV. Στη Volvo σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε επίσης ένα νέο μοντέλο χρήσης αυτοκινήτου με το πρόγραμμα "Care by Volvo", το οποίο παρέχει εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από εκτενείς υπηρεσίες αυτοκίνησης. Μια πρωτοποριακή ιδέα που για πρώτη φορά εφαρμόσθηκε στο νέο XC40.

Η Volvo Cars συνέχισε τις εργασίες κατασκευής ενός νέου εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων στη Νότια Καρολίνα, το πρώτο της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στο εργοστάσιο αυτό θα παράγονται εκτός από το επερχόμενο νέο S60 και η επόμενη γενιά XC90 από το 2021. Η συνολική επένδυση της Volvo Cars στις αμερικανικές παραγωγικές εγκαταστάσεις υπερβαίνει τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και θα αυξήσει το σύνολο των νέων θέσεων εργασίας που δημιουργήθηκαν στην περιοχή του Τσάρλεστον σε περίπου 4.000.

Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς που πέρασε, η Volvo Cars έκανε την εμφάνιση της σε μια εντελώς νέα αγορά, καθώς υπέγραψε συμφωνία-πλαίσιο με την Uber. Σύμφωνα με την συμφωνία αυτή, θα διαθέσει δεκάδες χιλιάδες αυτόνομα οχήματα στην Uber μεταξύ 2019 και 2021.

Volvorec 3

Στην Ελληνική αγορά αντίστοιχα, η Volvo Car Hellas, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται στο 18,6% το 2017 από 16,4% το 2016.

Κατέγραψε επίσης πωλήσεις που την αναδεικνύουν ως τη δεύτερη μάρκα μεταξύ των premium κατασκευαστών σε λιανικές πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες, με 26,7% μερίδιο έναντι 22,2% που είχε το 2016, με συνολικό αριθμό πωλήσεων 1.308 αυτοκίνητα.

Οι επιδόσεις αυτές εξασφάλισαν την 1η θέση στις τέσσερις (4) από τις πέντε (5) κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα στην ελληνική αγορά και πιο συγκεκριμένα:

  • Την 1η θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών (S60 / V60)
  • Την 1η θέση στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών (S90 / V90)
  • Την 1η θέση στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των μεγάλων SUV (XC90)
  • Τέλος ένα ακόμη ορόσημο της χρονιάς που πέρασε είναι ότι το νέο XC60 ανήλθε στην 1η θέση της κατηγορίας του (μεσαία SUV) μέσα στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα και μετά.

Latest News

Lifestyle

NEW LAUNCHES

LUXURY & STYLE

Flynas launches direct flights to Athens

Flynas, the national leading low-cost carrier airline of Saudi Arabia, announced the launch of new...

Events & Regattas

Skorpios wins ORC Division at 2018 Rolex Giraglia

The Russian ClubSwan 50, Skorpios, skippered by Andrey Konogorov declared the overall winner of the...